УКРАЇНА
ХМЕЛЬНИЦЬКА МІСЬКА РАДА
Рішення сімнадцятої сесії
№4 від 27.06.2012 р.
Про створення Хмельницького дошкільного навчального закладу № 43 «Горобинка» та затвердження статуту створеного дошкільного закладу
Розглянувши пропозицію виконавчого комітету Хмельницької міської ради, з метою задоволення якісних освітніх потреб населення в отриманні дошкільної освіти, керуючись ст. 109 Цивільного кодексу України, Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Створити Хмельницький дошкільний навчальний заклад №43 «Горобинка» шляхом виділу з навчально-виховного комплексу №6 м. Хмельницького.
2. Навчально-виховному комплексу №6 м. Хмельницького письмово повідомити відділ державної реєстрації про створення Хмельницького дошкільного навчального закладу №43 «Горобинка» шляхом виділу з навчально-виховного комплексу №6 м.Хмельницького.
3. Призначити комісію з реорганізації шляхом виділу з навчально-виховного комплексу №6 м. Хмельницького Хмельницького дошкільного навчального закладу №43 «Горобинка» згідно з додатком 1.
4. Комісії з реорганізації шляхом виділу з навчально-виховного комплексу №6 м.Хмельницького Хмельницького дошкільного навчального закладу №43 «Горобинка»:
4.1. вирішити питання звільнення та працевлаштування працівників Хмельницького дошкільного навчального закладу №43 «Горобинка» згідно з чинним законодавством України;
4.2. помістити в спеціалізованому друкованому засобі масової інформації повідомлення про створення Хмельницького дошкільного навчального закладу №43 «Горобинка» шляхом виділу з навчально-виховного комплексу №6 м. Хмельницького та про порядок заявлення кредиторами вимог до них. Строк повинен становити не менше двох місяців з дня публікації повідомлення про виділ;
4.3. вжити всіх можливих заходів щодо виявлення кредиторів, а також письмово повідомити їх про виділ;
4.4. після закінчення строку для пред"явлення вимог кредиторами та задоволення або відхилення цих вимог, скласти розподільчий баланс, який має містити положення про правонаступництво та подати його на затвердження міській раді.
5. Затвердити статут Хмельницького дошкільного навчального закладу №43 «Горобинка» згідно з додатком 2.
6. Відповідальність за виконання рішення покласти на заступника міського голови Г. Давиденка та управління освіти Хмельницької міської ради.
7. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з гуманітарних питань.
Міський голова С. Мельник
Додаток 1
до рішення міської ради
№4 від 27.06.2012
Склад
комісії з реорганізації шляхом виділу з навчально-виховного комплексу №6 м.Хмельницького Хмельницького дошкільного навчального закладу №43 «Горобинка»
Голова комісії: Давиденко Григорій Михайлович |
- заступник міського голови;
|
Заступник голови комісії: Олійник Валерій Цезарович |
- начальник управління освіти Хмельницької міської ради;
|
Секретар комісії: Івахова Олена Броніславівна |
- провідний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку, планування та звітності управління освіти Хмельницької міської ради;
|
Члени комісії: Ваховська Галина Петрівна |
- заступник начальника управління освіти Хмельницької міської ради;
|
Гаврилюк Світлана Василівна | - заступник директора навчально-виховного комплексу № 6 м. Хмельницького;
|
Дануце Людмила Миколаївна | - в.о. головного бухгалтера централізованої бухгалтерії управління освіти Хмельницької міської ради;
|
Кондратюк Оксана Анатоліївна | - начальник відділу бухгалтерського обліку, планування та звітності управління освіти Хмельницької міської ради;
|
Мельник Павло Олександрович | - юрист відділу бухгалтерського обліку, планування та звітності управління освіти Хмельницької міської ради;
|
Отрошко Оксана Іванівна | - головний спеціаліст управління освіти Хмельницької міської ради;
|
Пасічник Надія Петрівна | - методист з кадрової роботи науково-методичного центру управління освіти Хмельницької міської ради;
|
Сирота Олег Миколайович | - заступник начальника управління освіти Хмельницької міської ради;
|
Собко Наталія Анатоліївна | - директор навчально-виховного комплексу №6 м.Хмельницького;
|
Швачко Тетяна Володимирівна | - заступник начальника бюджетного відділу фінансового управління. |
Секретар міської ради В. Лесков
Начальник управління освіти В. Олійник
Додаток 2
до рішення міської ради
№4 від 27.06.2012
І. Загальні положення.
