Проекти рішень виконавчого комітету
Про внесення на розгляд сесії міської ради пропозиції щодо передачі повноважень з кадрових питань стосовно директорів закладів професійної (професійно-технічної) освіти, фінансування яких здійснюється з міського бюджету
Про внесення на розгляд сесії міської ради пропозиції щодо передачі повноважень з кадрових питань стосовно директорів закладів професійної (професійно-технічної) освіти, фінансування яких здійснюється з міського бюджету
Розглянувши клопотання Департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради, на виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 25.10.2017 № 831-р «Питання управління державними закладами професійної (професійно-технічної) освіти, підпорядкованими Міністерству освіти і науки», враховуючи лист Міністерства освіти і науки України від 12.12.2017 № 1/11-13000 «Щодо надання роз’яснень стосовно призначення директорів закладів професійної (професійно-технічної) освіти», керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради
1.1.1. призначення на посади директорів закладів професійної (професійно-технічної) освіти, фінансування яких здійснюється з міського бюджету, за результатами конкурсного відбору шляхом укладення строкових трудових договорів (контрактів);
1.1.2. звільнення з посад директорів закладів професійної (професійно-технічної) освіти відповідно до чинного законодавства;
1.1.3. заохочення, преміювання та притягнення до дисциплінарної відповідальності призначених директорів закладів професійної (професійно-технічної) освіти;
ВИРІШИВ:
- Внести на розгляд сесії міської ради пропозиції:
- про уповноваження директора Департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради:
1.1.1. призначати на посади директорів закладів професійної (професійно-технічної) освіти, фінансування яких здійснюється з міського бюджету, за результатами конкурсного відбору шляхом укладення строкових трудових договорів (контрактів);
1.1.2. укладати строкові трудові договори (контракти) з директорами закладів професійної (професійно-технічної) освіти призначеними у порядку, встановленому законодавством;
1.1.3. продовжувати термін дії строкових трудових договорів (контрактів) або переукладати їх на новий термін із директорами закладів професійної (професійно-технічної) освіти, фінансування яких здійснюється з міського бюджету, відповідно до чинного законодавства;
1.1.4. розривати строкові трудові договори (контракти) із директорами закладів професійної (професійно-технічної) освіти, фінансування яких здійснюється з міського бюджету, з підстав та у порядку, визначених законодавством;
1.1.5. заохочувати, преміювати та притягувати до дисциплінарної відповідальності призначених директорів закладів професійної (професійно-технічної) освіти;
1.1.6. звільняти з посад директорів закладів професійної (професійно-технічної) освіти відповідно до чинного законодавства.
1.2. про визначення Департамента освіти та науки Хмельницької міської ради відповідальним за проведення конкурсного відбору на заміщення вакантних посад директорів закладів професійної (професійно-технічної) освіти, фінансування яких здійснюється з міського бюджету;
1.3. про затвердження Положення про проведення конкурсного відбору на заміщення вакантних посад директорів закладів професійної (професійно-технічної) освіти, фінансування яких здійснюється з міського бюджету, згідно з додатком 1.
1.4. про затвердження Типової форми контракту з директором закладу професійної (професійно-технічної) освіти, фінансування якого здійснюється з міського бюджету, згідно з додатком 2.
1.5. про внесення змін до Положення про Департамент освіти та науки Хмельницької міської ради, затвердженого рішенням одинадцятої сесії міської ради від 25.01.2017 року № 8 такого змісту:
1.6. Внести зміни до Положення про Департамент освіти та науки Хмельницької міської ради, затвердженого рішенням одинадцятої сесії міської ради від 25.01.2017 року № 8 такого змісту:
1.6.1. Розділ ІІ. Основні завдання Департаменту доповнити пунктом:
«Організація проведення конкурсних відборів на заміщення вакантних посад директорів закладів професійної (професійно-технічної) освіти, фінансування яких здійснюється з міського бюджету.»
1.6.2 Розділ ІV. Повноваження керівництва Департаменту доповнити пунктами:
«Приймає рішення про проведення конкурсного відбору на заміщення вакантних посад директорів закладів професійної (професійно-технічної) освіти, що фінансуються з міського бюджету, за погодженням з міським головою.
Призначає на посади директорів закладів професійної (професійно-технічної) освіти, фінансування яких здійснюється з міського бюджету, за результатами конкурсного відбору шляхом укладення строкових трудових договорів (контрактів).
Укладає строкові трудові договори (контракти) з директорами закладів професійної (професійно-технічної) освіти призначеними у порядку, встановленому законодавством.
