Новини
За півроку роботи системи «Контакт-центр» опрацьовано понад 15 тисяч звернень
За 6 місяців роботи системи «Контакт-центр» опрацьовано 15534 звернення. Виконано 15034 звернення:
- виконано позитивно – 12821 звернення;
- дано роз’яснення – 2139 звернень;
- не потребували відповіді – 63 звернення;
- відмовлено у виконанні – 11 звернень.
В роботі знаходяться 500 звернень.
Якщо аналізувати розподіл звернень за проблемами, то найбільше звернень надходить з питань житлово-комунального господарства (забої каналізаційних мереж, електропостачання, холодне водопостачання, опалення, гаряче водопостачання, вуличне освітлення, прориви внутрішньобудинкових мереж, вентиляція, стан доріг і тротуарів).
Звернення можна залишити телефоном, через ЧатБот та на сайті «Контакт-центру». На даний момент в системі зареєстровано 12390 мешканців.
«Контакт-центр» - зручна система реєстрації і збереження звернень мешканців, в якій одразу видно всю історію обробки звернення, коментарі виконавців, відповідь мешканцям, терміни виконання. Мешканці мають можливість оцінити виконання звернень. Ця вся інформація зберігається в картці звернення.
Також радимо реєструватись в ЧатБоті м. Хмельницького, де можна не тільки залишити звернення, а й отримати інформацію про ремонтні роботи за Вашою адресою та отримати довідкову інформацію (комунальні, соціальні питання, охорона здоров’я, освіта, соцзахист, транспорт). Також ЧатБот допоможе передати показники лічильників.