Заступник міського голови
Підпорядкування:
Підрозділи, що підпорядковуються:
Дата та місце народження:
22 серпня 1987 року в м. Старокостянтинів Хмельницької області.
Вища освіта:
У 2010 році закінчив Приватний вищий навчальний заклад «Європейський університет», м.Київ У 2016 році закінчив Хмельницький університет управління та права.
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради забезпечує виконання повноважень, передбачених ст.ст. 27, 30, 31, 33 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» щодо:
підготовки програм соціально-економічного та культурного розвитку, цільових програм з інших питань самоврядування, подання їх на затвердження ради, організації їх виконання; подання раді звітів про хід і результати виконання цих програм;
забезпечення збалансованого економічного та соціального розвитку територіальної громади, ефективного використання природних, трудових і фінансових ресурсів;
забезпечення складання балансів фінансових, трудових ресурсів, грошових доходів і видатків, необхідних для управління соціально-економічним і культурним розвитком територіальної громади, а також визначення потреби у місцевих будівельних матеріалах, паливі;
попереднього розгляду планів використання природних ресурсів місцевого значення на території громади, пропозицій щодо розміщення, спеціалізації та розвитку підприємств і організацій незалежно від форм власності, внесення у разі потреби до відповідних органів виконавчої влади пропозицій з цих питань;
подання до районної та обласної рад необхідних показників та внесення пропозицій до програм соціально-економічного та культурного розвитку відповідно району і області, а також до планів підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, розташованих на території громади, з питань, пов'язаних із соціально-економічним та культурним розвитком територіальної громади, задоволенням потреб населення;
залучення на договірних засадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності до участі в комплексному соціально-економічному розвитку територіальної громади, координація цієї роботи;
розміщення на договірних засадах замовлень на виробництво продукції, виконання робіт (послуг), необхідних для територіальної громади, на підприємствах, в установах та організаціях;
розгляду і узгодження планів підприємств, установ та організацій, що не належать до комунальної власності територіальної громади, здійснення яких може викликати негативні соціальні, демографічні, екологічні та інші наслідки, підготовки до них висновків і внесення пропозицій до відповідних органів;
статистичного обліку громадян, які постійно або тимчасово проживають на території територіальної громади;
встановлення в порядку і межах, визначених законодавством, тарифів на побутові, комунальні (крім тарифів на теплову енергію, централізоване водопостачання та централізоване водовідведення, послуги з постачання гарячої води, які встановлюються Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг), транспортні та інші послуги;
здійснення відповідно до закону контролю за дотриманням цін і тарифів;
сприяння здійсненню інвестиційної діяльності на відповідній території;
укладення і забезпечення виконання у встановленому чинним законодавством порядку договорів з іноземними партнерами на придбання та реалізацію продукції, виконання робіт і надання послуг;
сприяння зовнішньоекономічним зв'язкам підприємств, установ та організацій, розташованих на території міста, незалежно від форм власності;
сприяння у створенні на основі чинного законодавства спільних з іноземними партнерами підприємств виробничої і соціальної інфраструктури та інших об'єктів;
залучення іноземних інвестицій для створення робочих місць;
здійснення міжнародних зв’язків та розвитку партнерських відносин з порідненими містами;
забезпечення на території громади в межах наданих повноважень реалізації міжнародних зобов’язань України;
забезпечення участі в розробці та здійсненні заходів щодо поліпшення інвестиційного клімату з метою залучення коштів на розвиток підприємств;
управління об'єктами побутового, торговельного обслуговування, що перебувають у комунальній власності територіальної громади, забезпечення їх належного утримання та ефективної експлуатації, необхідного рівня та якості надання послуг населенню;
організації місцевих ринків, ярмарків, сприяння розвитку всіх форм торгівлі;
встановлення зручного для населення режиму роботи підприємств комунального господарства, торгівлі та громадського харчування, побутового обслуговування, що належать до комунальної власності територіальної громади;
здійснення заходів щодо розширення та вдосконалення мережі підприємств торгівлі, громадського харчування, побутового обслуговування;
здійснення відповідно до законодавства контролю за належною експлуатацією та організацією обслуговування населення підприємствами торгівлі та громадського харчування, побутового обслуговування, за технічним станом, використанням та утриманням інших об’єктів нерухомого майна усіх форм власності;
здійснення контролю за дотриманням законодавства щодо захисту прав споживачів;
