Новини

За півроку роботи системи «Контакт-центр» опрацьовано понад 15 тисяч звернень

За 6 місяців роботи системи «Контакт-центр» опрацьовано 15534 звернення. Виконано 15034 звернення:

  • виконано позитивно – 12821 звернення;
  • дано роз’яснення – 2139 звернень;
  • не потребували відповіді – 63 звернення;
  • відмовлено у виконанні – 11 звернень.

В роботі знаходяться 500 звернень.

Якщо аналізувати розподіл звернень за проблемами, то найбільше звернень надходить з питань житлово-комунального господарства (забої каналізаційних мереж, електропостачання, холодне водопостачання, опалення, гаряче водопостачання, вуличне освітлення, прориви внутрішньобудинкових мереж, вентиляція, стан доріг і тротуарів).

Звернення можна залишити телефоном, через ЧатБот та на сайті «Контакт-центру». На даний момент в системі зареєстровано 12390 мешканців.

«Контакт-центр» - зручна система реєстрації і збереження звернень мешканців, в якій одразу видно всю історію обробки звернення, коментарі виконавців, відповідь мешканцям, терміни виконання. Мешканці мають можливість оцінити виконання звернень. Ця вся інформація зберігається в картці звернення.

Також радимо реєструватись в ЧатБоті м. Хмельницького, де можна не тільки залишити звернення, а й отримати інформацію про ремонтні роботи за Вашою адресою та отримати довідкову інформацію (комунальні, соціальні питання, охорона здоров’я, освіта, соцзахист, транспорт). Також ЧатБот допоможе передати показники лічильників.

Дорогі хмельничани! Схилімо голови і вшануймо світлу пам'ять та героїчний подвиг воїнів, що загинули на полі бою. Згадаймо мирних громадян та дітей, життя яких обірвала збройна агресія російської федерації проти України. Загальнонаціональна хвилина мовчання... Слава Україні! Героям Слава!