Рішення виконавчого комітету

від 22.03.2018 року № 193 "Про внесення на розгляд сесії міської ради пропозиції щодо передачі повноважень з кадрових питань стосовно директорів закладів професійної (професійно-технічної) освіти, фінансування яких здійснюється з міського бюджету"

Україна
Хмельницька міська рада
Виконавчий комітет

РІШЕННЯ

від 22.03.2018 року № 193

Про внесення на розгляд сесії міської ради пропозиції щодо передачі повноважень з кадрових питань стосовно директорів закладів професійної (професійно-технічної) освіти, фінансування яких здійснюється з міського бюджету

 

        Розглянувши клопотання Департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради, на виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 25.10.2017 № 831-р «Питання управління державними закладами професійної (професійно-технічної) освіти, підпорядкованими Міністерству освіти і науки», враховуючи лист Міністерства освіти і науки України від 12.12.2017 № 1/11-13000 «Щодо надання роз’яснень стосовно призначення директорів закладів професійної (професійно-технічної) освіти», керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

 

ВИРІШИВ:

  1. Внести на розгляд сесії міської ради пропозиції:
    1. про уповноваження директора Департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради:

          1.1.1. призначати на посади директорів закладів професійної (професійно-технічної) освіти, фінансування яких здійснюється з міського бюджету, за результатами конкурсного відбору шляхом укладення строкових трудових договорів (контрактів);

          1.1.2. укладати строкові трудові договори (контракти) з директорами закладів професійної (професійно-технічної) освіти, призначеними у порядку, встановленому законодавством;

          1.1.3. розривати строкові трудові договори (контракти) із директорами закладів професійної (професійно-технічної) освіти, фінансування яких здійснюється з міського бюджету, з підстав та у порядку, визначених законодавством;

           1.1.4. заохочувати, преміювати та притягувати до дисциплінарної відповідальності призначених директорів закладів професійної (професійно-технічної) освіти;

           1.1.5. надавати відпустки та відряджати директорів закладів професійної (професійно-технічної) освіти, фінансування яких здійснюється з міського бюджету, відповідно до чинного законодавства;

           1.1.6. звільняти з посад директорів закладів професійної (професійно-технічної) освіти відповідно до чинного законодавства.

            1.2. про визначення Департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради відповідальним за проведення конкурсного відбору на заміщення вакантних посад директорів закладів професійної (професійно-технічної) освіти, фінансування яких здійснюється з міського бюджету;

            1.3. про затвердження Положення про проведення конкурсного відбору на заміщення вакантних посад директорів закладів професійної (професійно-технічної) освіти, фінансування яких здійснюється з міського бюджету, згідно з додатком 1;

            1.4. про затвердження форми контракту з директором закладу професійної (професійно-технічної) освіти, фінансування якого здійснюється з міського бюджету, згідно з додатком 2;

            1.5. про внесення змін до Положення про Департамент освіти та науки Хмельницької міської ради, затвердженого рішенням одинадцятої сесії міської ради від 25.01.2017 року                    № 81 такого змісту:

            1.5.1. Розділ ІІ. Основні завдання Департаменту доповнити пунктом 2.10. такого змісту:

             «2.10. Організація проведення конкурсних відборів на заміщення вакантних посад директорів закладів професійної (професійно-технічної) освіти, фінансування яких здійснюється з міського бюджету.».

            1.5.2. Розділ VІ. Повноваження керівництва Департаменту доповнити пунктами 6.2.16., 6.2.17., 6.2.18.,  6.2.19., 6.2.20. такого змісту:

           «6.2.16. Приймає рішення про проведення конкурсного відбору на заміщення вакантних посад директорів закладів професійної (професійно-технічної) освіти, що фінансуються з міського бюджету.

             6.2.17. Призначає на посади директорів закладів професійної (професійно-технічної) освіти, фінансування яких здійснюється з міського бюджету, за результатами конкурсного відбору шляхом укладення строкових трудових договорів (контрактів).

              6.2.18. Укладає строкові трудові договори (контракти) з директорами закладів професійної (професійно-технічної) освіти, призначеними у порядку, встановленому законодавством.

              Розриває строкові трудові договори (контракти) із директорами закладів професійної (професійно-технічної) освіти, фінансування яких здійснюється з міського бюджету, з підстав та у порядку, визначених законодавством.

              6.2.19. Заохочує, преміює та притягує до дисциплінарної відповідальності призначених директорів закладів професійної (професійно-технічної) освіти, фінансування яких здійснюється з міського бюджету.