встановлення за погодженням з власниками зручного для населення режиму роботи розташованих на території громади підприємств, установ та організацій сфери обслуговування незалежно від форм власності;
організації для малозабезпечених громадян похилого віку, інвалідів побутового обслуговування, продажу товарів у спеціальних магазинах і відділах за соціально доступними цінами, а також безоплатного харчування;
організації продажу населенню продуктів харчування та інших товарів на постійних виставках-ярмарках та у магазинах за цінами товаровиробника;
створення умов для належного функціонування митних органів, сприяння їх діяльності;
сприяння організації виробництва і поставок у військо підприємствами та організаціями, що належать до комунальної власності, замовленої продукції, послуг, енергоресурсів;
організації бронювання робочих місць для військовозобов'язаних на підприємствах, в установах та організаціях відповідно до законодавства;
управління об’єктами транспорту і зв’язку, що перебувають у комунальній власності територіальної громади, забезпечення їх належного утримання та ефективної експлуатації, необхідного рівня та якості послуг населенню;
сприяння розширенню житлового будівництва, надання громадянам, які мають потребу в житлі, допомоги в будівництві житла, в отриманні кредитів, зокрема пільгових, та субсидій для будівництва чи придбання житла;
надання допомоги власникам квартир (будинків) в їх обслуговуванні та ремонті;
прийняття рішень про розміщення, обладнання та функціонування майданчиків для паркування транспортних засобів та стоянок таксі на вулицях і дорогах населених пунктів, здійснення контролю за дотриманням визначених правилами паркування транспортних засобів вимог щодо розміщення, обладнання та функціонування майданчиків для паркування;
впровадження в межах відповідного населеного пункту автоматизованої системи контролю оплати вартості послуг з паркування, затвердження технічних вимог та завдань до цієї системи;
уповноваження інспекторів з паркування здійснювати у випадках, визначених законом, розгляд справ про адміністративні правопорушення та проводити тимчасове затримання транспортних засобів;
затвердження маршрутів і графіків руху місцевого пасажирського транспорту незалежно від форм власності, узгодження цих питань стосовно транзитного пасажирського транспорту у випадках, передбачених законодавством;
залучення на договірних засадах підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади, до участі в обслуговуванні населення засобами транспорту і зв’язку;
затвердження маршрутів і графіків руху, міського пасажирського транспорту незалежно від форм власності та правила користування ним, узгодження цих питань, що стосуються транзитного пасажирського транспорту у випадках, передбачених законодавством;
прийняття рішення про впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті незалежно від форм власності та визначення особи, уповноваженої здійснювати справляння плати за транспортні послуги у разі запровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду;
встановлення порядку функціонування та вимог до автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті незалежно від форм власності, а також видів, форм носіїв, порядку обігу та реєстрації проїзних документів;
надання дозволу в порядку, встановленому чинним законодавством, на розміщення реклами;
сприяння діяльності Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації;здійснення відповідно до чинного законодавства контролю за належною експлуатацією та організацією обслуговування населення підприємствами транспорту та зв’язку, за технічним станом, використанням та утриманням інших об’єктів нерухомого майна всіх форм власності, за належними, безпечними й здоровими умовами праці на цих підприємствах й об’єктах;
організації розвитку інфраструктури об’єктів будівництва, транспорту комунальної власності для розміщення технічних засобів телекомунікацій з метою задоволення потреб населення у телекомунікаційних послугах;
здійснення контролю за дотриманням підприємствами комунальної власності вимог законодавства щодо забезпечення на договірній основі безперешкодного доступу операторів та провайдерів телекомунікацій, уповноважених ними осіб до інфраструктури об’єктів будівництва, транспорту, енергетики, кабельної каналізації електрозв’язку, будинкової розподільної мережі , що перебуває на балансі, а також за правильністю обрахування плати за доступ;
організації недискримінаційного доступу операторів та провайдерів телекомунікацій, уповноважених ними осіб до інфраструктури об’єктів будівництва, транспорту, енергетики, кабельної каналізації електрозв’язку, будинкової розподільчої мережі комунальної власності на договірній основі з підприємствами, на балансі яких перебуває ця інфраструктура;
організації за рахунок власних коштів і на пайових засадах будівництва, реконструкції і ремонту об'єктів комунального господарства та соціально-культурного призначення, житлових будинків, а також шляхів місцевого значення;