1. Хмельницький дошкільний навчальний заклад № 43 “Горобинка” (далі – дошкільний заклад) є ясла-садок комбінованого типу, заснований на комунальній формі власності шляхом виділу з навчально - виховного комплексу № 6 м. Хмельницького та є його правонаступником відповідно до розподільчого балансу.
1.2. Юридична адреса закладу: 29016, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул.Молодіжна, 5/1.
1.3. Засновником дошкільного закладу є Хмельницька міська рада.
1.4. Засновник здійснює фінансування дошкільного закладу, його матеріально-технічне забезпечення, надає необхідні будівлі з обладнанням і матеріалами, організовує будівництво та ремонт приміщень, їх господарське обслуговування, харчування та медичне обслуговування дітей.
1.5. Дошкільний заклад в своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України “Про освіту”, “Про дошкільну освіту”, Положенням про дошкільний навчальний заклад України (далі – Положення) затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 12 березня 2003 року № 305, іншими нормативно – правовими актами, власним статутом.
1.6. Дошкільний заклад є юридичною особою, має печатку і штамп встановленого зразка, бланки з власними реквізитами.
1.7. Головною метою дошкільного закладу є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового і духовного розвитку.
1.8. Діяльність дошкільного закладу направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти: збереження та зміцнення фізичного і психічного здоров"я дітей; формування їх особистості, розвиток творчих здібностей та нахилів; забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту.
1.9. Дошкільний заклад самостійно приймає рішення і здійснює діяльність в межах компетенції, передбаченої чинним законодавством, Положенням та даним статутом.
1.10 Дошкільний заклад несе відповідальність перед особою, суспільством і державою за:
1.11. Взаємовідносини між дошкільним закладом з юридичними і фізичними особами визначаються угодами, що укладені між ними.
ІІ. Комплектування дошкільного закладу.
2. 1. Дошкільний навчальний заклад розрахований на 275 місць.
2.2. У дошкільному закладі функціонують групи загального розвитку, групи спеціального призначення для дітей з вадами мовлення.
2.3. Групи комплектуються за одновіковими, різновіковими ознаками.
2.4. Дошкільний заклад має групи з денним режимом перебування дітей.
2.5. Наповнюваність груп становить :
2.6. Для зарахування дитини в дошкільний заклад необхідно пред"явити:
2.7. За дитиною зберігається місце у дошкільному закладі у разі її хвороби, карантину, санаторного лікування, на час відпустки батьків або осіб, які їх замінюють, а також у літній період (75 днів).
2.8. Відрахування дітей з дошкільного закладу може здійснюватись:
2.9. Адміністрація дошкільного закладу зобов"язана письмово повідомити батьків або осіб, які їх замінюють, про відрахування дитини за 10 календарних днів.
ІІІ. Режим роботи дошкільного закладу.
3.1. Дошкільний заклад працює за п"ятиденним робочим тижнем.
Вихідні дні: субота, неділя, святкові.
3.2. Щоденний графік роботи дошкільного закладу:
початок роботи 7.00 закінчення 19.00.
3.3. За бажанням батьків або осіб, які їх замінюють, в дошкільному закладі може встановлюватися гнучкий режим роботи, який передбачає організацію різнотривалого, цілодобового перебування дітей, а також чергові групи у ранкові, вечірні години, вихідні і святкові дні.
ІV. Організація навчально-виховного процесу в дошкільному закладі.
4.1. Навчальний рік у дошкільному закладі починається 1 вересня закінчується 31 травня наступного року.
З 1 червня по 31 серпня (оздоровчий період) у дошкільному закладі проводиться оздоровлення дітей.
4.2. Дошкільний заклад здійснює свою діяльність відповідно до річного плану, який складається на навчальний рік та період оздоровлення.
План роботи дошкільного закладу схвалюється педагогічною радою закладу, затверджується керівником дошкільного закладу і погоджується з управлінням освіти.
План роботи дошкільного закладу на оздоровчий період погоджується з санітарно-епідеміологічною службою міста.
4.3. У дошкільному закладі визначена українська мова навчання і виховання дітей.
4.4. Навчально-виховний процес у дошкільному закладі здійснюється за Базовою програмою розвитку дитини дошкільного віку «Я у світі», навчально-методичними посібниками, затвердженими Міністерством освіти і науки України .
4.5. З метою своєчасного виявлення, підтримки та розвитку обдарованості, природних нахилів та здібностей дітей, дошкільний заклад може організовувати освітній процес за одним чи кількома пріоритетними напрямами.
