Проекти рішень виконавчого комітету

Про внесення на розгляд сесії міської ради пропозиції про затвердження Програми розвитку та вдосконалення міського пасажирського транспорту міста Хмельницького на 2019-2023 роки

Про внесення на розгляд сесії міської ради пропозиції про затвердження Програми розвитку та вдосконалення міського пасажирського транспорту міста Хмельницького на 2019-2023 роки

 

Розглянувши клопотання управління транспорту та зв’язку, керуючись Законами України “Про автомобільний транспорт” та “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

1. Внести на розгляд сесії міської ради пропозицію про затвердження Програми розвитку та вдосконалення міського пасажирського автомобільного транспорту міста Хмельницького на 2019-2023 роки згідно з додатком.

2. Контроль за виконанням рішення покласти на управління транспорту та зв’язку, управління праці та соціального захисту населення, фінансове управління, департамент освіти та науки, управління житлово-комунального господарства, департамент архітектури, містобудування та земельних ресурсів, управління торгівлі та заступників міського голови А. Нестерука та А. Бондаренка.

 

 

 

Міський голова О. Симчишин

 

 

Додаток

до рішення виконавчого комітету

від «___» __________ 2019 р. №____

 

 

ПРОГРАМА

розвитку та вдосконалення міського пасажирського автомобільного транспорту міста Хмельницького на 2019 - 2023 роки

 

ВСТУП

 

Програма розвитку та вдосконалення міського пасажирського автомобільного транспорту міста Хмельницького на 2019 - 2023 роки (далі - Програма) розроблена управлінням транспорту та зв’язку Хмельницької міської ради відповідно до чинного законодавства України.

Транспорт - важлива складова частина виробничої інфраструктури м. Хмельницького, яка забезпечує життєдіяльність суспільства у всіх сферах.

У галузі пасажирських перевезень головним завданням вважається оптимізація існуючої транспортної мережі, пріоритетність розвитку міського електротранспорту, приведення обсягів роботи пасажирського автомобільного транспорту у відповідність до потреб населення.

Транспортна мережа міста Хмельницького складається з електричного та автомобільного пасажирського транспорту.

У Програмі враховані вимоги діючого законодавства, потреби населення в пасажирських перевезеннях.

Програмою визначені цілі, завдання, пріоритетні напрямки та очікувані результати розвитку пасажирського автомобільного транспорту в місті Хмельницькому на 2019-2023 роки.

В Програмі зазначені підсумки роботи громадського транспорту міста за 2018 рік з існуючими проблемами та основними напрямками роботи пасажирського автомобільного транспорту у 2019-2023 роках.

Метою програми є модернізація системи надання послуг автомобільного транспорту шляхом підвищення якості та рівня безпеки перевезення пасажирів, створення конкурентного середовища на ринку транспортних послуг, підвищення рівня екологічності та енергоефективності, забезпечення розвитку інфраструктури галузі автомобільного транспорту, виконання комплексу заходів з відповідними термінами реалізації.

 

І. Аналіз стану пасажирських перевезень в м. Хмельницькому.

 

Автомобільний транспорт - галузь транспорту, яка забезпечує задоволення потреб населення та суспільного виробництва у перевезеннях пасажирів автомобільними транспортними засобами. Серед всіх видів транспорту, автомобільний, за обсягами перевезень, масштабами впливу на майже всі аспекти нашого життя, є домінуючим.

У галузі пасажирських перевезень головним завданням вважається вдосконалення існуючої транспортної мережі, приведення обсягів руху пасажирського автомобільного транспорту відповідно до потреб населення у перевезеннях, облаштування зупинок транспортних засобів на вулицях міста.

Надання пасажирам надійних і якісних послуг міським пасажирським транспортом має велике соціальне значення та забезпечує зручний доступ до місця роботи, сфери обслуговування, до освітніх та культурних закладів.

Станом на сьогоднішній день, площа міста складає 93,05 км2, чисельність населення міста налічує 268,5 тис. осіб.

Для задоволення потреб в сфері пасажирських перевезень затверджена транспортна мережа з 22 тролейбусних маршрутів та 45 автобусних маршрутів. На вказаних маршрутах транспортні засоби працюють у звичайному режимі руху.