виконання або делегування на конкурсній основі генеральній будівельній організації (підрядній організації) функцій замовника на будівництво, реконструкцію і ремонт житла, інших об'єктів соціальної та виробничої інфраструктури комунальної власності;
розгляду і внесення до відповідних органів виконавчої влади пропозицій до планів і програм будівництва та реконструкції об'єктів на території громади;
залучення на договірних засадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності до участі в розвитку потужностей будівельної індустрії і промисловості будівельних матеріалів, у створенні, розвитку та реконструкції об'єктів інженерного забезпечення і транспортного обслуговування та укладання цих договорів;
визначення у встановленому чинним законодавством порядку відповідно до рішень ради території, вибору, вилучення (викупу) і надання землі для містобудівних потреб, визначених містобудівною документацією;
підготовки і подання на затвердження міської ради відповідних місцевих містобудівних програм, генерального плану забудови, іншої містобудівної документації;
організації встановлення на території громади режиму використання та забудови земель, на яких передбачена перспективна містобудівна діяльність;
координації на території міста діяльності суб'єктів містобудування щодо комплексної забудови;
організації надання відповідно до закону містобудівних умов і обмежень забудови земельних ділянок;
проведення громадського обговорення містобудівної документації, місцевих правил забудови;
надання (отримання, реєстрації) документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт, здійснення державного архітектурно-будівельного контролю та прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів у випадках та відповідно до вимог, встановлених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності»;
організації роботи, пов'язаної зі створенням і веденням містобудівного кадастру;
здійснення в установленому порядку державного контролю за дотриманням чинного законодавства, затвердження містобудівної документації при плануванні та забудові території громади;
зупинення у випадках, передбачених законом, будівництва, яке проводиться з порушенням містобудівної документації і проєктів окремих об'єктів, а також може заподіяти шкоду навколишньому природному середовищу;
здійснення контролю за забезпеченням надійності та безпечності будинків і споруд незалежно від форм власності в районах, що зазнають впливу небезпечних природних і техногенних явищ та процесів;
організації охорони, реставрації та використання пам'яток історії і культури, архітектури та містобудування, палацово-паркових, паркових і садибних комплексів, природних заповідників;
вирішення відповідно до чинного законодавства спорів з питань містобудування;
здійснення державного контролю за дотриманням договірних зобов’язань забудовниками, діяльність яких пов’язана із залученням коштів фізичних осіб у будівництво багатоквартирних житлових будинків;
підготовки і внесення на розгляд ради пропозицій щодо встановлення ставок місцевих податків і зборів, розмірів плати за користування природними ресурсами, вилучення (викупу), а також надання під забудову та для інших потреб земель, що перебувають у власності територіальної громади;
справляння плати за землю;
здійснення контролю за дотриманням земельного законодавства, використанням і охороною земель;
координації діяльності місцевих органів земельних ресурсів;
вирішення земельних спорів у порядку, встановленому законом;
підготовки висновків щодо надання або вилучення в установленому законом порядку земельних ділянок, що проводиться органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування;
організації і здійснення землеустрою, погодження проєктів землеустрою;
забезпечення здійснення контролю за впровадженням заходів, передбачених документацією із землеустрою;
вирішення відповідно до чинного законодавства питань про надання допомоги інвалідам, ветеранам війни та праці, сім’ям загиблих (померлих або визнаних такими, що пропали безвісти) військовослужбовців, а також військовослужбовців, звільнених у запас (крім військовослужбовців строкової служби) або у відставку, інвалідам з дитинства, багатодітним сім’ям у будівництві індивідуальних житлових будинків, проведенні капітального ремонту житла, у придбанні будівельних матеріалів; відведення зазначеним особам у першочерговому порядку земельних ділянок для індивідуального будівництва, садівництва та городництва;
укладення з юридичними й фізичними особами договорів на справляння місцевих зборів, обов'язковість укладення яких установлена законодавством.
Забезпечує взаємодію органів місцевого самоврядування з землевпорядними, будівельними організаціями, підприємствами інженерного обладнання, шляховими, ремонтно-будівельними, промисловими підприємствами міста, підприємствами торгівлі, громадського харчування, побутового обслуговування, з громадськими організаціями відповідного спрямування.
Є представником Хмельницької міської ради на земельних торгах та укладає від імені Хмельницької міської ради – організатора земельних торгів, договори купівлі-продажу, оренди, суперфіцію, емфітевзису земельної ділянки, яка або право на яку придбано на земельних торгах.