              6.2.20. Звільняє з посад директорів закладів професійної (професійно-технічної) освіти, фінансування яких здійснюється з міського бюджету, відповідно до чинного законодавства.».

2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови                             Г. Мельник та Департамент освіти та науки Хмельницької міської ради.

 

 

 

Міський голова                                                                                       О. Симчишин

 

 

 

 

           Додаток 1 до рішення виконавчого комітету

від  22.03.2018 року  № 193

 

ПОЛОЖЕННЯ
про проведення конкурсного відбору на заміщення вакантних
посад директорів закладів професійної (професійно-технічної)
освіти,
фінансування яких здійснюється з міського бюджету

 

  1. Це Положення визначає процедуру проведення конкурсного відбору на заміщення вакантних посад директорів закладів професійної (професійно-технічної) освіти (далі – заклади), фінансування яких здійснюється з міського бюджету.
  2. Директором закладу може бути особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою та має повну вищу освіту, педагогічний стаж роботи та роботи на керівних посадах системи професійної освіти або у галузі економіки, для якої здійснюється підготовка робітничих кадрів у даному закладі, не менше трьох років, а також організаторські здібності.
  3. Призначення директорів закладів здійснюється Департаментом освіти та науки Хмельницької міської ради за результатами конкурсного відбору на заміщення вакантних посад директорів закладів (далі – конкурсний відбір), що проводиться відповідно до цього Положення шляхом укладення строкових трудових договорів (контрактів).
  4. Конкурсний відбір оголошується у разі наявності вакантної посади директора закладу на підставі наказу директора Департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради (далі – Департамент).
  5. Для проведення конкурсного відбору на заміщення вакантних посад директорів закладів створюється конкурсна комісія у кількості до 13 осіб.

          Персональний склад конкурсної комісії, а також її голова, заступник голови та секретар конкурсної комісії визначаються і затверджуються наказом директора Департаменту одночасно з прийняттям рішення про проведення конкурсного відбору.       

  1. До складу конкурсної комісії входять: голова конкурсної комісії, 2 представники від трудового колективу закладу, 2 представники від Департаменту, представник від Департаменту освіти і науки Хмельницької обласної державної адміністрації (за згодою), голова ради директорів закладів професійної (професійно-технічної) освіти (за згодою), директор Науково-методичного центру професійно-технічної освіти та підвищення кваліфікації інженерно-педагогічних працівників у Хмельницькій області (за згодою), представник від фінансового управління Хмельницької міської ради (за згодою), голова громадської ради при виконавчому комітеті Хмельницької міської ради (за згодою), представник від постійної комісії з питань охорони здоров’я, соціальної політики, гуманітарних питань та розвитку громадянського суспільства, свободи слова та інформації (за згодою), голова Правління Громадської організації «Асоціація директорів закладів освіти» (за згодою), президент Хмельницької торгово-промислової палати (за згодою).
  2. Оголошення про проведення конкурсного відбору директорів закладів розміщується на офіційному сайті Хмельницької міської ради, у газеті Хмельницької міської ради «Проскурів» та на офіційному сайті Департаменту не пізніше, ніж за місяць до початку конкурсного відбору.
  3. В оголошенні про проведення конкурсного відбору повинні міститися такі відомості:
         -    найменування закладу із зазначенням його місцезнаходження та контактних номерів телефонів;
  • найменування посади та умови оплати праці;
  • кваліфікаційні вимоги до претендентів на посаду директора закладу;
  • перелік документів, які необхідно подати для участі у конкурсному відборі, та строк їх подання;
  • дата, місце та етапи проведення конкурсного відбору;
  • прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію про проведення конкурсного відбору.

      В оголошенні може міститися додаткова інформація, що не суперечить законодавству.

  1. Строк подання документів для участі в конкурсному відборі не може становити менше 20 та більше 30 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсного відбору.
  2. Особи, які бажають взяти участь у конкурсному відборі директорів закладів, подають в Департамент такі документи:
  • заяву про участь у конкурсному відборі;
  • дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
  • копію документа, який посвідчує особу;
  • копію реєстраційного номера облікової картки платника податків;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації;
  • автобіографію;
  • медичні довідки за формами № 122-2\о та № 140\о;
  • заяву про відсутність близьких родичів;
  • інформацію про досвід роботи (біографічна довідка, резюме тощо);
  • програму розвитку закладу професійної (професійно-технічної) освіти (на 1 рік та                             5 років), яка повинна містити пропозиції щодо матеріально-технічного забезпечення, енергоефективності, освітнього процесу в закладі тощо.
  • згоду на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».