4.6. Дошкільний заклад може надавати додаткові освітні послуги, які не визначені Державною базовою програмою лише на основі угоди між батьками або особами, які їх замінюють та дошкільним закладом в межах гранично допустимого навантаження дитини, визначеного Міністерством освіти і науки України разом з Міністерством охорони здоров"я України.
V. Організація харчування дітей в дошкільному закладі.
5.1. Всі продукти дитячого харчування постачаються в дошкільний заклад відповідно санітарно-гігієнічних правил і норм.
5.2. У дошкільному закладі встановлено 4 – х разове харчування.
5.3. Контроль за організацією та якістю харчування, вітамінізацією страв, закладкою продуктів харчування, кулінарною обробкою, виходом страв, смаковими якостями їжі, санітарним станом харчоблоку, правильністю зберігання, дотримання термінів реалізації продуктів покладається на медичних працівників та керівника дошкільного закладу.
VІ. Медичне обслуговування дітей в дошкільному закладі.
6.1. Медичне обслуговування дітей в дошкільному закладі здійснюється на безоплатній основі медичними сестрами, які входять до штату закладу та лікарем територіального лікувально-профілактичного закладу – міської дитячої поліклініки відповідно до наказу Міністерства охорони здоров"я України від 30.08.2005 року №432/496.
6.2. Медичний персонал здійснює лікувально-профілактичні заходи, в тому числі проведення обов"язкових медичних оглядів, контроль за станом здоров"я, фізичними розвитком дитини, організацією фізичного виховання, загартуванням, дотриманням санітарно-гігієнічних норм та правил, режимом та якістю харчування.
6.3. Дошкільний заклад надає приміщення і забезпечує належні умови для роботи медичного персоналу та проведення лікувально-профілактичних заходів.
VІІ. Учасники навчально-виховного процесу.
7.1. Учасниками навчально-виховного процесу в дошкільному закладі є: діти дошкільного віку, керівник, заступник керівника, педагогічні працівники, медичні працівники, помічники вихователів та няні, батьки або особи, які їх замінюють, фізичні особи, які надають освітні послуги у сфері дошкільної освіти.
7.2. Права дитини у сфері дошкільної освіти :
7.3. Права батьків або осіб, які їх замінюють:
Батьки або особи, які їх замінюють, зобов"язані:
7.4. На посаду педагогічного працівника дошкільного закладу приймається особа, яка має відповідну вищу педагогічну освіту, забезпечує результативність та якість роботи, а також фізичний і психічний стан якої дозволяє виконувати професійні обов"язки.
7.5. Трудові відносини регулюються законодавством України про працю, Законами України “Про освіту”, “Про дошкільну освіту”, іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них правилами внутрішнього трудового розпорядку.
7.6. Педагогічні працівники мають право:
7.7 Педагогічні працівники зобов"язані:
7.8. Педагогічні та інші працівники приймаються на роботу до дошкільного закладу завідуючим.
7.9. Працівники несуть відповідальність за збереження життя, фізичне і психічне здоров"я дитини згідно із законодавством.
7.10. Працівники дошкільного закладу у відповідності до статті 26 Закону України “Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення” проходять періодичні безоплатні медичні огляди два рази на рік у міській поліклініці № 4.
7.11. Педагогічні працівники дошкільного закладу підлягають атестації, яка здійснюється, як правило, один раз на п"ять років відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників України, затвердженого Міністерством освіти і науки України.
7.12. Педагогічні працівники, які систематично порушують статут, правила внутрішнього розпорядку дошкільного закладу, не виконують посадових обов"язків, умови колективного договору (контракту) або за результатами атестації не відповідають займаній посаді, звільняються з роботи відповідно до чинного законодавства.
VIII. Управління дошкільним закладом.
8.1 Управління дошкільним закладом здійснюється його засновником та відповідним органом управління освіти.
8.2. Безпосереднє керівництво роботою дошкільного закладу здійснює його завідуючий, який призначається і звільняється з посади начальником міського управління освіти з дотриманням чинного законодавства.
Завідуючий дошкільного закладу:
8.3. Постійно діючий колегіальний орган у дошкільному закладі – педагогічна рада.
До складу педагогічної ради входять: завідуючий, педагогічні працівники, медичні працівники, інші спеціалісти .
Головою педагогічної ради є завідуючий дошкільним закладом.