 

Для обслуговування маршрутної мережі використовуються в середньому 72 одиниці електротранспорту з 96 передбачених та 278 автобусів з 350 передбачених, з них: 26 - великої місткості (передбачено - 40), 54 - середньої місткості (передбачено - 132) та 198 малої місткості (передбачено - 178).

Основну частку пасажирських перевезень автомобільним транспортом, за результатами проведених виконавчим комітетом міської ради конкурсів, виконують приватні перевізники.

На жаль, темпи оновлення парку рухомого складу автомобільного транспорту приватними перевізниками не відповідають потребам сьогодення. Причинами цьому є нестабільність економіки в країні, різке зростання вартості валюти, високі відсотки банківських кредитів, постійне зростання цін на паливо-мастильні та комплектуючі матеріали в умовах регульованих тарифів та інше. Частина транспортних засобів, що обслуговують міські автобусні маршрути, за своєю конструкцією та пасажиромісткістю морально застаріла. Майже 85% рухомого складу, це автобуси місткістю не більше 22 пасажирів, що експлуатуються більше ніж 10 років.

Аналізуючи ситуацію, яка склалась в сфері пасажирських перевезень в місті Хмельницькому на сьогоднішній день, можна сказати що її стан не в повному обсязі задовольняє потреб населення нашого міста та потребує постійного розвитку та вдосконалення.

 

ІІ. Проблемні питання в сфері пасажирських перевезень на автотранспорті міста Хмельницького.

 

Основними проблемними питання в сфері пасажирських перевезень на автотранспорті міста Хмельницького є:

1. Відсутність достатньої кількості сучасних великогабаритних, зокрема низькопідлогових, транспортних засобів для задоволення потреб споживачів транспортних послуг, в т.ч. з обмеженими фізичними можливостями.

2. Відсутність сталих показників дотримання розкладу руху громадського транспорту.

3. Відсутній прозорий, економічно обґрунтований механізм стовідсоткової компенсації витрат підприємств міського пасажирського транспорту на перевезення пільгових пасажирів.

4. Недосконалий розвиток вулично-дорожньої мережі, інженерно-транспортної інфраструктури, які не відповідають сучасним темпам автомобілізації міста.

5. Дефіцит пропускної спроможності основних вулично-шляхових магістралей.

6. Недостатній розвиток професійної освіти у напрямку збільшення кількості та якості підготовки спеціалістів інженерно - технологічних професій та водіїв відповідної категорії.

7. Зменшення платоспроможного пасажира.

Якщо подібні тенденції триватимуть і надалі, реальністю стане відсутність в існуючій системі транспортної інфраструктури потенційних можливостей для забезпечення необхідної рухомості населення, мобільності трудових ресурсів, різке зниженням безпеки функціонування міського пасажирського транспорту в місті.

Як наслідок, розвиватиметься практично необоротний процес заміни громадського транспорту особистими автомобілями, що призведе до загострення екологічних проблем, росту втрат від дорожньо-транспортних пригод, нестачі вулично-шляхової мережі.

 

ІІІ. Фактори впливу на вищевказані проблеми.

 

1. Відсутність достатньої кількості сучасних великогабаритних, зокрема низькопідлогових, транспортних засобів для задоволення потреб споживачів транспортних послуг, в т.ч. з обмеженими фізичними можливостями:

І. Вартість нових транспортних засобів великої місткості.

Станом на сьогоднішній день, вартість транспортного засобу складає від 4,5 млн. грн.

ІІ. Невідповідність тарифів.

Вартість проїзду на автомобільному транспорті повинна задовольняти підприємницький інтерес та розвиток міського пасажирського транспорту, стимулювати впровадження новітніх технологій перевезень, застосування сучасних зразків транспортних засобів, а також сприяти вирішенню таких завдань:

- підвищення можливостей суб’єктів підприємницької діяльності, які належать до автомобільного транспорту загального користування, щодо забезпечення потреб споживачів у послугах, залучення інвестицій у його розвиток та досягнення сталих економічних умов роботи;

- стимулювання конкуренції - сприяння появі нових суб’єктів підприємницької діяльності у сфері автомобільного транспорту загального користування;

- забезпечення оновлення рухомого складу кожним перевізником;

- забезпечення стабільності, прозорості і прогнозованості тарифів на транспортні послуги, рівень яких визначається відповідно до нормативних витрат на одиницю транспортної роботи, рівня рентабельності та сплачених податків.

ІІІ. Невирішеність питання пільгових перевезень.