            Відповідальність за достовірність поданих документів несе заявник.

  1. Заява про участь у конкурсному відборі та пакет документів надаються у відділ науки та педагогічних кадрів Департаменту і реєструються у загальному журналі вхідної документації.
  2. Подані документи та матеріали конкурсної комісії зберігаються в Департаменті.
  3. Конкурсна комісія визначає дату проведення конкурсного відбору та повідомляє кандидатів про місце і час його проведення.
  4. Конкурсний відбір складається з таких етапів:
  1. перевірка документів, поданих претендентами на участь у конкурсному відборі на заміщення вакантних посад директорів закладів, встановленим вимогам і допуск їх до участі в наступному етапі конкурсного відбору, що відбувається на засіданні конкурсної комісії;
  2. проведення конкурсного відбору шляхом проведення співбесіди з претендентами на участь у конкурсному відборі на заміщення вакантних посад директорів закладів та їх презентації програм розвитку закладу; визначення переможця конкурсного відбору;
  3. оприлюднення результатів конкурсного відбору на офіційному сайті Департаменту та на офіційному веб-сайті закладу освіти (у разі наявності).
  1. Після закінчення терміну подання заяв, протягом двох тижнів, але не пізніше терміну закінчення конкурсного відбору, конкурсна комісія вивчає відповідність матеріалів, поданих претендентами на участь у конкурсному відборі на заміщення вакантних посад директорів закладів встановленим вимогам.
  2. Тривалість конкурсного відбору не може перевищувати 30 календарних днів.
  3. Засідання конкурсної комісії вважається правочинним, якщо в ньому беруть участь не менше 2/3 її складу.
  4. Конкурсна комісія визначає дату проведення загальних зборів трудового колективу закладу, делегує представника від конкурсної комісії на збори трудового колективу, де претенденти на заміщення вакантної посади директора закладу презентують свої програми розвитку закладу та можуть ознайомитися з відповідним закладом, вивчити питання, пов’язані із виконанням обов’язків директора тощо.

       Адміністрація закладу зобов’язана надати інформацію, яка необхідна претенденту на заміщення вакантної посади директора закладу, для ознайомлення із закладом і підготовки програми розвитку закладу.

  1. Загальні збори трудового колективу закладу визначають і рекомендують кандидатуру на посаду директора закладу шляхом таємного або відкритого голосування (за рішенням зборів) і надають своє рішення (протокол засідання зборів трудового колективу закладу) конкурсній комісії. Рішення загальних зборів трудового колективу закладу має дорадчий характер.
  2. На засіданні конкурсної комісії:

      1) кандидат на заміщення посади директора закладу відповідно до умов оголошеного конкурсу презентує програми розвитку закладу на 1 рік та 5 років;

      2) конкурсна комісія проводить співбесіду з кандидатом на посаду директора закладу.

  1. Конкурсна комісія визначає кандидатуру на посаду директора закладу шляхом таємного голосування.
  2. Конкурсна комісія, за пропозицією голови комісії, обирає лічильну комісію для організації та проведення таємного голосування щодо визначення претендента на заміщення вакантної посади директора закладу у складі 3-х осіб. Засідання лічильної комісії оформляються протоколом.
  3. Рішення конкурсної комісії вважається прийнятим, якщо за нього проголосували більшість присутніх членів комісії.
  4. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови конкурсної комісії.
  5. Конкурсний відбір вважається таким, що закінчився, з дня ухвалення конкурсною комісією рішення про затвердження:

      - результатів таємного голосування конкурсної комісії щодо визначення претендента на заміщення вакантної посади директора закладу та рішення щодо порушення клопотання перед директором Департаменту щодо призначення на посаду директора закладу шляхом укладення строкового трудового договору (контракту);

     - рішення про те, що конкурсний відбір вважається таким, що не відбувся.

  1. Результати конкурсної комісії оформляються протоколом, який підписується головою та секретарем конкурсної комісії і доводиться до відома кандидатів. У протоколі зазначаються пропозиції щодо призначення кандидата на посаду директора закладу. Кожен член конкурсної комісії може додати до протоколу свою окрему думку.
  2. Голова комісії надає подання та протокол директору Департаменту не пізніше, ніж через п’ять робочих днів після закінчення конкурсного відбору.
  3. Рішення конкурсної комісії може бути оскаржене директору Департаменту протягом трьох днів після отримання рішення. Директор Департаменту розглядає скаргу та надає відповідь відповідно до чинного законодавства.
  4. Конкурсний відбір вважається таким, що не відбувся, у тому разі, коли:

     - відсутні заяви про участь у конкурсному відборі;

     - до участі у конкурсі не допущено жодного кандидата;

     - жоден із претендентів конкурсного відбору не отримав більшості голосів присутніх членів конкурсної комісії та за підсумками голосування конкурсною комісією не було прийняте рішення щодо кандидатури на заміщення посади директора закладу.