Продовжує термін дії строкових трудових договорів (контрактів) або переукладає їх на новий термін із директорами закладів професійної (професійно-технічної) освіти, фінансування яких здійснюється з міського бюджету, відповідно до чинного законодавства.
Розриває строкові трудові договори (контракти) із директорами закладів професійної (професійно-технічної) освіти, фінансування яких здійснюється з міського бюджету, з підстав та у порядку, визначених законодавством.
Заохочує, преміює та притягує до дисциплінарної відповідальності призначених директорів закладів професійної (професійно-технічної) освіти, фінансування яких здійснюється з міського бюджету.
Звільняє з посад директорів закладів професійної (професійно-технічної) освіти, фінансування яких здійснюється з міського бюджету, відповідно до чинного законодавства.»
«6.2.16. Приймає рішення про проведення конкурсного відбору на заміщення вакантних посад директорів закладів професійної (професійно-технічної) освіти, що фінансуються з міського бюджету, за погодженням з міським головою.
6.2.17. Призначає на посади директорів закладів професійної (професійно-технічної) освіти, фінансування яких здійснюється з міського бюджету, за результатами конкурсного відбору шляхом укладення строкових трудових договорів (контрактів).
6.2.18. Заохочує, преміює та притягує до дисциплінарної відповідальності призначених директорів закладів професійної (професійно-технічної) освіти.
6.2.19. Звільняє з посад директорів закладів професійної (професійно-технічної) освіти відповідно до чинного законодавства.».
2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Г. Мельник та Департамент освіти та науки Хмельницької міської ради.
Міський голова О. Симчишин
Додаток 1 до рішення виконавчого комітету
від «___»_____________2018 року №____
ПОЛОЖЕННЯ
про проведення конкурсного відбору на заміщення вакантних
посад директорів закладів професійної (професійно-технічної)
освіти, що фінансуються з міського бюджету
- Це Положення визначає процедуру проведення конкурсного відбору на заміщення вакантних посад директорів закладів професійної (професійно-технічної) освіти (далі – заклади), що фінансуються з міського бюджету.
- Директором закладу може бути особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою та має повну вищу освіту, педагогічний стаж роботи та роботи на керівних посадах системи професійної освіти або у галузі економіки, для якої здійснюється підготовка робітничих кадрів у даному закладі, не менше трьох років, а також організаторські здібності, фізичний і психічний стан якої не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.
- Призначення директорів закладів здійснюється Департаментом освіти та науки Хмельницької міської ради за результатами конкурсного відбору на заміщення вакантних посад директорів закладів (далі – конкурсний відбір), що проводиться відповідно до цього Порядку, шляхом укладення строкових трудових договорів (контрактів).
- Підставою для оголошення конкурсного відбору є:
- наявність вакантної посади директора закладу;
- закінчення строку або розірвання (припинення) трудового договору (контракту) з директором закладу.
- Підставою для проведення конкурсного відбору на заміщення вакантних посад директорів закладів є наказ Департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради (далі – Департамент).
- Рішення про проведення конкурсного відбору директорів закладів приймається директором Департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради за погодженням із міським головою та створюються конкурсні комісії у складі не менше дев’яти осіб.
- Кількісний і персональний склад комісії, а також її голова визначаються і затверджуються наказом Департаменту про створення комісії.
- Оголошення про проведення конкурсного відбору директорів закладів розміщується на офіційному сайті Департаменту не пізніше, ніж за місяць до початку конкурсного відбору.
- В оголошенні про проведення конкурсного відбору повинні міститися такі відомості:
найменування закладу із зазначенням його місцезнаходження та контактних номерів телефонів;
- найменування посади та умови оплати праці;
- кваліфікаційні вимоги до претендентів на посаду директора закладу;
- перелік документів, які необхідно подати для участі в конкурсному відборі, та строк їх подання;
- дата, місце та етапи проведення конкурсного відбору;
- прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію про проведення конкурсного відбору.
В оголошенні може міститися додаткова інформація, що не суперечить законодавству.
- Строк подання документів для участі в конкурсному відборі не може становити менше 20 та більше 30 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсного відбору.
- Особи, які бажають взяти участь у конкурсному відборі директорів закладів, подають в Департамент такі документи:
- заяву про участь у конкурсному відборі;
- особовий листок з обліку кадрів за формою;
- заповнену особову картку;
- дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації;
- копію документа, який посвідчує особу;
- копію ідентифікаційного номера платника податку;
- інформацію про досвід роботи з управління підприємствами, установами, організаціями або аналогічної діяльності (резюме);
- програму розвитку професійної (професійно-технічної) освіти (стратегія розвитку на 5 років);
- згоду на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» та оприлюднення на офіційному сайті Депараменту інформації, яка міститься в поданих документах.