Розмір відшкодування з міського бюджету за перевезення пільгових категорій пасажирів не в повному обсязі покриває збитки перевізників від фактично здійснених перевезень.

 

2. Відсутність сталих показників дотримання розкладу руху громадського транспорту.

І. Недостатня кількість водіїв для забезпечення безперебійної роботи відповідної кількості автотранспорту на маршрутах.

Вказана проблема пов’язана, в першу чергу, з міграцією працеспроможного населення через низький рівень оплати праці.

Так, для забезпечення графіку роботи транспортного засобу на маршруті в період часу з 06.00 до 23.00 години, а це 17 годин, відповідно до режиму праці та відпочинку водіїв, необхідно 3 працівника. Станом на сьогоднішній день, автопідприємства не спроможні утримувати 3-х водіїв на одному транспортному засобі, враховуючи фактичну невідповідність оплати наданих послуг.

ІІ. Відсутність кваліфікованих кадрів.

У сучасних умовах зростання вагомості нових знань, новітніх досягнень науки і техніки, технологічного розвитку галузей економіки, професії водіїв та інженерно-технічного персоналу стають менш привабливими та втрачають свою престижність щороку.

Наразі, для повноцінного функціонування громадського транспорту міста Хмельницького на підприємствах не вистачає близько 50 % кваліфікованих кадрів.

ІІІ. Низька пропускна спроможність автомобільних доріг.

Частина доріг, яка використовується для роботи громадського транспорту є основною та найбільш проблемною складовою вулично-дорожньої мережі міста, оскільки притягує основні транспортні потоки приватного транспорту. Крім того, пропускна спроможність автомобільних доріг не розрахована на наявну кількість транспорту, який сьогодні курсує.

 

3. Відсутній прозорий, економічно обґрунтований механізм стовідсоткової компенсації витрат підприємств міського пасажирського транспорту на перевезення пільгових пасажирів.

І. Кількість осіб, що мають право пільгового проїзду.

Станом на сьогоднішній день, кількість таких осіб, зареєстрованих у м. Хмельницькому, становить біля 80 тис., майже третину всього населення міста.

ІІ. Відшкодування збитків за перевезення пільгових категорій громадян.

Рішенням 7-ї сесії Хмельницької міської ради від 20.07.2016 року № 20 «Про затвердження Положення про порядок розрахунку компенсаційних виплат за пільговий проїзд автотранспортом окремих категорій громадян» затверджено відповідне Положення, яким встановлено порядок здійснення розрахунків за пільговий проїзд автотранспортом загального користування на міських маршрутах окремих категорій громадян та передбачено механізм відшкодування для перевізників за такі перевезення.

Вказане рішення передбачає розрахунок обсягу відшкодування за здійснене пільгове перевезення автотранспортом, який відбувається на підставі визначеної кількості пільгових місць до посадочних місць згідно технічних характеристик транспортних засобів: клас А (автобуси середньої місткості) – 3 пільгових місця, клас В (автобуси малої місткості) – 2 пільгових місця, клас I (автобуси великої місткості) – 5 пільгових місць.

 

4. Недосконалий розвиток вулично-дорожньої мережі, інженерно-транспортної інфраструктури, які не відповідають сучасним темпам автомобілізації міста.

І. Відсутність достатньої кількості транспортних розв’язок.

Місто Хмельницький розділено залізничною колією на південну та північну сторону, які з’єднанні п’ятьма автотранспортними шляхами, з яких лише три пристосовані для використання громадським транспортом загального користування.

ІІ. Обмеження при формуванні транспортних потоків.

Зважаючи на територіальну особливість забудови міста Хмельницького, з транспортної точки зору, відсутні альтернативні шляхи курсування громадського транспорту для об’їзду центральної частини міста.

 

5. Дефіцит пропускної спроможності основних вулично-шляхових магістралей (додаток № 1).

І. Відсутність «заїзних кишень» на зупинках громадського транспорту.

ІІ. Наявність в центральній частині міста великої кількості доріг з одностороннім рухом.

ІІІ. Невідповідність кількості смуг на проїзній частині доріг до потоку транспорту.

IV. Хаотичне паркування транспортних засобів.

V. Інше:

- розвантаження товару на проїзній частині та на зупинках громадського транспорту;

- курсування транспорту приміського та міжміського сполучення основними вулицями міста із здійсненням посадки та висадки пасажирів на зупинках громадського транспорту;

- курсування великотоннажного транспорту основними вулицями міста;

- нерегульована кількість світлофорних об’єктів та пішохідних переходів;

- відсутність відповідних дорожніх знаків.

