УМК "Проскурівська"

УМК "Проскурівська"
Контактні дані
29000, м. Хмельницький, вул. Володимирська, 1
(0382) 65-00-23, call-центр - 096-066-38-72, 65-16-93, 70-48-32, майстри: 76-23-12, бухгалтерія: 70-48-32, 76-35-64
Графік роботи
ДеньГрафік роботиОбід
Понеділок8:00 - 17:1512:00 - 13:00
Вівторок8:00 - 17:1512:00 - 13:00
Середа8:00 - 17:1512:00 - 13:00
Четвер8:00 - 17:1512:00 - 13:00
П'ятниця8:00 - 16:0012:00 - 13:00
Суботавихідний
Неділявихідний
Основні напрямки діяльності

Опис

Цілями діяльності комунального підприємства є:

-надання безперебійних, якісних та доступних за ціною послуг для споживачів за рахунок досягнення фінансової стабільності компанії, а саме зменшення собівартості послуг та збільшення надходжень.

До сфери діяльності підприємства належить:

1.Капітальний та поточний ремонт житлового фонду комунальної власності;

2.Технічне обслуговування конструктивних елементів, внутрішньобудинкових мереж  та обладнання житлового фонду міської комунальної власності;

3.Освітлення сходових кліток житлових будинків, освітлення підвалів, відкачка води;

4.Утримання та поточне обслуговування ліфтів;

5.Прибирання прибудинкових територій, ремонт обладнання дитячих майданчиків;

6.Виконання інших робіт, пов'язаних з обслуговуванням житлового фонду;

7.Здійснення контролю за дотриманням Правил користування приміщеннями житлових будинків і прибудинковими  територіями;

8.Контроль за ефективним використанням нежитлових приміщень, переданих в оренду;

9.Надання  побутових та інших послуг населенню, приймання від населення платежів за житлово-комунальні послуги, платежів до міського бюджету;

10.Виконання робіт по утриманню, експлуатації та ремонту житлових та нежитлових будинків та приміщень інших форм власності на договірних умовах з їх власниками;

11.Виконання будівельно-монтажних, ремонтних та пусконалагоджувальних робіт;

12.Торгівельно — посередницька  діяльність    у сфері оптової, роздрібної та комісійної торгівлі товарами народного споживання, відкриття об'єктів торгівлі.