  1. Якщо конкурсний відбір не відбувся, оголошується повторний конкурс, який може бути проведений у термін не менше двох тижнів.
  2. З переможцем конкурсного відбору укладається трудовий договір (контракт) у письмовій формі і підписується директором Департаменту відповідно до повноважень, наданих Хмельницькою міською радою, та особою, яка призначається на посаду директора закладу, який є підставою для видання наказу про призначення на посаду директора закладу з дня, встановленого за угодою сторін у контракті.

Керуючий справами виконавчого комітету                                              Ю. Сабій

Директор Департаменту освіти та науки                                                    Р. Миколаїв  

                                                                                Додаток 2 до рішення виконавчого комітету

від 22.03.2018 року  № 193

 

 

КОНТРАКТ

 

            м. Хмельницький                                                                     « __ » ____________ 20__ р.

 

           Департамент освіти та науки Хмельницької міської ради (далі – Департамент) в особі директора_______________________, який діє на підставі Положення про Департамент освіти та науки Хмельницької міської ради, затвердженого рішенням  _____________ сесії Хмельницької міської ради від ______ № ___, керуючись розпорядженням Кабінету Міністрів України від 25.10.2017 року № 831-р «Питання управління державними закладами професійної (професійно-технічної) освіти, підпорядкованими Міністерству освіти і науки», відповідно до рішення  _____________ сесії Хмельницької міської ради від ______________ №____ з одного боку, та громадянин України_________________________________________

________________________________________________________________________________

(прізвище, ім'я, по батькові)

(далі – Керівник), з другого боку, уклали цей Контракт про таке:

 

___________________________________________________________________ призначається

(прізвище, ім'я, по батькові)

на посаду директора ______________________________________________________________                          

 

_____________________________________________________________(далі – Заклад освіти),

                   (повне найменування закладу професійної (професійно-технічної) освіти)

 

строком на _____ р.  з __________ по ___________.

 

         1. Загальні положення

1.1. За цим Контрактом Керівник зобов’язується безпосередньо та через органи управління Закладу освіти, на підставі засад єдиноначальності, здійснювати поточне управління (керівництво) Закладом освіти, забезпечувати його високоефективну діяльність, ефективне використання і збереження закріпленого за Закладом освіти майна, реалізовувати державну політику у сфері освіти.

1.2. На підставі Контракту виникають трудові відносини між Керівником та Департаментом.

            1.3. Керівник, який уклав цей Контракт, є повноважним представником Закладу освіти під час реалізації повноважень, функцій, прав та обов'язків Закладу освіти, передбачених актами законодавства України, Статутом Закладу освіти, іншими нормативними документами.

            1.4. Керівник діє на засадах єдиноначальності та є підзвітним і підконтрольним Департаменту, Департаменту освіти і науки Хмельницької обласної державної адміністрації (далі – обласний Департамент), Міністерству освіти і науки України, і несе особисту відповідальність за належне функціонування Закладу освіти в межах та у спосіб, передбачених законодавством України, цим Контрактом.

 

2. Права та обов'язки сторін

2.1. Керівник самостійно, в межах повноважень, встановлених законодавством України, Статутом Закладу освіти та цим Контрактом, вирішує питання щодо управління Закладом освіти за винятком питань, віднесених до компетенції Департаменту та/або обласного Департаменту та/або Міністерства освіти і науки України.

2.2. Керівник здійснює поточне (оперативне) керівництво Закладом освіти, організовує його освітню, навчально-виробничу, господарську, соціально-побутову та іншу діяльність, забезпечує виконання завдань Закладу освіти, передбачених законодавством України, Статутом Закладу освіти, та цим Контрактом.

2.3. Міністерство освіти і науки України спільно з обласним Департаментом:

2.3.1. Інформує про політику у сфері освіти.

2.3.2. Доводить обсяги державного та/або регіонального замовлення на підготовку кваліфікованих робітників та молодших спеціалістів.

2.3.3. Контролює дотримання ліцензійних умов надання освітніх послуг, вимог стандартів професійно-технічної освіти та ініціює державне інспектування; контролює виконання Керівником умов Контракту, Статуту Закладу освіти, дотримання вимог законодавства в діяльності Керівника.