 

6. Недостатній розвиток професійної освіти у напрямку збільшення кількості та якості підготовки спеціалістів інженерно - технологічних професій та водіїв відповідної категорії.

І. Відсутність ефективної та гнучкої системи підготовки робітничих кадрів.

ІІ. Відсутність модернізації матеріально-технічної бази професійно-технічних навчальних закладів.

 

7. Зменшення платоспроможного пасажира.

І. Неконтрольована міграція працеспроможного населення.

Через низький рівень оплати праці, значна кількість кваліфікованих працівників звільняються з підприємств та виїжджають за межі держави.

ІІ. Суттєве збільшення приватного транспорту, в тому числі, на іноземній реєстрації.

Значна частина населення надає перевагу приватному транспорту, на відміну громадського.

ІІІ. Збільшення співвідношення пасажирів пільгових категорій до платоспроможного пасажира.

 

IV. Шляхи вирішення проблем

 

з/п

Завдання

Виконавець

Термін виконання

1.

Придбання великогабаритного транспорту

Хмельницьке комунальне підприємство «Електротранс», приватні перевізники

2019-2023 р.р.

2.

Створення умов сприяння розвитку транспорту

(відповідний тариф або дотація з міського бюджету), формування тарифної політики

Управління праці та соціального захисту населення, управління транспорту та зв’язку,

фінансове управління

2019-2023 р.р.

3.

Запровадження електронного квитка для пасажирів пільгових категорій.

Управління транспорту та зв’язку

Управління праці та соціального захисту населення

2019-2020 р.р.

4.

Формування та виконання обсягів замовлення фахівців на підготовку робітничих кадрів у професійно-технічних навчальних закладах міста відповідно до потреб сучасного ринку праці в транспортній галузі.

Управління транспорту та зв’язку, Хмельницьке комунальне підприємство «Електротранс», департамент освіти та науки

 

Постійно

5.

Провести аналіз дорожньої мережі.

Управління житлово-комунального господарства

2019 – 2020 р.р.

6.

Розширення проїзної частини доріг та будівництво заїзних кишень на зупинках громадського транспорту (згідно додатку № 1).

Управління житлово-комунального господарства

Постійно

7.

Проведення капітального ремонту та будівництво доріг (згідно додатку № 1).

Управління житлово-комунального господарства

Постійно

8.

Будівництво шляхопроводу через залізничний переїзд по Старокостянтинівському шосе.

Департамент архітектури, містобудування та земельних ресурсів

2019-2023 р.р.

9.

Створення місць для паркування приватного транспорту.

Управління житлово-комунального господарства, департамент архітектури, містобудування та земельних ресурсів

Постійно

10.

При будівництві житлових будинків, торгівельних та офісних центрів передбачати місця для паркування транспортних засобів.

Департамент архітектури, містобудування та земельних ресурсів, управління торгівлі

Постійно

11.

Коригування маршрутної мережі автобусних маршрутів (згідно додатку № 2).

Управління транспорту та зв’язку

Постійно

 

V. Очікувані результати від реалізації заходів Програми

 

1. Розвиток електричного транспорту, збільшення питомої ваги електротранспорту в міських пасажироперевезеннях, в тому числі для покращення екологічної ситуації.

2. Розвиток муніципального автомобільного транспорту, забезпечення перевезень осіб з обмеженими фізичними можливостями.

 3. Стимулювання впровадження новітніх технологій перевезень, застосування сучасних типів транспортних засобів, забезпечення балансу між платоспроможним попитом на послуги та обсягом витрат на їх надання.

4. Максимальний облік пільгових категорій пасажирів, що забезпечить надання достовірних даних для подальшого відшкодування за фактично надані транспортні послуги.

5. Якісне забезпечення кадрового персоналу відповідно до штатного розпису підприємств, а також організація ефективного стимулювання їх діяльності.

6. Збільшення пропускної спроможності доріг, що сприятиме зменшенню витрат часу пасажирів на поїздку до місця призначення.

7. Скорочення кількості транспортних засобів малого класу, збільшення середнього та великогабаритного автотранспорту.