Тарифи

Іконка PDF Вайсера 74/1Іконка PDF Вайсера 75/1Іконка PDF Водопровідна 28/2Іконка PDF Водопровідна 39Іконка PDF Водопровідна 41Іконка PDF Водопровідна 42Іконка PDF Водопровідна 44/1Іконка PDF Водопровідна 45Іконка PDF Водопровідна 57Іконка PDF Володимирська 1Іконка PDF Володимирська 65Іконка PDF Володимирська 71Іконка PDF Володимирська 77Іконка PDF Володимирська 78Іконка PDF Володимирська 79Іконка PDF Володимирська 87Іконка PDF Володимирська 87/1Іконка PDF Володимирська 105Іконка PDF Гагаріна 1Іконка PDF Гагаріна 18/1Іконка PDF Гагаріна 20Іконка PDF Героїв Майдану 17/1Іконка PDF Героїв Майдану 3Іконка PDF Героїв Майдану 1Іконка PDF Героїв Майдану 2Іконка PDF Героїв Майдану 17Іконка PDF Героїв Майдану 24Іконка PDF Героїв Майдану 40Іконка PDF Героїв Майдану 42/1Іконка PDF Героїв Майдану 46Іконка PDF Героїв Майдану 66Іконка PDF Герцена 3Іконка PDF Герцена 5Іконка PDF Горького 20Іконка PDF Грушевського 55Іконка PDF Грушевського 74Іконка PDF Грушевського 81Іконка PDF Європейська 3Іконка PDF Європейська 4Іконка PDF Заводська 18Іконка PDF Заводська 28Іконка PDF Заводська 29Іконка PDF Заводська 38/1Іконка PDF Заводська 61Іконка PDF Заводська 61/1Іконка PDF Заводська 61/2Іконка PDF Заводська 63Іконка PDF Заводська 63/1Іконка PDF Заводська 26Іконка PDF Івана Франка 1Іконка PDF Івана Франка 4/1Іконка PDF Івана Франка 6Іконка PDF Івана Франка 6/1Іконка PDF Івана Франка 8/1Іконка PDF Івана Франка 10Іконка PDF Івана Франка 18Іконка PDF Кам'янецька 63Іконка PDF Кам'янецька 65Іконка PDF Кам'янецька 67Іконка PDF Кам'янецька 71Іконка PDF Кам'янецька 75Іконка PDF Кам'янецька 69Іконка PDF Кам'янецька 51Іконка PDF Марії Трембовецької 51/1Іконка PDF Марії Трембовецької 49Іконка PDF Пилипчука 36Іконка PDF Пилипчука 59Іконка PDF Пилипчука 61Іконка PDF Пилипчука 67Іконка PDF Пилипчука 4Іконка PDF Пилипчука 5/3Іконка PDF Пилипчука 51Іконка PDF Подільська 38Іконка PDF Подільська 65Іконка PDF Подільська 78Іконка PDF Подільська 91/1Іконка PDF Подільська 132Іконка PDF Подільська 140Іконка PDF Подільська 147/1Іконка PDF Подільська 147/1Іконка PDF Подільська 159Іконка PDF Подільська 171Іконка PDF Подільська 75Іконка PDF Подільська 81Іконка PDF Подільська 135/1Іконка PDF Подільська 137Іконка PDF Подільська 155/1Іконка PDF Подільська 171/4Іконка PDF прв.Некрасова 1Іконка PDF прв. Некрасова 3Іконка PDF прв. Прибузький 1Іконка PDF прв.Пушкіна 4Іконка PDF прв.Шевченка 3Іконка PDF Прибузька 10Іконка PDF Прибузька 18Іконка PDF Прибузька 18бІконка PDF Прибузька 24Іконка PDF Прибузька 26Іконка PDF Прибузька 30Іконка PDF Прибузька 34Іконка PDF Прибузька 36Іконка PDF Прибузька 36/1Іконка PDF Прибузька 42/1Іконка PDF Прибузька 44Іконка PDF Проскурівська 1Іконка PDF Проскурівська 21/2Іконка PDF Проскурівська 49Іконка PDF Проскурівська 60Іконка PDF Проскурівська 62Іконка PDF Проскурівська 65Іконка PDF Проскурівська 71Іконка PDF Проскурівська 73Іконка PDF Проскурівська 85Іконка PDF Проскурівська 85/1Іконка PDF Проскурівська 105Іконка PDF Проскурівська 107Іконка PDF Проскурівська 64Іконка PDF Проскурівського Підпілля 25Іконка PDF Пушкіна 7Іконка PDF Пушкіна 9Іконка PDF Пушкіна 11Іконка PDF Пушкіна 13Іконка PDF Пушкіна 45Іконка PDF Пушкіна 47Іконка PDF Річна 2Іконка PDF Свободи 2Іконка PDF Свободи 22аІконка PDF Свободи 31/1Іконка PDF Свободи 46/1Іконка PDF Свободи 47Іконка PDF Свободи 48Іконка PDF Свободи 48/1Іконка PDF Свободи 51Іконка PDF Свободи 55Іконка PDF Свободи 57Іконка PDF Свободи 75Іконка PDF Свободи 93/1Іконка PDF Свободи 95/2Іконка PDF Свободи 97/1Іконка PDF Свободи 99/1Іконка PDF Свободи 30Іконка PDF Соборна 69Іконка PDF Соборна 71Іконка PDF Соборна 77Іконка PDF Староконстянтинівське шосе 11Іконка PDF Староконстянтинівське шосе 17/1Іконка PDF Староконстянтинівське шосе 22Іконка PDF Шевченка 3Іконка PDF Шевченка 4Іконка PDF Шевченка 6Іконка PDF Шевченка 8Іконка PDF Шевченка 34аІконка PDF Шевченка 40Іконка PDF Шевченка 42Іконка PDF Шевченка 45Іконка PDF Шевченка 46/2Іконка PDF Шевченка 47Іконка PDF Шевченка 49Іконка PDF Шевченка 53Іконка PDF Шевченка 55Іконка PDF Шевченка 97Іконка PDF Шевченка 99Іконка PDF Шевченка 101Іконка PDF Шевченка 103Іконка PDF Шевченка 62Іконка PDF Шевченка 93Іконка PDF Шевченка 95Іконка PDF Грушевського 86