Відповідальність за достовірність поданих документів несе заявник.
- Подані документи та матеріали конкурсної комісії зберігаються в Департаменті.
- Департамент освіти та науки Хмельницької міської ради за погодженням із міським головою та головою конкурсної комісії визначає дату проведення конкурсного відбору та повідомляє кандидатів про місце і час його проведення.
- Після закінчення терміну подання заяв та документів, протягом двох тижнів, але не пізніше терміну закінчення конкурсного відбору, конкурсна комісія вивчає відповідність матеріалів, поданих претендентами на участь у конкурсному відборі встановленим вимогам.
- Тривалість конкурсного відбору не може перевищувати 30 календарних днів з дати, на яку призначено засідання конкурсної комісії з розгляду заяв претендентів і доданих документів.
- Засідання конкурсної комісії вважається правочинним, якщо в ньому беруть участь не менше 2/3 її складу.
- Про час і місце проведення конкурсного відбору повідомляється громадськість через розміщення відповідної інформації на офіційному сайті Департаменту не пізніше, ніж за три дні до його проведення.
- Претенденти, які відповідають встановленим вимогам, можуть ознайомитися із відповідним закладом, вивчити питання, пов’язані із виконанням обов’язків директора тощо.
- Конкурснка комісія визначає дату проведення загальних зборів трудового колективу закладу, де претенденти на заміщення вакантної посади директора закладу презентують свої програми розвитку закладу.
- Загальні збори трудового колективу закладу визначають та рекомендують кандидатуру на посаду директора закладу шляхом таємного або відкритого голосування (за рішенням зборів) і надають своє рішення конкурсній комісії. Рішення загальних зборів трудового колективу закладу має дорадчий характер.
- На засіданні конкурсна комісія приймає рішення щодо кандидатури на заміщення посади директора відповідно до умов оголошеного конкурсу шляхом проведення співбесіди з кандидатом на посаду директора закладу, розгляду документів, поданих претендентами, пропозицій трудового коллективу закладу.
- Рішення комісії вважається прийнятим, якщо за нього проголували більшість присутніх членів конкурсної комісії.
- У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови конкурсної комісії комісії.
- Конкурсний відбір вважаєься таким, що закінчився, з дня ухвалення конкурсною комісією рішення про затвердження його результатів.
- Засідання конкурсної комісії оформляється протоколом, який підписується усіма присутніми на засіданні членами конкурсної комісії. У протоколі зазначаються пропозиції щодо призначення кандидата на посаду директора закладу. Кожен член конкурсної комісії може додати до протоколу свою окрему думку.
- Протокол подається директору Департаменту не пізніше, ніж через п’ять робочих днів після голосування.
- Департамент повідомляє кандидатів про результати конкурсного відбору протягом трьох днів після його завершення.
- Рішення конкурсної комісії може бути оскаржене директору Департаменту протягом трьох днів після отримання рішення.
- На підставі висновків конкурсної комісії директор Департаменту затверджує результати конкурсного відбору про призначення на посаду директора закладу протягом місяця з дня прийняття рішення конкурсною комісією.
- Конкурсний відбір вважається таким, що не відбувся, у тому разі, коли жоден із претендентів конкурсного відбору не отримав більшості голосів присутніх членів конкурсної комісії, та за підсумками голосування конкурсною комісією не було прийняте рішення щодо кандидатури на заміщення посади директора закладу або були допущені процедурні чи інші порушення організації та проведення конкурсного відбору.
- Якщо конкурсний відбір не відбувся, оголошується повторний конкурс, який може бути проведений у термін не менше двох тижнів.
- Переможець конкурсного відбору проходить спеціальну перевірку відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.03.2015 № 171 «Про затвердження Порядку проведення спеціальної перевірки стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком, і внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» та рішення Національного агентства з питань запобігання корупції від 17.06.2016 № 2, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19.07.2016 за № 987/29117.
- Спеціальну перевірку здійснює Департамент.
- У разі успішного проходження спецперевірки з переможцем конкурсного відбору укладається трудовий договір (контракт) у письмовій формі і підписується директором Департаменту відповідно до повноважень, наданих Хмельницькою міською радою, та особою, яка призначається на посаду директора закладу.
- Конракт є підставою для видання наказу про призначення на посаду директора закладу з дня, встановленого за угодою сторін у контракті.