2.4. Обласний Департамент спільно з Департаментом:

2.4.1. Надає інформацію на запит Керівника.

2.4.2. Проводить аналіз ефективності здійснення Закладом освіти навчально-виробничої діяльності, освітнього процесу.

2.4.3. Здійснює контроль за фінансово-господарською діяльністю Закладу освіти, ефективністю використання та збереження закріпленого за ним майна.

2.4.4. Здійснює інші функції та повноваження відносно Закладу освіти та Керівника, передбачені законодавством України.

2.4.5. Вимагає від Керівника надання звіту про його діяльність на посаді, якщо останній допустив недбалість, невиконання чи неналежне виконання своїх обов'язків в управлінні Закладом освіти та/або розпорядженні його майном.

2.5. Департамент:

2.5.1. Здійснює заходи щодо організації призначення Керівника відповідно до умов законодавства; здійснює контроль за виконанням Керівником своїх обов’язків за трудовим договором (Контрактом).

2.5.2. Звільняє Керівника у разі закінчення строку дії Контракту, достроково за вимогою Керівника, а також у випадку порушень Керівником умов Контракту, норм законодавства, вчинення дій за результатами яких настає адміністративна, цивільна або кримінальна відповідальність; не виконання наказів (письмових доручень) Департаменту, Міністерства освіти і науки України та/або обласного Департаменту.

Міністерство освіти і науки України, обласний Департамент мають право порушувати питання про звільнення Керівника, притягнення його до відповідальності.

             2.5.3. Надає відпустки та відряджає Керівника відповідно до чинного законодавства.

2.5.4. Погоджує кошторис доходів і видатків.

2.6. Міністерство освіти і науки України приймає рішення з питань ліквідації, реорганізації та перепрофілювання Закладу освіти в установленому порядку.

Обласний Департамент спільно з Департаментом має право ініціювати питання щодо ліквідації, реорганізації та перепрофілювання Закладу освіти.

2.7. Керівник має право:

            2.7.1. У межах своєї компетенції видавати накази, що є обов'язковими для виконання усіма працівниками Закладу освіти.

            2.7.2. Діяти від імені Закладу освіти, представляти його без доручення в органах державної влади та органах місцевого самоврядування, в установах, підприємствах та організаціях різних форм власності.

2.7.3. Використовувати майно Закладу освіти відповідно до порядку та межах встановлених законодавством України.

2.7.4. Розпоряджатися коштами Закладу освіти в межах кошторису доходів і видатків, затвердженого в установленому порядку.

            2.7.5. Укладати угоди, господарські та інші договори, в межах і у спосіб встановлений законодавством.

            2.7.6. Відкривати рахунки в банківських установах.

            2.7.7. Приймати на роботу та звільняти з роботи працівників у встановленому порядку, заохочувати та накладати на них стягнення, визначати та розподіляти між ними їх функціональні обов'язки.

            2.7.8. Формувати у встановленому порядку контингент учнів, відраховувати та поновлювати осіб, які навчаються в Закладі освіти.

            2.7.9. Контролювати якість роботи працівників Закладу освіти, якість навчання учнів (слухачів), організації навчально-виробничої, виховної та культурно-масової роботи, стану фізичного виховання і здоров'я працівників, учнів (слухачів).

2.7.10. Створювати робочі, дорадчі органи Закладу освіти та визначати їх повноваження.

            2.7.11. Подавати на розгляд вищому органу громадського самоврядування Закладу освіти колективний договір і правила внутрішньо-трудового розпорядку.

            2.7.12. Делегувати частину своїх повноважень своїм заступникам і керівникам структурних підрозділів.

            2.7.13. У межах своєї компетенції і відповідно до законодавства вирішувати інші питання, що стосуються діяльності Закладу освіти.

2.8. Обов'язки керівника Закладу освіти.

2.8.1. Керівник Закладу освіти:

2.8.1.1. Надає своєчасну і достовірну звітність Закладу освіти у встановленому порядку.

2.8.1.2. Підвищує свою кваліфікацію або проходить перепідготовку протягом терміну дії контракту (але не рідше одного разу на п’ять років).

2.8.1.3. Несе персональну відповідальність за забезпечення безпечних і нешкідливих умов навчання, праці та виховання у Закладі освіти.

2.8.1.4. Несе персональну відповідальність за дотримання фінансово-господарської та трудової дисципліни.

2.8.1.5. Несе персональну відповідальність за виконання навчальних планів і програм, за результати діяльності Закладу освіти.