Фактори ризику

Основні фактори ризику, що можуть вплинути на діяльність підприємства:

1. Несвоєчасна сплата населенням за отримані послуги з управління багатоквартирними будинками.

Заходи щодо управління цим ризиком: для отримання своєчасної та в повному обсязі оплати від населення боржникам вручаються попередження особисто, проводиться роз’яснювальна робота по телефону, проводяться рейди з касовим апаратом. Також ведеться претензійно-позовна робота в судах у тісній співпраці з органами ДВС. Для кожного боржника пропонуються взаємовигідні умови погашення заборгованості.

2. Зношеність конструктивних  елементів та внутрішніх систем житлових будівель, що потребують постійних поточних ремонтів.

Заходи щодо управління цим ризиком: підвищення тарифу з 11.06.2018 року, який збільшить фінансові надходження до компанії і забезпечить якісне обслуговування житлового фонду, при умові 100% оплати населенням.

3. Нехватка кваліфікованих кадрів для обслуговування житла.

Заходи щодо управління цим ризиком: залучення молодих спеціалістів, для яких встановлено достойний рівень зарплати.

4. Пасивне ставлення власників квартир до утримання приміщень загального користування та прибудинкових територій.

Заходи щодо управління цим ризиком: постійне інформування та просвітництво громадськості щодо проблем, які вирішує компанія.

 

Керівник
Дудар Вадим Вадимович

Біографічна довідка керівника

Посада та місце роботи

Директор УМК "Проскурівська"

Число, місяць і рік народження

07 червня 1964 року

Місце народження

селі Рябіївка Волочиського району Хмельницької області

Громадянство

громадянин України

Освіта

Середня спеціальна, 1983 року закінчив Кам янець-Подільський будівельний технікум за спеціальністю «Технік-будівельник».

Науковий ступень, вчене звання

не має

Нагороди, почесні звання

Почесні грамоти виконавчого комітету Хмельницької міської ради,2006р. та 2014 року; Почесна грамота Обласного управління ЖКГ,2001р.; переможець VІІІ регіонального конкурсу «Людина року-2008» у номінації «Лідер комунальної галузі»; інші

Політична діяльність

безпартійний

Володіння мовами

українською, російською вільно

Загальний стаж роботи

39 рік

Стаж роботи на даному підприємстві

30 років

Службова адреса

Україна, м. Хмельницький, вул. Володимирська, 1

Сімейний стан

одружений

Трудова діяльність

Місяць і рік прийому звільнення

Назва організації

Займані посади

09.1979 р. – 02.1983 р.

Студент Кам янець-Подільського будівельного технікуму, м.Кам янець-Подільський, Хмельницької області

 

02.1987 р. – 09.1987 р.

ЖЕУ № 7

майстер

09.1987 р.- 06.1989 р.

ЖЕК № 2

майстер

06.1989 р.- 09.1990 р.

ЖЕК № 2

старший майстер

09. 1990 р.- 01.1994 р.

ЖЕК № 2

головний інженер

01.1994 р. – теперішній час

Житлово-експлуатаційна контора №2 м. Хмельницького

- УМК «Проскурівська»

Призначений на посаду начальника ЖЕК №2 м.Хмельницького – директор «УМК «Проскурівська»

На виконання рішення 15-ї сесії Хмельницької міської ради №77 від 31.05.2017р. Житлово-експлуатаційну контору №2 м.Хмельницького перейменовано в Комунальне підприємство «Управляюча муніципальна компанія «Проскурівська» Хмельницької міської ради

 

Професійна характеристика

Основним видом діяльності УМК «Проскурівська» є надання якісних послуг з обслуговування будинків і споруд та прибудинкових територій.

