Проекти рішень виконавчого комітету

Про затвердження Порядку здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти виконавчим комітетом Хмельницької міської ради

Про затвердження Порядку здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти виконавчим комітетом Хмельницької міської ради

 

Розглянувши клопотання керуючого справами виконавчого комітету, керуючись  Постановою Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

 

ВИРІШИВ:

  1. Затвердити Порядок здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти виконавчим комітетом Хмельницької міської ради (додаток).
  2. Відділу публічних закупівель Хмельницької міської ради при укладанні договорів про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти керуватись Порядком здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти виконавчим комітетом Хмельницької міської ради.
  3. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету Ю. Сабій

 

Міський голова      О. СИМЧИШИН

 

Додаток

до рішення виконавчого комітету

від «__»__________2020 року №___

 

Порядок

здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти

виконавчим комітетом Хмельницької міської ради

 

  1. Цей Порядок визначає механізм здійснення попередньої оплати за товари, роботи і послуги виконавчим комітетом Хмельницької міської ради з метою забезпечення цільового та ефективного використання бюджетних коштів.
  2. Установити, що виходячи із необхідності, що обґрунтовується, зокрема, реальним станом поставки товару, виконання робіт, надання послуг, помісячним розподілом бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, циклом виробництва, тощо, відділ публічних закупівель Хмельницької міської ради у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти може передбачати попередню оплату в разі закупівлі:

товарів, робіт і послуг за поточними видатками - на строк не більше 3 місяців в межах поточного бюджетного періоду;

товарів за капітальними видатками - на строк не більше 3 місяців в межах поточного бюджетного періоду;

робіт і послуг за капітальними видатками – на строк не більше 12 місяців в межах поточного бюджетного періоду;

періодичних видань – на строк не більше 12 місяців.

  1.  Установити, що розмір попередньої оплати може становити у разі закупівлі:

         товарів, робіт і послуг за поточними видатками у розмірі до 50 відсотків від їх вартості за винятком:

  • періодичні видання у розмірі до 100 відсотків від їх вартості;
  • програмне забезпечення (програмних продуктів, зокрема ліцензійних примірників комп`ютерних програм, інформаційних продуктів, інформаційних систем та комплексів, баз даних), послух зі створення програмного забезпечення та послуг з встановлення і налаштування програмних продуктів у розмірі до 100 відсотків їх вартості;
  • участь у семінарах, навчання з підвищення кваліфікації до 100 відсотків від їх вартості;

товарів за капітальними видатками у розмірі до 50 відсотків від їх вартості;

            робіт із реконструкції, реставрації, капітального ремонту та технічного переоснащення у розмірі до 30 відсотків від їх вартості, якщо підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу, по закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику;

            робіт з розробки проектно-кошторисної документації та експертизи до 100 відсотків від їх вартості.

            Кількість в межах строку попередньої оплати – один.

  1.    Зобов`язати відділ публічних закупівель укладати договори про закупівлю товарів, робіт і послуг, що передбачають попередню оплату, відповідно до законодавства з урахуванням наступного:

        забезпечення заходів щодо виявлення виконавців робіт, постачальників товарів і надавачів послуг, якими порушено умови договорів, укладених із розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів, діяльність яких координується через них та які отримують бюджетні кошти на виконання бюджетних програм, щодо попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти.

не здійснення платежів з попередньої оплати виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг, якими порушено умови раніше укладених договорів щодо попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, укладених з виконавчим комітетом Хмельницької міської ради;

повернення після закінчення строку, визначеного у договорі про закупівлю товарів, робіт і послуг, виконавцями робіт, постачальниками товарів і надавачами послуг невикористаних сум попередньої оплати та застосування штрафних санкцій у разі невчасного повернення таких коштів;

            спрямування сум попередньої оплати за капітальними видатками шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, постачальниками товарів і надавачами послуг виключно з таких рахунків на цілі (а саме: на придбання і постачання необхідних для виконання робіт та надання послуг матеріалів, конструкцій, виробів; виконання робіт та надання послуг субпідрядними організаціями, тощо), визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг, з наданням підтвердних документів (а саме: договорів, накладних, рахунків, актів виконаних робіт, тощо) органам Державної казначейської служби для здійснення платежів.

  1.  Попередня оплата за капітальними видатками здійснюється відділом бухгалтерського обліку, планування та звітності Хмельницької міської ради у відповідності до абз. 4 п. 4 цього Порядку.
  2.   Відділ бухгалтерського обліку, планування та звітності Хмельницької міської ради не здійснює  платежі з попередньої оплати виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг, якими порушено умови раніше укладених договорів щодо попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, укладених з виконавчим комітетом Хмельницької міської ради.
  3.   Відділ бухгалтерського обліку, планування та звітності Хмельницької міської ради та одержувач бюджетних коштів здійснює повернення після закінчення строку, визначеного у договорі про закупівлю товарів, робіт і послуг, виконавцями робіт, постачальниками товарів і надавачами послуг невикористаних сум попередньої оплати та застосування штрафних санкцій у разі невчасного повернення таких коштів.
  4.  Виконавчий комітет Хмельницької міської ради забезпечує ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів відповідно до вимог Бюджетного кодексу України.
  5. Даний Порядок набирає чинності з дня прийняття рішення, яким його затверджено.

Керуючий справами виконавчого комітету    Ю. САБІЙ

Дорогі хмельничани! Схилімо голови і вшануймо світлу пам'ять та героїчний подвиг воїнів, що загинули на полі бою. Згадаймо мирних громадян та дітей, життя яких обірвала збройна агресія російської федерації проти України. Загальнонаціональна хвилина мовчання... Слава Україні! Героям Слава!