8. Покращення стану безпеки дорожнього руху та зменшення аварійних ситуацій.

9. Зменшення обігу готівкових коштів та збільшення надходжень до міського бюджету.

10. Підтвердження реального пасажиропотоку для встановлення економічно обґрунтованих тарифів.

 

 

Керуючий справами виконавчого комітету Ю. Сабій

Заступник начальника управління

транспорту та зв’язку С. Шепурев

Додаток № 1 до Програми

 

Недоліки дорожньо-транспортної мережі по мікрорайонах міста

 

з/п

Мікрорайон

Вулиця

Недоліки

1.

Центр

Кам’янецька

1. Відсутні заїзні кишені на зупинках:

«Героїв Чорнобиля» (в обох напрямках);

«Торгівельний центр» (в напрямку руху до транспортної розв’язки);

«Філармонія» (в обох напрямках);

«Дитяча лікарня» (в обох напрямках);

«Пам’яті Героїв» (в обох напрямках);

«вул. Храновського» (в обох напрямках).

2. Низька пропускна спроможність проїзної частини на відрізках:

від вул. Староміської до вул. Подільської;

від зуп. «Торгівельний центр» (в напрямку руху до транспортної розв’язки) до вул. Герцена.

Подільська

1. Відсутні заїзні кишені на зупинках «Пенсійний фонд» (в обох напрямках).

2. Відсутні знаки заборони зупинки приватного транспорту на відрізках дороги:

від вул. Свободи до вул. Грушевського (в обох напрямках);

від вул. Проскурівського підпілля до вул. Соборної (в обох напрямках).

Проскурівська

1. Відсутні заїзні кишені на зупинках:

«Меморіальний комплекс»;

«Стадіон “Поділля”»;

«Міська лікарня» (в обох напрямках).

2. Відсутні знаки заборони зупинки приватного транспорту на відрізку дороги від вул. Свободи до вул. Франка (в обох напрямках).

Героїв Майдану

1. Відсутні заїзні кишені на зупинках:

«Школа № 6»;

«Сквер ім. Шевченка» (в обох напрямках);

«Театр ім. Старицького».

2. Низька пропускна спроможність проїзної частини.

Соборна

1. Відсутня заїзна кишеня на зупинці «Центр надання адміністративних послуг».

2. Низька пропускна спроможність проїзної частини.

Староміська

Низька пропускна спроможність проїзної частини в районі перехрестя з вул. Соборною.

Пушкіна

Рух транспортних засобів здійснюється в одному напрямку.

Свободи

1. Відсутні заїзні кишені на зупинках:

«вул. Свободи»;

«Палац творчості» (в обох напрямках);

«вул. Пилипчука» (в напрямку до вул. Шевченка);

«Центральний універмаг».

2. Низька пропускна спроможність проїзної частини від вул. Пушкіна до вул. Шевченка.

Зарічанська

1. Відсутні заїзні кишені на зупинках:

«вул. Зарічанська» (в обох напрямках);

«вул. Перемоги» (в обох напрямках);

«Думка» (в напрямку вул. Бандери);

«Політехнічний коледж» (в напрямку вул. Бандери);

«Старокостянтинівське шосе» (в обох напрямках).

2. Низька пропускна спроможність проїзної частини.

3. Відсутні знаки заборони зупинки приватного транспорту.

Старокостянтинівське шосе

1. Відсутні заїзні кишені на зупинках «вул. Водопровідна» (в обох напрямках).

2. Низька пропускна спроможність проїзної частини від вул. Прибузької до вул. Шевченка.

проспект Миру

Відсутні знаки заборони зупинки приватного транспорту.

Бандери

Відсутня заїзної кишені на зупинці «вул. Нижня Берегова» (в напряму руху до прс. Миру).

2.

Озерна

Бандери

1. Відсутність облаштованих зупинок.

2. Відсутність тротуарів.

3. Відсутність необхідних дорожніх знаків.

Кармелюка

1. Відсутність облаштованих зупинок.

2. Відсутність місця розвороту та відстою для громадського транспорту.

3. Відсутність місця для відпочинку водіїв.

Панаса Мирного

1. Відсутність місця розвороту та відстою для автотранспорту.

2. Відсутність місця для відпочинку водіїв.

3.

Південно-західний

Львівське шосе

1. Відсутність місця для відстою громадського транспорту на зупинці «Катіон» (в напрямку руху до центру міста).