За час роботи директором УМК «Проскурівська» Дудар Вадим Вадимович проявив високий професіоналізм та компетентність у вирішенні питань по ремонту житлового фонду, розгляду звернень мешканців. Вадим Вадимович спрямовує роботу колективу на ефективне та якісне виконання поточних ремонтів житлового фонду, своєчасне усунення аварійних ситуацій. Разом з колективом працює над удосконаленням технічної бази підприємства, впровадженням заходів по економії використання електроенергії в місцях загального користування житлових будинків. Керівник підприємства разом з колективом проводить роботу по зменшенню заборгованості по квартирній платі, здійснює роз’яснювальну роботу з мешканцями по видам послуг, які надає підприємство і пропонує взаємовигідні умови погашення заборгованості.

Структура, принципи формування та розмір винагороди керівника

Структура, принципи формування та розмір винагороди керівника: 

Згідно розпорядження міського голови від 20.12.2017 року № 356-р та контракту встановлено посадовий оклад керівнику підприємства 10000,00 (десять тисяч) та

щоквартальну премію в розмірі до 150% до посадового окладу, при умову виконання затверджених показників преміювання:

- Виконання виробничої програми (заплановано-виконано) - 50%;

- Виконання фінансово плану у частині доходу без урахування бюджетних коштів та фінансового результату - 25%

- Забезпечення оплати населенням за отримані послуги на рівні не менше 100% - 15%;

- Збільшення доходів від виконання додаткових робіт/послуг у порівнянні з відповідним періодом минулого року (за умови отримання позитивного фінансового результату від виконання цих робіт/послуг) - 25%;

- Зменшення дебіторської заборгованості за товари, роботи, послуги у порівнянні із заборгованістю на початок звітного кварталу не менше, ніж на 1% - 10%;

- Зменшення кредиторської заборгованості за товари, роботи, послуги у порівнянні із заборгованістю на початок звітного кварталу не менше, ніж на 1% - 10%;

- Виконання плану по використанню паливно-енергетичних ресурсів (у натуральному вимірі) - 10%

Відсутність заборгованості зі сплати податків, зборів та обов’язкових платежів до бюджетів усіх рівнів - 5%

Річний звіт керівника

2016

В 2016 році, я , як керівник підприємства здійснював поточне управління  підприємством, організовував виробничо-господарську, соціально-побутову та іншу діяльність підприємства.

    Основним пріоритетом  в моїй роботі  було  проведення   робіт по утриманню, поточному та капітальному  ремонту житлових будинків та прибудинкових територій. Роботи проводились за рахунок коштів підприємства та коштів, які виділялись з міського бюджету по поточному та капітальному ремонтах.

       За рахунок коштів виділених з міського бюджету по капітальному ремонту:

- відремонтовано покрівлі трьох житлових будинків на суму 840,1 тис.грн.;

- проведено капітальний ремонт спортивних та дитячих майданчиків біля п’яти будинків на суму 142,4 тис.грн;

- проведено заміну внутрішньобудинкових труб водовідведення в двох будинках на суму 45,5 тис.грн;

- проведено експертну оцінку чотирнадцяти ліфтів на суму 30,8 тис.грн;

- проведено заміну редукторів та лебідок ліфтів в одному будинку на  суму 36,5 тис.грн;

- замінено тягові канати ліфтів в одному будинку на суму 4,5 тис.грн;

- проведено капітальний ремонт асфальтового покриття   прибудинкових територій на суму  2072,0 тис.грн;

      За рахунок коштів виділених з міського бюджету по поточному  ремонту:

- відремонтовано покрівлі трьох житлових будинків на суму 51,8 тис.грн;

- проведено герметизацію стиків стінових панелей в двох будинках на суму 165,6 тис.грн;

- замінено дерев’яні двері входу в чотирьох під’їздах  на металеві з кодовим замком

 на суму 26.5 тис.грн;

- проведено поточний ремонт внутрішньобудинкових мереж водопостачання та водовідведення в двох будинках на суму 34.3 тис.грн;

- проведено поточний ремонт в десяти під’їздах на суму 123.4 тис.грн;

- проведено поточний ремонт фасадів технічних поверхів з утепленням трьох будинків на суму 138.8 тис.грн.;

- проведено поточний ремонт асфальтового покриття  прибудинкових територій на суму 587.0 тис.грн.

