Новини

Для призначення субсидії потрібні заява та декларація про доходи

За рішенням Уряду з 1 жовтня 2022 року розпочато поетапну передачу функцій адміністрування житлових субсидій та пільг Пенсійному фонду України. Так, вже з жовтня Фонд здійснює виплату призначених органами соціального захисту населення житлових субсидій та пільг. Виплати будуть проводитись незалежно від того, чи є субсидіант або пільговик пенсіонером чи ні. Наразі, до 1 грудня 2022 року порядок звернення за призначенням субсидій та, власне, механізм призначення житлових субсидій та пільг не змінюється.

Отже, для призначення житлової субсидії необхідно подати:

- заяву про призначення та надання житлової субсидії;

- декларацію про доходи та витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії.

Документи можна подати до 30 листопада 2022 року - поштою до органів соцзахисту населення за місцем проживання.

Незалежно від дати звернення подати можна:

- особисто до уповноважених посадових осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади;

- ЦНАПу;

- в електронній формі через портал «ДІЯ».

З 1 грудня 2022 року:

- поштою до територіального органу Пенсійного фонду України;

- особисто до будь-якого сервісного центру Пенсійного фонду України незалежно від місця реєстрації особи;

- в електронній формі через веб-портал електронних послуг ПФУ та мобільний додаток ПФУ.

Важливо відзначити, що звернутись за призначенням субсидії можна будь-коли протягом усього опалювального сезону, проте для отримання допомоги за весь такий сезон звернутись потрібно до його початку чи протягом двох місяців після.

Інформація від ГУ ПФУ в Хмельницькій області

Дорогі хмельничани! Схилімо голови і вшануймо світлу пам'ять та героїчний подвиг воїнів, що загинули на полі бою. Згадаймо мирних громадян та дітей, життя яких обірвала збройна агресія російської федерації проти України. Загальнонаціональна хвилина мовчання... Слава Україні! Героям Слава!