- Директор закладу призначається на посаду на підставі наказу директора Департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради за результатами конкурсного відбору шляхом укладення трудового договору (контракту) строком до 5 років, але не менше одного року, строком на 1-2 роки – для особи, яка призначається вперше на посаду директора закладу.
- У разі закінчення строку дії контракту директор закладу надає звіт Департаменту за попередній строк роботи, не пізніше як за 2,5 місяці до закінчення терміну дії контракту.
- З директорами закладів, які перебувають на посаді менше ніж 5 років, трудові відносини можуть бути до п’ятирічного терміну. Термін наступного контракту вирішується директором Департаменту у кожному конкретному випадку відповідно до чинного законодавства.
- Директори закладів, які займають посаду більше ніж 5 років, звільняються з посади директора наказом директора Департаменту у зв’язку із закінченням строку дії контракту.
Керуюча справами виконавчого комітету Ю. Сабій
Директор Департаменту освіти та науки Р. Миколаїв
Додаток 2 до рішення виконавчого комітету
від «___»_____________2018 року №____
КОНТРАКТ
м. Хмельницький « __ » ____________ 20__ р.
Департамент освіти та науки Хмельницької міської ради (далі – Орган управління освітою) в особі директора_______________________, який діє на підставі Положення про Департамент освіти та науки Хмельницької міської ради _______ міської ради, затвердженого рішенням _____________ сесії Хмельницької міської ради від ______ № ___, керуючись розпорядженням Кабінету Міністрів України від 25 жовтня 2017 року № 831-р «Питання управління державними закладами професійної (професійно-технічної) освіти, підпорядкованими Міністерству освіти і науки», відповідно до рішення _____________ сесії Хмельницької міської ради від ______________ № ____ з одного боку, та громадянин України_________________________________________________________________________
(прізвище, ім'я, по батькові)
(далі – Керівник), з другого боку,(уклали цей Контракт про таке:
___________________________________________________________________ призначається
(прізвище, ім'я, по батькові)
на посаду директора ______________________________________________________________
_____________________________________________________________(далі – Заклад освіти),
(повне найменування закладу професійної (професійно-технічної) освіти)
строком на _____ р. з __________ по ___________.
1. Загальні положення
1.1. За цим Контрактом Керівник зобов’язується безпосередньо та через органи управління Закладу освіти, на підставі засад єдиноначальності, здійснювати поточне управління (керівництво) Закладу освіти, забезпечувати його високоефективну діяльність, ефективне використання і збереження закріпленого за Закладом освіти майна, реалізовувати державну політику у сфері освіти.
1.2. На підставі Контракту виникають трудові відносини між Керівником та Органом управління освітою.
1.3. Керівник, який уклав цей Контракт, є повноважним представником Закладу освіти під час реалізації повноважень, функцій, прав та обов'язків Закладу освіти, передбачених актами законодавства України, Статутом Закладу освіти, іншими нормативними документами.
1.4. Керівник діє на засадах єдиноначальності та є підзвітним і підконтрольним Органу управління освітою, Департаменту (Управлінню) освіти і науки _______ обласної (міської) державної адміністрації (далі – Департамент/Управління), Міністерству освіти і науки України, і несе особисту відповідальність за належне функціонування Закладу освіти в межах та у спосіб, передбачених законодавством України, цим Контрактом.
2. Права та обов'язки сторін
2.1. Керівник самостійно, в межах повноважень, встановлених законодавством України, Статутом Закладу освіти та цим Контрактом, вирішує питання щодо управління Закладом освіти за винятком питань, віднесених до компетенції Органу управління освітою та/або Департаменту/Управління та/або Міністерства освіти і науки України.
2.2. Керівник здійснює поточне (оперативне) керівництво Закладом освіти, організовує його освітню, навчально-виробничу, господарську, соціально-побутову та іншу діяльність, забезпечує виконання завдань Закладу освіти, передбачених законодавством України, Статутом Закладу освіти, та цим Контрактом.
2.3. Міністерство освіти і науки України спільно з Департаментом/Управлінням:
2.3.1. Інформує про політику у галузі освіти.
2.3.2. Доводить обсяги державного та/або регіонального замовлення на підготовку кваліфікованих робітників та молодших спеціалістів.
2.3.3. Контролює дотримання ліцензійних умов надання освітніх послуг, вимог стандартів професійно-технічної освіти та ініціює державне інспектування; контролює виконання Керівником умов Контракту, Статуту Закладу освіти, дотримання вимог законодавства в діяльності Керівника.