2.8.1.6. Несе персональну відповідальність за дотримання структурними підрозділами фінансової дисципліни.

2.8.1.7. Несе персональну відповідальність за ефективне і раціональне використання та збереження бюджетних коштів, державного майна, закріпленого за Закладом освіти.

2.8.1.8. Несе персональну відповідальність за повноту, достовірність та актуальність інформації та даних, внесених Закладом освіти до Єдиної державної електронної бази з питань освіти.

2.8.1.9. Несе персональну відповідальність за правильність видачі документів про освіту державного зразка і додатків до них, за їх зберігання та книгу їх реєстрації відповідно до чинного законодавства.

2.8.1.10. Забезпечує дотриманням вимог Закладом освіти міжнародних зобов’язань, законів, інших нормативно-правових актів України, якщо Заклад освіти є суб’єктом міжнародного співробітництва у сфері освіти.

2.8.1.11. Зобов’язаний інформувати Департамент про неможливість виконання своїх обов’язків з інших причин (лікарняний тощо).

2.8.2 Керівник зобов'язаний забезпечити дотримання законодавства у діяльності Закладу освіти, в тому числі щодо:

2.8.2.1. Затвердження, в установленому законодавством України порядку, за погодженням з Департаментом, штатного розпису Закладу освіти.

2.8.2.2. Підготовки кадрів за освітньо-кваліфікаційними рівнями відповідно до вимог державних стандартів.

2.8.2.3. Організації підвищення кваліфікації працівників Закладу освіти не рідше одного разу за п'ять років, а також стажування викладачів, майстрів виробничого навчання на новітніх виробничих технологіях.

2.8.2.4. Виконання державного та/або регіонального замовлення на підготовку кваліфікованих робітників та молодших спеціалістів.

2.8.2.5. Виконання договірних зобов'язань Закладу освіти.

2.8.2.6. Дотримання Закладом освіти ліцензійних умов надання освітніх послуг; дотримання вимог щодо якості професійно-технічної освіти.

2.8.2.7. Щорічного звітування перед загальними зборами колективу Закладу освіти за результатами своєї діяльності на займаній посаді та оприлюднення звіту на сайті Закладу.

2.8.2.8. Додержання прав і законних інтересів осіб з особливими освітніми потребами, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, інших громадян, які мають пільги.

2.8.2.9. Стійкого фінансово-економічного становища Закладу освіти.

2.8.2.10. Збереження майна та інших матеріальних цінностей, що належать Закладу освіти, недопущення втрати матеріальних активів Закладу освіти.

2.8.2.11. Додержання умов колективного договору та Статуту Закладу освіти.

2.8.2.12. Захисту інформації, що складає державну, службову та комерційну таємницю відповідно до законів України «Про державну таємницю» та «Про інформацію».

2.8.2.13. Складання в установленому порядку річного кошторису доходів і видатків Закладу освіти та затвердження його Департаментом, а також своєчасне подання фінансової та статистичної звітності, відповідної інформації про майновий стан Закладу освіти.

2.8.2.14. Вжиття заходів щодо вдосконалення управління Закладом освіти.

2.8.2.15. Створення в кожному структурному підрозділі і на кожному робочому місці належних умов праці відповідно до вимог законодавства України, а також додержання прав працівників, гарантованих законодавством про працю.

2.8.2.16. Своєчасності розрахунків з підприємствами, установами та організаціями.

2.8.2.17. Цільового та ефективного використання коштів загального та спеціального фондів.

2.8.2.18. Своєчасного і повного внесення платежів, обов’язкових внесків до бюджету.

2.8.2.19. Виконання кошторисів доходів та видатків Закладу освіти, недопущення виникнення заборгованості з виплати заробітної плати, за спожиті енергоносії і комунальні послуги, та дотримання споживання їх у межах доведених лімітів.

2.8.2.20. Дотримання у встановленому порядку обслуговування і використання бюджетних коштів.

2.8.2.21. Укладення договорів оренди рухомого чи нерухомого майна, закріпленого за Закладом освіти у встановленому законодавством порядку.

2.8.2.22. Вжиття заходів щодо запобігання проявам корупції та хабарництва у Закладі освіти.

2.8.2.23. Створення безпечних умов теоретичної, навчально-практичної підготовки учнів у Закладі та дотримання правил та норм пожежної безпеки, охорони праці.

 

3. Умови матеріального забезпечення Керівника

3.1. За виконання обов’язків, передбачених цим Контрактом, Керівникові нараховується та виплачується за рахунок коштів Закладу освіти:

3.1.1. Посадовий оклад у розмірі, передбаченому наказом Міністерства освіти і науки України від 26.09.2005 № 557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ».