8.4. Педагогічна рада закладу:
Робота педагогічної ради планується довільно, відповідно до потреб дошкільного закладу.
Кількість засідань педагогічної ради становить не менше чотирьох разів на рік.
8.5. Органом громадського самоврядування дошкільного закладу є загальні збори колективу закладу та батьків або осіб, які їх замінюють, які скликаються не рідше одного разу на рік. Кількість учасників зборів від працівників дошкільного закладу та батьків визначається на першому засіданні. Термін повноважень загальних зборів колективу та батьків становить 1 рік.
Рішення загальних зборів приймаються простою більшістю голосів від загальної кількості присутніх.
Загальні збори:
8.6. У період між загальними зборами діє рада дошкільного закладу.
Кількість засідань ради визначається за потребою.
Засідання ради дошкільного закладу є правомірним, якщо в ньому бере участь не менше двох третин її членів (працівники дошкільного закладу, батьки, засновники, спонсори).
Рада дошкільного закладу організовує виконання рішень загальних зборів, розглядає питання поліпшення умов для здобуття дошкільної освіти, зміцнення матеріально-технічної бази, поповнення і використання бюджету дошкільного закладу, вносить пропозиції щодо морального і матеріального заохочення учасників навчально-виховного процесу, погоджує зміст і форми роботи з педагогічної освіти батьків.
8.7. У дошкільному закладі може створюватися і діяти піклувальна рада, яка формується з представників органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, окремих громадян. Метою піклувальної ради є залучення громадськості до вирішення проблем дошкільної освіти, забезпечення сприятливих умов ефективної роботи дошкільного закладу.
Піклувальна рада у складі 7 осіб створюється за рішенням загальних зборів або ради дошкільного закладу. Члени піклувальної ради обираються на загальних зборах дошкільного закладу і працюють на громадських засадах. Очолює піклувальну раду голова, який обирається шляхом голосування на її засіданні з числа членів піклувальної ради. Кількість засідань – не менше чотирьох разів на рік.
Основними завданнями піклувальної ради є:
ІХ. Майно дошкільного закладу.
9.1. Матеріально-технічна база дошкільного навчального закладу включає будівлі, споруди, земельні ділянки, комунікації, інвентар, обладнання, транспортні засоби, службове житло та інше. Майно дошкільного навчального закладу належить йому на правах, визначених цим Законом та іншими нормативно-правовими актами.
9.2. Вимоги до матеріально-технічної бази дошкільного навчального закладу визначаються відповідними будівельними та санітарно гігієнічними нормами і правилами, а також Типовим переліком обов"язкового обладнання дошкільного навчального закладу, у тому числі корекційного, навчально-наочних посібників, іграшок, навчально-методичної, художньої та іншої літератури.
9.3. Для забезпечення навчально–виховного процесу база дошкільного закладу складається з групових кімнат, спалень, роздягальних кімнат, музичного та спортивного залів, медичного блоку, кабінетів психолога, логопеда, музичних працівників, педагогічного кабінету, харчоблоку, пральні, приміщень для технічного персоналу.
Х. Фінансово – господарська діяльність дошкільного закладу.
10.1. Джерелами фінансування дошкільного закладу є кошти:
10.2. Дошкільний заклад за погодженням із засновником має право:
10.3. Статистична звітність про діяльність дошкільного закладу здійснюється відповідно до чинного законодавства.
10.4. Порядок ведення діловодства та бухгалтерського обліку в дошкільному закладі визначається чинним законодавством України та нормативно-правовими актами Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України.
За рішенням засновника закладу бухгалтерський облік здійснюється бухгалтерською службою головного розпорядника коштів.
ХІ. Контроль за діяльністю дошкільного закладу.
11.1. Основною формою контролю за діяльністю дошкільного закладу є державна атестація, що проводиться один раз на десять років у порядку, встановленому Міністерством освіти і науки України.
11.2. Контроль за дотриманням дошкільним закладом державних вимог щодо змісту, рівня і обсягу дошкільної освіти здійснюється місцевими органами виконавчої влади, міським управлінням освіти.
11.3. Зміст, форми та періодичність контролю, не пов"язаних з навчально-виховним процесом встановлюється засновником дошкільного закладу, відповідно до чинного законодавства.
ХІІ. Реорганізація або ліквідація дошкільного закладу.
12.1. Реорганізація чи ліквідація дошкільного закладу проводиться засновником закладу в порядку, встановленому чинним законодавством України.
Секретар міської ради В.Лесков
Начальник управління освіти В.Олійник