2. Низька пропускна спроможність проїзної частини від вул. Хотовицького до вул. Героїв Чорнобиля.

3. Відсутність облаштованої зупинки «Речовий ринок» (в напрямку руху з міста).

4. Невідповідність дорожніх знаків та розмітки.

Тернопільська

1. Відсутні заїзні кишені на зупинках:

«Катіон»;

«Новатор» (в обох напрямках);

«Технологічний ліцей» (в обох напрямках);

«Аквапарк» (в обох напрямках).

2. Відсутні знаки заборони зупинки приватного транспорту від вул. Молодіжної до вул. Західно-окружної.

Молодіжна

Відсутність додаткової зупинки навпроти поліклініки № 4 (в напрямку руху з міста).

Інститутська

1. Відсутні заїзні кишені на зупинках:

«вул. Інститутська»;

«Хмельницький національний університет» (в обох напрямках).

2. Відсутні знаки заборони зупинки приватного транспорту.

4.

Ракове

Пілотська

Відсутність облаштованих зупинок.

 

5.

 

Книжківці

Карбишева

1. Відсутність облаштованих зупинок.

2. Низька пропускна спроможність проїзної частини.

3. Відсутність необхідних дорожніх знаків.

Раєвського

1. Відсутність облаштованих зупинок.

2. Низька пропускна спроможність проїзної частини.

3. Відсутність необхідних дорожніх знаків.

Зеньковського

1. Відсутність облаштованих зупинок.

2. Низька пропускна спроможність проїзної частини.

3. Відсутність необхідних дорожніх знаків.

4. Відсутність місця розвороту та відстою для громадського транспорту.

Холодноярців

1. Відсутність облаштованих зупинок.

2. Відсутність належного асфальтобетонного покриття, тротуарів та низька пропускна спроможність проїзної частини.

3. Відсутність необхідних дорожніх знаків.

4. Відсутність місця розвороту та відстою для громадського транспорту.

 

6.

 

Ружична

Глушенкова

1. Відсутність належного асфальтобетонного покриття, тротуарів та низька пропускна спроможність проїзної частини.

2. Відсутність облаштованих зупинок.

3. Відсутність місця розвороту та відстою для великогабаритного транспорту.

Заболотного

Відсутність належного асфальтобетонного покриття, тротуарів та низька пропускна спроможність проїзної частини.

8-го березня

1. Відсутність належного асфальтобетонного покриття, тротуарів та низька пропускна спроможність проїзної частини.

2. Відсутність місця розвороту та відстою для громадського транспорту.

3. Відсутність місця для відпочинку водіїв.

Верейського

1. Відсутність належного асфальтобетонного покриття, тротуарів та низька пропускна спроможність проїзної частини.

2. Відсутність місця розвороту та відстою для громадського транспорту.

3. Відсутність місця для відпочинку водіїв.

4. Відсутність облаштованих зупинок.

Смотрицького

1. Низька пропускна спроможність проїзної частини.

2. Відсутність облаштованих зупинок.

Кам’янецька

Відсутність облаштованої зупинки «вул. Смотрицького» (в напрямку руху з міста).

 

7.

 

Лезнево

Кошарського

1. Відсутність належного асфальтобетонного покриття, тротуарів та низька пропускна спроможність проїзної частини.

2. Відсутність облаштованих зупинок.

Світанкова

1. Відсутність належного асфальтобетонного покриття, тротуарів та низька пропускна спроможність проїзної частини.

2. Відсутність місця розвороту та відстою для громадського транспорту.

3. Відсутність місця для відпочинку водіїв.

4. Відсутність облаштованих зупинок.

Джумаківка

Відсутність належного асфальтобетонного покриття, тротуарів та низька пропускна спроможність проїзної частини.

пров. Веселий

Низька пропускна спроможність проїзної частини.

Тиха

Низька пропускна спроможність проїзної частини.

Вінницьке шосе

1. На паралельній дорозі в районні двох кінцевих зупинок відсутнє належне асфальтобетонне покриття та тротуари.

2. Кінцева зупинка «Лезневе» не облаштована заїзною кишенею.

Трудова

1. Відсутність облаштованих зупинок від вул. Прибузької до вул. Заводської.

2. Відсутність тротуарів.

8.

Дубове

Щедріна

1. Відсутність належного асфальтобетонного покриття, тротуарів та низька пропускна спроможність проїзної частини.