2.4. Департамент/Управління спільно з Органом управління освітою:
2.4.1. Надає інформацію на запит Керівника.
2.4.2. Проводить аналіз ефективності здійснення Закладом освіти навчально-виробничої діяльності, освітнього процесу.
2.4.3. Здійснює заходи щодо організації призначення Керівника відповідно до умов законодавства; здійснює контроль за виконанням Керівником своїх обов’язків за трудовим договором (Контрактом).
2.4.4. Здійснює контроль за фінансово-господарською діяльністю Закладу освіти; контроль за ефективністю використання та збереження закріпленого за ним майна.
2.4.5. Здійснює інші функції та повноваження відносно Закладу освіти та Керівника, не зазначені в цьому Контракті й інші передбачені законодавством України.
2.4.6. Вимагає від Керівника надання звіту про його діяльність на посаді, якщо останній допустив недбалість, невиконання чи неналежне виконання своїх обов'язків в управлінні Закладом освіти та/або розпорядженням його майном.
2.5. Орган управління освітою:
2.5.1. Звільняє Керівника у разі закінчення строку дії Контракту, достроково за вимогою Керівника, а також у випадку порушень Керівником умов Контракту, норм законодавства, вчинення дій за результатами яких настає адміністративна, цивільна або кримінальна відповідальність; не виконання наказів (письмових доручень) Органу управління освітою, Міністерства освіти і науки України та/або Департаменту/Управління.
Міністерство освіти і науки України Департамент/Управління має право порушувати питання про звільнення Керівника, притягнення його до відповідальності.
2.5.2. Погоджує кошторис доходів і видатків.
2.6. Міністерство освіти і науки України приймає рішення з питань ліквідації, реорганізації та перепрофілювання Закладу освіти в установленому порядку.
Департамент/Управління спільно з Органом управління освітою має право ініціювати питання щодо ліквідації, реорганізації та перепрофілювання Закладу освіти.
2.7. Керівник має право:
2.7.1. У межах своєї компетенції видавати накази, розпорядження і доручення, що є обов'язковими для виконання усіма працівниками Закладу освіти.
2.7.2. Діяти від імені Закладу освіти, представляти його без доручення в органах державної влади та органах місцевого самоврядування, в установах, підприємствах та організаціях різних форм власності.
2.7.3. Використовувати майно Закладу освіти відповідно до законодавства України.
2.7.4. Розпоряджатися коштами Закладу освіти в межах кошторису доходів і видатків, затвердженого в установленому порядку.
2.7.5. Укладати угоди, господарські та інші договори, в межах і у спосіб встановлений законодавством.
2.7.6. Відкривати рахунки в банківських установах.
2.7.7. Приймати на роботу та звільняти з роботи працівників у встановленому порядку, заохочувати та накладати на них стягнення, визначати та розподіляти між ними їх функціональні обов'язки.
2.7.8. Формувати у встановленому порядку контингент учнів, відраховувати та поновлювати осіб, які навчаються в Закладі освіти.
2.7.9. Контролювати якість роботи працівників Закладу освіти, якість навчання учнів (слухачів), організації навчально-виробничої, виховної та культурно-масової роботи, стану фізичного виховання і здоров'я працівників, учнів (слухачів).
2.7.10. Створювати робочі, дорадчі органи Закладу освіти та визначати їх повноваження.
2.7.11. Подавати на розгляд вищому органу громадського самоврядування Закладу освіти колективний договір та правила внутрішньо-трудового розпорядку.
2.7.12. Делегувати частину своїх повноважень своїм заступникам та керівникам структурних підрозділів.
2.7.13. У межах своєї компетенції і відповідно до законодавства вирішувати інші питання, що стосуються діяльності Закладу освіти.
2.8. Обов'язки керівника Закладу освіти.
2.8.1. Керівник Закладу освіти:
2.8.1.1. Надає своєчасну і достовірну звітність Закладу освіти у встановленому порядку.
2.8.1.2. Підвищує свою кваліфікацію або проходить перепідготовку протягом терміну дії контракту (але не рідше одного разу на п’ять років).
2.8.1.3. Несе персональну відповідальність за забезпечення безпечних і нешкідливих умов навчання, праці та виховання у Закладі освіти.
2.8.1.4. Несе персональну відповідальність за дотримання фінансово-господарської та трудової дисципліни.
2.8.1.5. Несе персональну відповідальність за виконання навчальних планів і програм, за результати діяльності Закладу освіти.
2.8.1.6. Несе персональну відповідальність за дотримання структурними підрозділами штатно-фінансової дисципліни.