3.1.2. Надбавки:

За складність, напруженість у роботі у розмірі до 30 відсотків посадового окладу за рахунок коштів загального фонду.

За високі досягнення у праці в розмірі до 20 відсотків посадового окладу за рахунок коштів спеціального фонду.

Конкретний розмір надбавки визначається наказом директора Департаменту у межах фонду оплати праці.

3.2. У разі невиконання (неякісного виконання) умов, викладених у пункті 2.8. Контракту, надбавки передбачені у пункті 3.1.2 Контракту, переглядаються та встановлюються за рішенням Департаменту.

3.3. Надбавки скасовуються або зменшуються частково у разі: допущення з вини Закладу освіти смертельного випадку; порушення умов праці працівників закладу; поновлення на роботі за рішеннями судів безпідставно звільнених працівників; недотримання обсягів регіонального замовлення; неефективного використання бюджетних коштів; порушення вимог законодавства при укладанні договорів оренди нерухомого майна; невжиття заходів, щодо погашення заборгованості з орендної плати; допущення зростання обсягів простроченої кредиторської заборгованості. Рішення стосовно цього питання приймається Департаментом, у тому числі за поданням Міністерства освіти і науки України та обласного Департаменту.

3.3.1. У разі неналежного виконання умов цього Контракту, допущення порушень в діяльності Закладу освіти у відповідних випадках Керівника може бути позбавлено надбавки та/або премії, а також Департаментом можуть бути застосовані інші заходи впливу (догана, звільнення).

3.4. Крім того, Керівникові виплачуються:

3.4.1. Надбавка за вислугу років згідно з законодавством України.

3.4.2. Надбавка до посадового окладу з метою підвищення престижності педагогічної праці встановлюється в розмірі згідно з законодавством України у межах наявного фінансового ресурсу.

3.4.3. Щорічна грошова винагорода за сумлінну працю, зразкове виконання службових обов’язків у розмірі до одного посадового окладу.

У разі наявності підстав Керівникові також можуть виплачуватися:

3.4.4. Надбавка за наявність почесного звання згідно з підпунктом 2 «б» пункту 4 наказу Міністерства освіти і науки України від 26.09.2005 № 557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ».

3.4.5. Доплата в розмірі 10 % посадового окладу Керівнику закладу, учні якого проживають у гуртожитках, згідно з пунктом 61 Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 15.04.1993 № 102 (із змінами).

3.5. Керівникові надається щорічна оплачувана відпустка згідно з законодавством України. При наданні щорічної відпустки виплачується допомога на оздоровлення у розмірі місячного посадового окладу згідно з законодавством України.

3.6. Преміювання Керівника, установлення йому надбавок і доплат до посадового окладу здійснюються за наказом директора Департаменту у межах наявних коштів на оплату праці.

3.7. Система матеріального стимулювання, що діє в Закладі освіти і встановлена відповідно до діючих нормативно-правових актів, повністю поширюється на Керівника.

3.8. Оплата праці, передбачена цим Контрактом, здійснюється в межах фонду оплати праці, затвердженого в кошторисі доходів і видатків Закладу освіти.

3.9. Керівник може користуватись службовим автомобілем для виконання службових обов’язків.

3.10. Керівник підлягає державному соціальному страхуванню всіх видів.

3.11. При повній або частковій втраті працездатності, у зв'язку з нещасним випадком на виробництві, надаються пільги та виплати передбачені законодавством та колективним договором.

3.12. У разі смерті Керівника в період дії Контракту проводяться виплати передбачені законодавством та колективним договором.

 

4. Відповідальність сторін. Вирішення спорів

            4.1. У випадку невиконання чи неналежного виконання обов’язків, передбачених цим Контрактом, Сторони несуть відповідальність згідно з законодавством України, цим Контрактом.

4.2. Спори між Сторонами вирішуються в порядку, встановленому законодавством України.

4.3. За невиконання умов Контракту Департамент може застосувати до Керівника дисциплінарні стягнення.

 

5. Внесення змін і доповнень до Контракту та його припинення

5.1. Внесення змін та доповнень до цього Контракту здійснюється шляхом підписання додаткових угод.

5.2. Цей Контракт припиняється:

5.2.1. Після закінчення терміну дії Контракту.

5.2.2. За угодою Сторін.

5.2.3. До закінчення терміну дії Контракту у випадках, передбачених пунктами 5.3. і 5.4. цього Контракту.

5.2.4. З інших підстав, передбачених законодавством, цим Контрактом.