     За рахунок коштів підприємства:

- відремонтовано 26 під’їздів;

- відремонтовано  покрівель 1719 кв.м.;

- замінено 316 м/п водостічних труб;

- замінено 96 м/п жолобів та звісів;

- проведено ремонт цоколів будинків 564 кв.м;

- проведено відновлення відмостки 212 кв.м ;

- замінено 350 м/п водопровідних труб;

- замінено 173 м/п каналізаційних труб;

     Витрачено матеріалів на виконання робіт на суму 183,8 тис.грн.

     Загальна суму коштів витрачених на утримання поточного та капітального ремонту житлового фонду та прибудинкових територій становить 4484.0 тис.грн.

    В 2016 році висаджено 47 дерев на прибудинкових територіях.

    За кошти міського бюджету в жовтні  2016 року закуплено 1099 енергозберігаючих світильників  на суму 199,4 тис.грн.

     В 2016 році встановлено 540 світильників, роботи по встановленню продовжуються.

    Для прибирання тротуарів та прибудинкових територій за кошти міського бюджету закуплено трактор «Беларус»- 320,4 з навісним обладнанням вартістю 362,3 тис.грн.

2017

   УМК «Проскурівська здійснює виробничу діяльність з метою утримання та ремонту житлового фонду і нежитлових приміщень, що знаходяться на її балансі.

   Статут управлінської муніципальної компанії «Проскурівська» затверджено рішенням міської ради №77 від 31.05.2017року .

   Станом на 1.01.2018року:

на балансі рахується – 226 будинка + 4 будинка на обслуговуванні

загальна площа будинків – 583,5тис.м2

загальна площа на яку нарахована квартирна плата – 401,1тис.м2

житлова площа квартир – 242,1тис.м2

приватизованих квартир – 97%

кількість квартир – 8061

кількість мешканців – 16973чол.

загальна площа будинків з ліфтами – 212,7тис.м2

кількість ліфтів – 98шт

площа не житлових приміщень – 0,8тис.м2

 

     Первісна балансова вартість основних засобів станом на 1.01.2018року становить -  921863,0 тис.грн.

      Доходи від господарської діяльності за 2017рік становлять

 6392,6 тис.грн.

 

 

2016рік

2017рік

Статті доходу

Нарахов.

Отримано

Нарахов.

отримано

Доходи всього:

6392,6

6262,2

8873,9

8286,0

- квартплата

4676,5

4554,1

6969,6

6394,4

в т.ч. оплата населення

3471,1

3387,9

5052,4

4661,7

- пільги

265,3

281,3

386,0

351,6

- субсидії

940,1

884,9

1531,2

1381,1

Експлуатаційні витрати

159,5

151,5

235,3

222,6

Відшкодування за обслуговування внутрішньо будинкових електромереж

83,8

83,8

0,0

0,0

Інші операц.доходи

1472,8

1472,8

1669,0

1669,0

Інші операційні доходи – 1669,0тис.грн.

прибирання контейнерних майданчиків – 14,2тис.грн.

відшкодування податку на землю орендарями – 0,8тис.грн.

пільга по земельному  податку – 83,8тис.грн.

дохід від прибирання доріг – 232,5тис.грн.

інтернет – 52,1

кабельне - 3,5

Електроенергія орендарів – 7,4тис.грн.   

Бюджетні кошти – 1210,1 тис.грн

Резерв сумнівних боргів 24,6 тис.грн

Інші – 40,0 тис.грн

 

Витрати від господарської діяльності за 2017рік становлять 8871,9тис.грн.

Собівартість – 7424,5тис.грн.

Адміністративні витрати – 1136,1тис.грн

Статті витрат

2016рік

2017рік

%

2017 до 2016

Відхилення

2017р.від 2016р.