2.8.1.7. Несе персональну відповідальність за ефективне і раціональне використання та збереження бюджетних коштів, державного майна, закріпленого за Закладом освіти.
2.8.1.8. Несе персональну відповідальність за повноту, достовірність та актуальність інформації та даних, внесених Закладом освіти до ЄДЕБО.
2.8.1.9. Несе персональну відповідальність за правильність видачі документів про освіту державного зразка і додатків до них, за їх зберігання та книгу їх реєстрації відповідно до чинного законодавства.
2.8.1.10. Зобов’язаний погоджувати відпустку, відрядження з Органом управління освітою, а також інформувати Орган управління освітою про неможливість виконання своїх обов’язків з інших причин (лікарняний тощо).
2.8.1.11. Зобов’язаний дотримуватись вимог щодо забезпечення Закладом освіти міжнародних зобов’язань, законів, інших нормативно-правових актів України, якщо Заклад освіти є суб’єктом міжнародного співробітництва в сфері освіти.
2.8.2 Керівник зобов'язаний забезпечити дотримання законодавства у діяльності Закладу освіти, в тому числі щодо:
2.8.2.1. Затвердження, в установленому законодавством України порядку, за погодженням з Органом управління освітою, штатного розпису Закладу освіти.
2.8.2.2. Підготовки кадрів за освітньо-кваліфікаційними рівнями відповідно до вимог державних стандартів.
2.8.2.3. Організації підвищення кваліфікації працівників Закладу освіти не рідше одного разу за п'ять років, а також стажування викладачів, майстрів виробничого навчання на новітніх виробничих технологіях.
2.8.2.4. Виконання державного та/або регіонального замовлення на підготовку кваліфікованих робітників та молодших спеціалістів.
2.8.2.5. Виконання договірних зобов'язань Закладу освіти.
2.8.2.6. Дотримання Закладом освіти ліцензійних умов надання освітніх послуг; дотримання вимог щодо якості професійно-технічної освіти.
2.8.2.7. Щорічного звітування перед загальними зборами колективу Закладу освіти за результатами своєї діяльності на займаній посаді та оприлюднення звіту на сайті Закладу.
2.8.2.8. Додержання прав і законних інтересів осіб з особливими освітніми потребами, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, інших громадян, які мають пільги.
2.8.2.9. Стійкого фінансово-економічного становища Закладу освіти.
2.8.2.10. Збереження майна та інших матеріальних цінностей, що належать Закладу освіти, недопущення необґрунтованої втрати матеріальних активів Закладу освіти.
2.8.2.11. Додержання умов колективного договору та Статуту Закладу освіти.
2.8.2.12. Захисту інформації, що складає державну, службову та комерційну таємницю відповідно до законів України «Про державну таємницю» та «Про інформацію».
2.8.2.13. Складання в установленому порядку річного кошторису доходів і видатків Закладу освіти та затвердження його Органом управління освітою, а також своєчасне подання фінансової та статистичної звітності, відповідної інформації про майновий стан Закладу освіти.
2.8.2.14. Вжиття заходів щодо вдосконалення управління Закладу освіти.
2.8.2.15. Створення в кожному структурному підрозділі і на кожному робочому місці належних умов праці відповідно до вимог законодавства України, а також додержання прав працівників, гарантованих законодавством про працю.
2.8.2.16. Своєчасності розрахунків з підприємствами, установами та організаціями.
2.8.2.17. Цільового та ефективного використання коштів загального та спеціального фондів.
2.8.2.18. Своєчасного і повного внесення платежів, обов’язкових внесків до бюджету.
2.8.2.19. Виконання кошторисів доходів та видатків Закладу освіти, недопущення виникнення заборгованості із виплати заробітної плати, за спожиті енергоносії і комунальні послуги, та дотримання споживання їх у межах доведених лімітів.
2.8.2.20. Дотримання у встановленому порядку обслуговування і використання бюджетних коштів.
2.8.2.21. Укладення договорів оренди рухомого чи нерухомого майна, закріпленого за Закладом освіти у встановленому законодавством порядку.
2.8.2.22. Вжиття заходів щодо запобігання проявам корупції та хабарництва у Закладі освіти.
2.8.2.23. Створення безпечних умов теоретичної, навчально-практичної підготовки учнів у Закладі та дотримання правил та норм пожежної безпеки, охорони праці.
3. Умови матеріального забезпечення Керівника
3.1. За виконання обов’язків, передбачених цим Контрактом, Керівникові нараховується та виплачується за рахунок коштів Закладу освіти:
3.1.1. Посадовий оклад у розмірі, передбаченому наказом Міністерства освіти і науки України від 26.09.2005 № 557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ».