У межах своїх функціональних повноважень та повноважень, наданих чинним законодавством, спрямовує, координує і контролює роботу:
- конкурсної комісії по організації та проведенню конкурсу по перевезеннях пасажирів автомобільним транспортом;
- комісії з питань приватизації об’єктів незавершеного будівництва, що перебувають в міській комунальній власності;
- комісії з питань самочинного будівництва;
- комісії по вирішенню земельних спорів;
- комісії для польового обстеження і погодження межі міста Хмельницького;
- комісії для визначення збитків власникам землі та землекористувачам;
- комісії по визначенню об’єктів культурної спадщини для включення їх до Державного реєстру нерухомих пам’яток України;
- робочої групи з питань координації роботи по обстеженню об’єктів транспортної інфраструктури на відповідність її будівельним нормам для забезпечення належного рівня обслуговування інвалідів;
- комісії для проведення інвентаризації об’єктів торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування на ринках, торгових майданчиках та торгових рядах усіх форм власності м.Хмельницького;
- координаційної ради з питань розвитку підприємництва;
- комісії з координації роботи щодо контролю за додержанням умов і правил здійснення операцій з металобрухтом;
- організаційного комітету з проведення конкурсу на звання «Кращий підприємець міста»;
- ради з питань інвестицій.
Відповідає за виконання:
- Програми розвитку міського електротранспорту;
- плану зонування м.Хмельницького;
- генерального плану міста Хмельницького;
заходів щодо забезпечення своєчасності і повноти сплати податків та погашення заборгованості із заробітної плати на підпорядкованих підприємствах, установах та організаціях, що перебувають у комунальній власності територіальної громади;
- Стратегічного плану економічного розвитку;
- Програми соціально-економічного та культурного розвитку;
- Правил торгівлі на ринках міста Хмельницького.
В межах повноважень своїх взаємодіє з:
- державною податковою інспекцією;
- державною казначейською службою;
- Західним офісом Держаудитслужби;
- міським відділом аналізу регіональної статистики;
- Хмельницькою митницею;
- Державним підприємством «Хмельницьке лісове господарство».
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради забезпечує виконання повноважень, передбачених ст.ст. 32, 33, 36 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» щодо:
розгляду проектів та затвердження планів підприємств і організацій, які належать до комунальної власності територіальної громади, внесення до них зауважень і пропозицій, здійснення контролю за їх виконанням;
встановлення порядку та здійснення контролю за використанням прибутків підприємств, установ та організацій комунальної власності;
заслуховування звітів про роботу керівників підприємств, установ та організацій комунальної власності;
забезпечення участі у виконанні державних програм енергозбереження, реалізації державної інвестиційної та інноваційної політики у сфері енергозбереження;
забезпечення організації робіт з впровадження енергетичних обстежень, розробки проектів енергозбереження, здійснення енергозберігаючих заходів з метою зменшення енергоспоживання підприємствами, установами та організаціями комунальної власності з метою зменшення енергоспоживання;
внесення пропозицій щодо удосконалення систем обліку електроенергії, газу, тепло- та водопостачання, звітності з питань енергозбереження;
проведення аналізу дотримання чинного законодавства з питань енергозбереження та встановлення засобів обліку енергоносіїв, проведення розрахунків за спожиті енергоносії споживачами;
забезпечення управління закладами охорони здоров'я, які належать територіальній громаді, організація їх матеріально-технічного та фінансового забезпечення;
забезпечення в межах наданих повноважень доступності і безоплатності медичного обслуговування на відповідній території;
забезпечення відповідно до закону розвитку всіх видів медичного обслуговування, розвитку і вдосконалення мережі лікувальних закладів усіх форм власності, визначення потреби та формування замовлень на кадри для цих закладів, укладення договорів на підготовку спеціалістів, організації роботи щодо удосконалення кваліфікації кадрів;
організації забезпечення відповідно до чинного законодавства пільгових категорій населення лікарськими засобами та виробами медичного призначення;
забезпечення внесення пропозицій до відповідних органів про ліцензування індивідуальної підприємницької діяльності у сфері охорони здоров'я;
внесення на розгляд ради пропозицій щодо створення відповідно до законодавства комунальної аварійно-рятувальної служби, що утримується за рахунок коштів місцевого бюджету, вирішення питань про чисельність працівників такої служби, витрат на їх утримання, зокрема щодо матеріально-технічного забезпечення їх діяльності, створення для них необхідних житлово-побутових умов;
створення резервного фонду для ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру;
здійснення заходів щодо запобігання підтоплень міста, відведення стічних вод, забезпечення сталої роботи підприємств, служб міського комунального господарства в умовах стихійного лиха, аварій, надзвичайних ситуацій і подолання їх наслідків;
розроблення та здійснення заходів щодо матеріально-технічного забезпечення діяльності комунальних аварійно-рятувальних служб;