2. Відсутність місця розвороту та відстою для громадського транспорту.

3. Відсутність облаштованих зупинок.

Болбочана

1. Відсутність належного асфальтобетонного покриття.

2. Відсутність місця для відпочинку водіїв.

Красовського

Відсутність облаштованої зупинки від перехрестя з вул. Пілотська (в напрямку руху до центра міста).

Ранкова

1. Відсутність належного асфальтобетонного покриття, тротуарів та низька пропускна спроможність проїзної частини.

2. Обмежена оглядовість-видимість дороги в напрямку руху до вул. Купріна (в районі гаражного масиву).

9.

Гречани

1а садибна

1. Відсутність належного асфальтобетонного покриття, тротуарів та низька пропускна спроможність проїзної частини.

2. Відсутність місця розвороту та відстою для громадського транспорту.

3. Відсутність місця для відпочинку водіїв.

4. Відсутність облаштованих зупинок.

 

Заступник начальника управління

транспорту та зв’язку С. Шепурев

 

 

Додаток № 2 до Програми

 

Пропозиції по автобусних маршрутах та маршрутах електротранспорту на автономному ходу.

 

з/п

Сполучення

Схема руху

1.

Мікрорайон Гречани - центр

Через вулиці: Північна, Курчатова, Проскурівського підпілля, Кам’янецька, Подільська, Соборна, Староміська, Кам’янецька, Проскурівського підпілля, Курчатова, Північна.

2.

Мікрорайон Ракове - центр

Через вулиці: Довженка, Гарнізонна, Майборського, Чорновола, Трудова, Шевченка, Свободи, Подільська, Кам’янецька, Прибузька, Свободи, Шевченка, Трудова, Чорновола, Майборського, Гарнізонна, Довженка.

3.

Мікрорайон Ружична - центр

Через вулиці: 8 Березня, Заболотного, Глушенкова, Кам’янецька, Прибузька, Свободи, Подільська, Кам’янецька, Глушенкова, Заболотного, 8 Березня.

4.

Мікрорайон Озерна - центр

Через вулиці: Панаса Мирного, С. Бандери, Кам’янецька, Героїв Майдану, Свободи, Подільська, Кам’янецька, С Бандери, Панаса Мирного.

5.

Мікрорайон Озерна - залізничний вокзал

Через вулиці: Панаса Мирного, прс. Миру, Вінницька, Трудова, Шевченка, Старокостянтинівське шосе, прс. Миру, Панаса Мирного.

6.

Мікрорайон Озерна - залізничний вокзал

Через вулиці: Панаса Мирного, прс. Миру, Старокостянтинівське шосе, Шевченка, Трудова, Вінницьке шосе, прс. Миру, Панаса Мирного.

7.

Мікрорайон Лезневе - центр

Через вулиці: Вінницьке шосе, Вінницька, прс. Миру, Бандери, Кам’янецька, Героїв Майдану, Свободи, Подільська, Кам’янецька, Бандери, прс. Миру, Вінницька, Вінницьке шосе

8.

Мікрорайон Книжківці - автостанція № 2

Через вулиці: Зеньковського, Раєвського, Карбишева, Довженка, Гарнізонна, Майборського, Чорновола, Трудова, Шевченка (автостанція № 2) та в зворотному напрямку.

9.

Вул. Волочиська - центр

Через вулиці: Волочиська, Західно-окружна, Львівське шосе, Толстого, Кам’янецька, Героїв Майдану, Свободи, Подільська, Кам’янецька, Толстого, Львівське шосе, Західно-окружна, Волочиська.

10.

Мікрорайон Дубове - центр

Через вулиці: Щедріна, Купріна, Козацька, Ю.Сицінського, І.Франка, Толстого, Кам’янецька, Прибузька, Свободи, Подільська, Кам’янецька, Толстого, І.Франка, Ю.Сицінського, Козацька, Купріна, Щедріна.

 

 

Заступник начальника управління

транспорту та зв’язку С. Шепурев

 

 

Дорогі хмельничани! Схилімо голови і вшануймо світлу пам'ять та героїчний подвиг воїнів, що загинули на полі бою. Згадаймо мирних громадян та дітей, життя яких обірвала збройна агресія російської федерації проти України. Загальнонаціональна хвилина мовчання... Слава Україні! Героям Слава!