3.1.2. Надбавки
За складність, напруженість у роботі у розмірі 30 відсотків посадового окладу за рахунок коштів загального фонду.
За високі досягнення у праці в розмірі 20 відсотків посадового окладу за рахунок коштів спеціального фонду.
3.2. У разі невиконання (неякісного виконання) умов, викладених у пункті 2.7 Контракту, надбавки передбачені у пункті 3.1.2 Контракту, переглядаються та встановлюються за рішенням Органу управління освітою, у тому числі за поданням Департаменту/Управління.
3.3. Надбавки скасовуються або зменшуються частково у разі: допущення з вини Закладу освіти смертельного випадку; порушення умов праці працівників закладу; поновлення на роботі за рішеннями судів безпідставно звільнених працівників; порушення порядку обслуговування і використання коштів спеціального фонду Державного бюджету; порушення вимог законодавства при укладанні договорів оренди нерухомого майна; невжиття заходів, щодо погашення заборгованості з орендної плати; допущення зростання обсягів простроченої кредиторської заборгованості. Рішення стосовно цього питання приймається Органом управління освітою, у тому числі за поданням Міністерства освіти і науки України та Департаменту/Управління.
3.3.1. У разі неналежного виконання умов цього Контракту, допущення порушень в діяльності Закладу освіти у відповідних випадках Керівника може бути позбавлено надбавки та/або премії, а також Органом управління освітою можуть бути застосовані інші заходи впливу (догана, попередження тощо).
3.4. Крім того, Керівникові виплачуються:
3.4.1. Надбавка за вислугу років згідно з законодавством України.
3.4.2. Надбавка в розмірі 20 відсотків посадового окладу з метою підвищення престижності педагогічної праці згідно з законодавством України.
3.4.3. Щорічна грошова винагорода за сумлінну працю, зразкове виконання службових обов’язків у розмірі одного посадового окладу.
3.4.4. Матеріальна допомога в розмірі одного посадового окладу один раз на рік в межах фонду заробітної плати.
У разі наявності підстав Керівникові також можуть виплачуватися:
3.4.5. Надбавка за наявність почесного звання згідно з підпунктом 2 «б» пункту 4 наказу Міністерства освіти і науки України від 26.09.2005 № 557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ».
3.4.6. Доплата в розмірі 10 % посадового окладу Керівнику закладу, учні якого проживають у гуртожитках, згідно з пунктом 61 Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 15.04.1993 № 102 (із змінами).
3.4.7. Щомісячна доплата до посадового окладу за виробництво сільськогосподарської продукції за рахунок доходів від її реалізації згідно з пунктом 56 Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 15.04.1993 № 102 (із змінами).
3.5. Керівникові надається щорічна оплачувана відпустка згідно з законодавством України. При наданні щорічної відпустки виплачується допомога на оздоровлення (постанова КМУ від 31.01.2001 № 78).
3.6. Преміювання Керівника здійснюються за рішенням Органу управління освітою за погодженням з Департаментом/Управлінням у межах наявних коштів на оплату праці.
3.7. Система матеріального стимулювання, що діє в Закладі освіти і встановлена відповідно до діючих нормативно-правових актів, повністю поширюється на Керівника.
3.8. Оплата праці, передбачена цим Контрактом, здійснюється в межах фонду оплати праці, затвердженого в кошторисі доходів та видатків Закладу освіти.
3.9. Керівник може користуватись службовим автомобілем для виконання службових обов’язків.
3.10. Керівник підлягає державному соціальному страхуванню всіх видів.
3.11. При повній або частковій втраті працездатності, у зв'язку з нещасним випадком на виробництві, надаються пільги та виплати передбачені законодавством та колективним договором.
3.12. У разі смерті Керівника в період дії Контракту проводяться виплати передбачені законодавством та колективним договором.
4. Відповідальність сторін. Вирішення спорів
4.1. У випадку невиконання чи неналежного виконання обов’язків, передбачених цим Контрактом, Сторони несуть відповідальність згідно з законодавством України, цим Контрактом.
4.2. Спори між Сторонами вирішуються в порядку, встановленому законодавством України.
4.3. За невиконання умов Контракту Орган управління освітою може застосувати до Керівника дисциплінарні стягнення.
5. Внесення змін і доповнень до Контракту та його припинення
5.1. Внесення змін та доповнень до цього Контракту здійснюється шляхом підписання додаткових угод.