організації в установленому порядку навчання особового складу комунальних аварійно-рятувальних служб та аварійно-рятувальних служб громадських організацій;
визначення в установленому порядку розмірів відшкодувань підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності за забруднення довкілля та інші екологічні збитки; встановлення платежів за користування комунальними та санітарними мережами відповідних населених пунктів;
підготовки і подання на затвердження ради проектів місцевих програм охорони довкілля, участь у підготовці загальнодержавних і регіональних програм охорони довкілля;
здійснення контролю за забезпеченням безперешкодного і безоплатного доступу громадян до узбережжя водних об'єктів та островів для загального водокористування відповідно до закону;
підготовки і внесення на розгляд ради пропозицій щодо прийняття рішень про організацію територій і об'єктів природно-заповідного фонду місцевого значення та інших територій, що підлягають особливій охороні; внесення пропозицій до відповідних державних органів про оголошення природних та інших об'єктів, що мають екологічну, історичну, культурну або наукову цінність, пам'ятками природи, історії або культури, які охороняються законом;
здійснення контролю за дотриманням природоохоронного законодавства, використанням і охороною природних ресурсів загальнодержавного та місцевого значення, відтворенням лісів;
погодження питань про надання дозволу на спеціальне використання природних ресурсів загальнодержавного значення;
створення та забезпечення функціонування місцевих екологічних автоматизованих інформаційно-аналітичних систем, які є складовою мережі загальнодержавної екологічної автоматизованої інформаційно-аналітичної системи забезпечення доступу до екологічної інформації;
координації на відповідній території діяльності спеціально уповноважених державних органів управління з охорони природи;
видачі дозволів на порушення об'єктів благоустрою у випадках та порядку, передбачених законом;
сприяння організації призову громадян на строкову військову та альтернативну (невійськову) службу, а також їх мобілізації, підготовці молоді до служби в Збройних Силах України, організації навчальних (перевірочних) та спеціальних військових зборів; забезпечення доведення до підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, а також населення наказу військового комісара про оголошення мобілізації;
координації питання цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації виконавчих органів Хмельницької міської ради.
У межах своїх функціональних повноважень та повноважень, наданих чинним законодавством, спрямовує, координує і контролює роботу:
управління охорони здоров’я;
відділу енергоменеджменту;
відділу планування діяльності та стратегічного розвитку підприємств міста;
управління з питань екології та контролю за благоустроєм;
відділу управління міським господарством;
комунального підприємства «Хмельницька міська лікарня»;
комунального підприємства «Хмельницька міська дитяча лікарня»;
комунального підприємства «Хмельницький міський перинатальний центр»;
Хмельницького міського протитуберкульозного центру;
міської інфекційної лікарні;
комунального підприємства «Хмельницький міський центр первинної медикосанітарної допомоги №1»;
комунального підприємства «Хмельницький міський центр первинної медикосанітарної допомоги №2»;
комунального підприємства «Хмельницький міський лікувальнодіагностичний центр»;
комунального підприємства «Медичний стоматологічний центр»;
Хмельницької міської комунальної аптеки «Віола»;
комунального підприємства «Профдезінфекція»;
міського комунального підприємства «Хмельницькінфоцентр»;
міської комунальної аварійнорятувальної служби на водних об’єктах;
дорадчого комітету з питань сталого енергетичного розвитку міста Хмельницького;
надзвичайної протиепідемічної комісії;
комісії з питань визначення вартості лікування мешканців міста в закладах неміської комунальної форми власності;
опікунської ради;
комісії по розгляду питань фінансовогосподарської діяльності підприємств, що належать до
комунальної власності територіальної громади міста Хмельницького;
комісії техногенноекологічної безпеки і надзвичайних ситуацій;
робочої групи з питань запобігання забрудненню водойм міста неочищеними стічними відходами;
штабу з ліквідації наслідків медикобіологічної надзвичайної ситуації природного характеру державного рівня на території міста;
призовної комісії;
робочої групи з проведення роз’яснювальноагітаційної роботи щодо проходження військової служби за контрактом.
Забезпечує взаємодію органів місцевого самоврядування з підприємствами, установами та закладами охорони здоров’я і соціального захисту населення та з громадськими організаціями відповідного спрямування.
Відповідає за виконання заходів щодо забезпечення своєчасності і повноти сплати податків та погашення заборгованості із заробітної плати на підпорядкованих підприємствах, установах та організаціях, що перебувають у комунальній власності територіальної громади.
В межах повноважень своїх взаємодіє з:
Хмельницьким об’єднаним міським територіальним центром комплектування та соціальної підтримки;
Головним управлінням Держпродспоживслужби в Хмельницькій області;
Державною установою «Хмельницький обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоровꞌя України».