5.3. Керівник може бути звільнений з посади, а цей Контракт розірваний з ініціативи Департаменту, у тому числі за пропозицією Міністерства освіти і науки України, обласного Департаменту, до закінчення терміну його дії в односторонньому порядку без попереджень:

5.3.1. У разі систематичного невиконання або неналежного виконання Керівником без поважних причин обов'язків, покладених на нього цим Контрактом.

5.3.2. У разі одноразового грубого порушення Керівником законодавства чи обов'язків, передбачених Контрактом, унаслідок чого для Закладу освіти настали негативні наслідки (понесено значні збитки, виплачено суттєві штрафи).

5.3.3. У разі невиконання чи неналежного виконання Закладом освіти зобов'язань щодо сплати податків, зборів та інших обов'язкових платежів, несвоєчасну виплату заробітної плати працівникам з його вини, порушень у сфері пенсійних відносин, соціального страхування тощо.

5.3.4. За поданням службових осіб органів державного нагляду за охороною праці у разі систематичних порушень вимог законодавства з питань охорони праці.

5.3.5. У разі одноразового грубого порушення законодавства під час використання фінансових ресурсів Закладу освіти, у тому числі при здійсненні закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти.

5.3.6. У разі неодноразового порушення законодавства в діяльності Закладу освіти.

5.3.7. З інших підстав, передбачених законодавством.

5.4. Керівник може за своєю ініціативою розірвати Контракт до закінчення терміну його дії:

5.4.1. У випадку систематичного невиконання Департаментом, обласним Департаментом, Міністерством освіти і науки України своїх обов’язків за Контрактом чи прийняття ними рішень, що обмежують чи порушують компетенцію та права Керівника, втручання в його оперативно-розпорядницьку діяльність, яке може призвести або вже призвело до погіршення результатів діяльності Закладу освіти.

5.4.2. У разі його хвороби або інвалідності, які перешкоджають виконанню обов'язків за Контрактом, та з інших поважних причин.

5.5.  Якщо розірвання Контракту проводиться на підставах, встановлених у Контракті, але не передбачених законодавством, про це зазначається у трудовій книжці Керівника з посиланням на пункт 8 частини першої статті 36 Кодексу законів про працю України.

 

6. Термін дії та інші умови Контракту

6.1. Цей Контракт діє з __________ по ___________.

6.2. Сторони забезпечують додержання конфіденційності умов Контракту.

6.3. Додаткові угоди до цього Контракту є його невід’ємними частинами і мають юридичну силу у разі, якщо вони викладені в письмовій формі, підписані Сторонами та скріплені їх печатками.

6.4. Контракт складений у двох примірниках (один для Керівника та один для Департаменту), викладений українською мовою, при цьому всі примірники цього Контракту ідентичні та мають однакову юридичну силу.

6.5. Випадки, не передбачені цим Контрактом, регулюються відповідно до законодавства.

 

7. Адреси сторін та інші відомості

            7.1. Відомості про Заклад освіти:

Повне найменування: __________________________________________________

Місце знаходження:____________________________________________________

Розрахунковий рахунок:_________________________________________________

Ідентифікаційний код: __________________________________________________

            7.2. Відомості про Департамент:

Повне найменування: __________________________
Місце знаходження: ___________________________

Службовий телефон: _____________

            7.3. Відомості про Керівника:

 

( прізвище, ім'я, по батькові)

Домашня адреса: ______________________________________________________

Домашній (мобільний) телефон: __________________________________________

Службовий телефон:___________________________________________________

Паспорт: серія ___ № ___________ виданий _____________________

                                                                                       (ким) (коли)

Реєстраційний номер облікової картки платника податків_______________________________

           

Департамент освіти та науки

Хмельницької міської ради

директор

_______________________________

 

Керівник

_______________________________ (Найменування Закладу освіти)

_____________________________

(ПІБ)

    __________________________________

(підпис)

          ________________________________

(підпис)

ПОГОДЖЕНО

Директор Департаменту освіти і науки

Хмельницької обласної державної адміністрації

_______________________________

____  ___________ 20___р.

 

Керуючий справами виконавчого комітету                                              Ю. Сабій

Директор Департаменту освіти та науки                         Р. Миколаїв   

Дорогі хмельничани! Схилімо голови і вшануймо світлу пам'ять та героїчний подвиг воїнів, що загинули на полі бою. Згадаймо мирних громадян та дітей, життя яких обірвала збройна агресія російської федерації проти України. Загальнонаціональна хвилина мовчання... Слава Україні! Героям Слава!