Витрати всього:

6372,6

8871,9

139

2499,3

Витрати на оплату праці в т.ч.

2556,1

4055,1

159

1499,0

- АУП

446,4

787,5

176

341,1

- обслуговуючого персоналу

1139,9

1770,5

155

630,6

- поточний ремонт

969,8

1497,1

154

527,3

Відрахування на соціальні заходи

534,6

871,3

163

336,7

амортизація

102,8

137,9

134

35,1

Хмельницьктеплокомуненерго

29,6

31,2

105

1,6

Хмельницькліфт

658,8

1030,9

156

372,1

Спецкомунтранс

8,5

12,6

148

4,1

МК АТП ЖКГ

91,5

130,5

143

39,0

Хмельницький енергозбут

863,7

1340,7

155

477,0

% банків, касове обслуговування

100,6

115,8

115

15,2

Матеріали

399,2

425,2

107

26,0

ПММ

127,2

153,8

121

26,6

Послуги зв’язку

8,9

9,1

102

0,2

Податки (земля, транспорт)

2,0

2,4

120

0,4

Інші витрати

468,5

244,1

52

-224,4

Інші операц.витрати

420,6

311,3

74

-109,3

інші витрати – 244,1тис.грн. (інфоцентр, підрядні організації, підзвіт,  навчання, обсл.касового апарата, обсл. комп ютера, авто послуги, практик., автостоянка, транспортні послуги,лікарняні)

Інші операційні витрати – 311,3тис.грн.

пільга по земельному, комунальному  податках – 83,8тис.грн.

дороги, контейнерні майданчики – 145,8тис.грн.

матеріальна допомога з відрахуваннями, знос ОЗ, пільгова пенсія – 78,3тис.грн.

скетч.картки – 3,4 тис.грн

Зростання заробітної плати відбулось за рахунок  підняття мінімальної заробітної плати .

Дебіторська заборгованість станом на 1.01.2018р. становить 1971,0тис.грн., кредиторська – 2189,5тис.грн.

Станом на 1.01.2018 року на підприємстві працювало 90 чол. із них:

Категорія працюючих

2016рік, чол..

2017рік, чол..

АУП

12

13

Майстри

6

6

Робітники поточного ремонту

27

24

Двірники, обслуговуючий персонал

42

47

Разом:

87

90

 

Середньомісячна заробітна плата штатних працівників за 2017р. – 3754,68 грн.; за 2016р.- 2448,37грн

 

Собівартість обслуговування 1м2 загальної площі

 

2016рік

2017рік

Собівартість обслуг. за 1м2 /грн./

1,20

1,72

Сер. Розмір тарифу /без ПДВ/ /грн./

0,97

1,45

Рівень відшкод. тарифу /без ПДВ//грн./

81

84

 

Надання додаткових платних послуг

Надання платних послуг

2016р

2017р

ТОВ «Воля»

8,3

3,5

ТОВ “Х-СІТІ”

6,0

6,0

ТОВ “ Ейбі Україна”

25,0

27,5

Київ стар

18,6

18,6

Разом провайдери:

57,9

55,6

 

  Виконання ремонтних робіт: /тис.грн./без ПДВ

В 2017 році витрачено матеріалів на ремонт житлового фонду госп.способом на суму 347,7 тис.грн. в тому числі на загально будівельні роботи – 217,7тис.грн., сантехнічні роботи – 59,1тис.грн., електрика – 70,9 тис.грн.;підрядним способом 1105,6 тис.грн.в т.ч. ліфт – 1030,9 тис.грн

 

 

За 12 місяців 2016р

За 12 місяців 2017р

        Підрядним способом всього

1007,5

1105,6

в т.ч.: - ліфти

658,8

 

1030,9

- Бусел

25,7

19,7

- ПМП Соло

126,1

 

ФОП Маркітан

4,0

 

ФОП Стецюк

117,0

3,3

ПП Зубок

75,9

 

ТОП «Сітісервіс»

 

9,9

«Поділля монтаж»

 

11,8

ТОВ «Хмельницькфасад»

 