5.2. Цей Контракт припиняється:
5.2.1. Після закінчення терміну дії Контракту.
5.2.2. За угодою Сторін.
5.2.3. До закінчення терміну дії Контракту у випадках, передбачених пунктами 5.3. і 5.4. цього Контракту.
5.2.4. З інших підстав, передбачених законодавством, цим Контрактом.
5.3. Керівник може бути звільнений з посади, а цей Контракт розірваний з ініціативи Органу управління освітою, у тому числі за пропозицією Міністерства освіти і науки України, Департаменту/Управління, до закінчення терміну його дії в односторонньому порядку без попереджень:
5.3.1. У разі систематичного невиконання або неналежного виконання Керівником без поважних причин обов'язків, покладених на нього цим Контрактом.
5.3.2. У разі одноразового грубого порушення Керівником законодавства чи обов'язків, передбачених Контрактом, у наслідок чого для Закладу освіти настали негативні наслідки (понесено значні збитки, виплачено суттєві штрафи).
5.3.3. У разі невиконання чи неналежного виконання Закладом освіти зобов'язань щодо сплати податків, зборів та інших обов'язкових платежів, несвоєчасну виплату заробітної плати працівникам з його вини, порушень у сфері пенсійних відносин, соціального страхування тощо.
5.3.4. За поданням службових осіб органів державного нагляду за охороною праці у разі систематичних порушень вимог законодавства з питань охорони праці.
5.3.5. У разі одноразового грубого порушення законодавства під час використання фінансових ресурсів Закладу освіти, у тому числі при здійсненні закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти.
5.3.6. У разі неодноразового порушення законодавства в діяльності Закладу освіти.
5.3.7. З інших підстав, передбачених законодавством.
5.4. Керівник може за своєю ініціативою розірвати Контракт до закінчення терміну його дії:
5.4.1. У випадку систематичного невиконання Органом управління освітою, Департаментом/Управлінням, Міністерством освіти і науки України своїх обов’язків за Контрактом чи прийняття ним рішень, що обмежують чи порушують компетенцію та права Керівника, втручання в його оперативно-розпорядницьку діяльність, яке може призвести або вже призвело до погіршення результатів діяльності Закладу освіти.
5.4.2. У разі його хвороби або інвалідності, які перешкоджають виконанню обов'язків за Контрактом, та з інших поважних причин.
5.5. За два місяці до закінчення Контракту він може бути за угодою Сторін продовжений або укладений на новий чи інший термін з наступного дня після закінчення контракту.
5.6. Якщо розірвання Контракту проводиться на підставах, встановлених у Контракті, але не передбачених законодавством, про це зазначається у трудовій книжці Керівника з посиланням на пункт 8 частини першої статті 36 Кодексу законів про працю України.
6. Термін дії та інші умови Контракту
6.1. Цей Контракт діє з __________ по ___________.
6.2. Сторони забезпечують додержання конфіденційності умов Контракту.
6.3. Додаткові угоди до цього Контракту є його невід’ємними частинами і мають юридичну силу у разі, якщо вони викладені у письмовій формі, підписані Сторонами та скріплені їх печатками.
6.4. Даний Контракт складений у двох примірниках (один для Керівника та один для Органу управління освітою), викладений українською мовою, при цьому всі примірники цього Контракту ідентичні та мають однакову юридичну силу.
6.5. Випадки, не передбачені цим Контрактом, регулюються відповідно до законодавства.
7. Адреси сторін та інші відомості
7.1. Відомості про Заклад освіти:
Повне найменування: __________________________________________________
Місце знаходження:____________________________________________________
Розрахунковий рахунок:_________________________________________________
Ідентифікаційний код: __________________________________________________
7.2. Відомості про Орган управління освітою:
Повне найменування: __________________________
Місце знаходження: ___________________________
Службовий телефон: _____________
7.3. Відомості про Керівника:
( прізвище, ім'я, по батькові)
Домашня адреса: ______________________________________________________
Домашній (мобільний) телефон: __________________________________________
Службовий телефон:___________________________________________________
Паспорт: серія ___ № ___________ виданий _____________________
(ким) (коли)
Ідентифікаційний код: __________________________________________________
Департамент освіти та науки Хмельницької міської ради директор _________________________________ |
|
|
_______________________________ (підпис) |
________________________________ (підпис) |
Погоджено
Директор (Начальник) департаменту
(управління) освіти і науки облдержадміністрації
_______________________________
____ ___________ 20___р.
Керуюча справами виконавчого комітету Ю. Сабій
Директор Департаменту освіти та науки Р. Миколаїв