30,0

Власними силами всього

1561,40

2188,5

матеріали

370,6

347,7

Основна і додаткова з/плата

985,1

1513,8

Нарахування на з/плату

205,7

327,0

Разом:

2568,9

3294,1

 

 

В 2017р. за кошти бюджета УМК «Проскурівська» проведено

поточний ремонт підрядними організаціями  на суму 30,0 тис.грн в т.ч.ПДВ

Підрядчик

Адреса

Вид робіт

сума

ТОВ «Хмельницькфасад»

 

поточний ремонт стиків панелей

 

30,0

 

На закупівлю матеріалів для проведення поточного ремонта з міського бюджета виділено 70,0 тис.грн

За кошти бюджета проведено поточний ремонт власними силами.

Адреса

Вид робіт

сума

Шевченка,45

Ремонт покрівлі

5453,58

Шевченка,53

 

5296,82

Подільська,78

 

11711,17,17

Шевченка,103

 

3857,29

Шевченка,55

 

4391,13

Прибузька,18б

 

3388,20

Проскурівська,21/31

 

2662,63

М.Трембовецької,51/1

 

2087,50

Шевченка,6

Ремонт під їзда

7228,7

Франко,8

 

3271,95

Проскурівська,73

 

4633,8

Використано матеріалів на суму 70,0  тис.грн

На закупівлю світильників виділено 156,0 тис.грн. встановлено енергозберігаючих ламп на суму 55,9 тис.грн

 На закупівлю смітників виділено 35,0 тис.грн встановлено смітників на суму 24,6 тис.грн

На закупівлю лічильників виділено 44,6 тис.грн

На дотацію по заробітній платі виділено 380,0 тис.грн

На позику 200,0 тис.грн

За період 2017р. придбали основних засобів за бюджетні кошти на суму 176,5 тис. грн, а саме комп ютерної техніки на суму 21,6 тис.грн та розподілювача протиожиледних матеріалів на суму 154,9 тис.грн

-  Індексація житлового фонду не проводилась

-  Кредитні кошти за  2017 р. не залучались.

-   Штрафних санкцій, пені за звітний та аналогічний період минулого року немає.

-  Статутний капітал станом на 01.01.2018р.складає 935,3 тис.грн.

 

 

   В 2017 році за рахунок коштів виділених з міського бюджету виконані роботи по :

Капітальному ремонту будинків на суму 1391,0тис.грн. в тому числі:

капітальний ремонт покрівель – 412,6тис.грн.

укріплення стін натяжними металевими зв язками в житлових будинках 313,0 тис.грн

капітальний ремонт систем диспетчеризації ліфтів – 285,1 тис.грн

експертна оцінка ліфтів – 40,4тис.грн.

відновлення зовнішньої штукатурки з подальшим фарбуванням фасадів будинків – 246,6 тис.грн

виготовлення проектно-кошторисної документації та проведення будівельної експертизи по роботах з реставрації житлового будинку –66,4 тис.грн

заміна канатно-тягових шківів ліфта в житловому будинку – 11,4

заміна тягових канатів ліфтів в житловому будинку – 15,5 тис.грн

 

Капітальний ремонт прибудинкових територій -11,4 тис.грн

Документація

Фінансовий звіт

Фінансовий звіт за : 
2015
Фінансовий звіт 2015 рік
Фінансовий звіт за : 
2016
Фінансовий звіт 2016 рік
Фінансовий звіт за : 
2017
Фінансовий звіт за 2017 рік ( І квартал )
Фінансовий звіт за : 
2017
Фінансовий звіт 2017 рік (за ІІ квартал)
Фінансовий звіт за : 
2017
Фінансовий звіт 2017 рік (за ІІІ квартал)
Фінансовий звіт за : 
2018
Фінансова звітність 2018р. (1 півріччя)
Реквізити: 
електронна адреса jek2km@i.ua
НазваРеквізит
Код ЄДРПО 03356298
Розрахунковий рахунок26005000037321
МФО322313
ІПН033562922254
Витяг з реєстру платників ПДВ1722254500193

Наразі матеріали класифіковані цим терміном відсутні.