УМК "Проскурівська"

УМК "Проскурівська"
Контактні дані
29000, м. Хмельницький, вул. Володимирська, 1
(0382) 65-00-23, call-центр - 096-066-38-72, 65-16-93, 70-48-32, майстри: 76-23-12, бухгалтерія: 70-48-32, 76-35-64; диспетчер 068-546-75-85,61-87-74
Графік роботи
ДеньГрафік роботиОбід
Понеділок8:00 - 17:1512:00 - 13:00
Вівторок8:00 - 17:1512:00 - 13:00
Середа8:00 - 17:1512:00 - 13:00
Четвер8:00 - 17:1512:00 - 13:00
П'ятниця8:00 - 16:0012:00 - 13:00
Суботавихідний
Неділявихідний
Основні напрямки діяльності

Опис

Цілями діяльності комунального підприємства є:

-надання безперебійних, якісних та доступних за ціною послуг для споживачів за рахунок досягнення фінансової стабільності компанії, а саме зменшення собівартості послуг та збільшення надходжень.

До сфери діяльності підприємства належить:

1.Капітальний та поточний ремонт житлового фонду комунальної власності;

2.Технічне обслуговування конструктивних елементів, внутрішньобудинкових мереж  та обладнання житлового фонду міської комунальної власності;

3.Освітлення сходових кліток житлових будинків, освітлення підвалів, відкачка води;

4.Утримання та поточне обслуговування ліфтів;

5.Прибирання прибудинкових територій, ремонт обладнання дитячих майданчиків;

6.Виконання інших робіт, пов'язаних з обслуговуванням житлового фонду;

7.Здійснення контролю за дотриманням Правил користування приміщеннями житлових будинків і прибудинковими  територіями;

8.Контроль за ефективним використанням нежитлових приміщень, переданих в оренду;

9.Надання  побутових та інших послуг населенню, приймання від населення платежів за житлово-комунальні послуги, платежів до міського бюджету;

10.Виконання робіт по утриманню, експлуатації та ремонту житлових та нежитлових будинків та приміщень інших форм власності на договірних умовах з їх власниками;

11.Виконання будівельно-монтажних, ремонтних та пусконалагоджувальних робіт;

12.Торгівельно — посередницька  діяльність    у сфері оптової, роздрібної та комісійної торгівлі товарами народного споживання, відкриття об'єктів торгівлі.

Тарифи

PDF icon Вайсера 75/1PDF icon Водопровідна 28/2PDF icon Водопровідна 39PDF icon Водопровідна 41PDF icon Водопровідна 42PDF icon Водопровідна 44/1PDF icon Водопровідна 45PDF icon Водопровідна 57PDF icon Володимирська 1PDF icon Володимирська 65PDF icon Володимирська 71PDF icon Володимирська 77PDF icon Володимирська 78PDF icon Володимирська 79PDF icon Володимирська 87PDF icon Володимирська 87/1PDF icon Володимирська 105PDF icon Гагаріна 1PDF icon Гагаріна 18/1PDF icon Гагаріна 20PDF icon Героїв Майдану 17/1PDF icon Героїв Майдану 3PDF icon Героїв Майдану 1PDF icon Героїв Майдану 2PDF icon Героїв Майдану 17PDF icon Героїв Майдану 24PDF icon Героїв Майдану 40PDF icon Героїв Майдану 42/1PDF icon Героїв Майдану 46PDF icon Героїв Майдану 66PDF icon Герцена 3PDF icon Герцена 5PDF icon Горького 20PDF icon Грушевського 55PDF icon Грушевського 74PDF icon Грушевського 81PDF icon Європейська 3PDF icon Європейська 4PDF icon Заводська 18PDF icon Заводська 28PDF icon Заводська 29PDF icon Заводська 38/1PDF icon Заводська 61PDF icon Заводська 61/1PDF icon Заводська 61/2PDF icon Заводська 63PDF icon Заводська 63/1PDF icon Заводська 26PDF icon Івана Франка 1PDF icon Івана Франка 4/1PDF icon Івана Франка 6PDF icon Івана Франка 6/1PDF icon Івана Франка 8/1PDF icon Івана Франка 10PDF icon Івана Франка 18PDF icon Кам'янецька 63PDF icon Кам'янецька 65PDF icon Кам'янецька 67PDF icon Кам'янецька 71PDF icon Кам'янецька 75PDF icon Кам'янецька 69PDF icon Кам'янецька 51PDF icon Марії Трембовецької 51/1PDF icon Марії Трембовецької 49PDF icon Пилипчука 36PDF icon Пилипчука 59PDF icon Пилипчука 61PDF icon Пилипчука 67PDF icon Пилипчука 4PDF icon Пилипчука 5/3PDF icon Пилипчука 51PDF icon Подільська 38PDF icon Подільська 65PDF icon Подільська 78PDF icon Подільська 91/1PDF icon Подільська 132PDF icon Подільська 140PDF icon Подільська 147/1PDF icon Подільська 147/1PDF icon Подільська 159PDF icon Подільська 171PDF icon Подільська 75PDF icon Подільська 81PDF icon Подільська 135/1PDF icon Подільська 137PDF icon Подільська 155/1PDF icon Подільська 171/4PDF icon прв.Некрасова 1PDF icon прв. Некрасова 3PDF icon прв. Прибузький 1PDF icon прв.Пушкіна 4PDF icon прв.Шевченка 3PDF icon Прибузька 10PDF icon Прибузька 18PDF icon Прибузька 18бPDF icon Прибузька 24PDF icon Прибузька 26PDF icon Прибузька 30PDF icon Прибузька 34PDF icon Прибузька 36PDF icon Прибузька 36/1PDF icon Прибузька 42/1PDF icon Прибузька 44PDF icon Проскурівська 1PDF icon Проскурівська 21/2PDF icon Проскурівська 49PDF icon Проскурівська 60PDF icon Проскурівська 62PDF icon Проскурівська 65PDF icon Проскурівська 71PDF icon Проскурівська 73PDF icon Проскурівська 85PDF icon Проскурівська 85/1PDF icon Проскурівська 105PDF icon Проскурівська 107PDF icon Проскурівська 64PDF icon Проскурівського Підпілля 25PDF icon Пушкіна 7PDF icon Пушкіна 9PDF icon Пушкіна 11PDF icon Пушкіна 13PDF icon Пушкіна 45PDF icon Пушкіна 47PDF icon Річна 2PDF icon Свободи 2PDF icon Свободи 22аPDF icon Свободи 31/1PDF icon Свободи 46/1PDF icon Свободи 47PDF icon Свободи 48PDF icon Свободи 48/1PDF icon Свободи 51PDF icon Свободи 55PDF icon Свободи 57PDF icon Свободи 75PDF icon Свободи 93/1PDF icon Свободи 95/2PDF icon Свободи 97/1PDF icon Свободи 99/1PDF icon Свободи 30PDF icon Соборна 69PDF icon Соборна 71PDF icon Соборна 77PDF icon Староконстянтинівське шосе 11PDF icon Староконстянтинівське шосе 17/1PDF icon Староконстянтинівське шосе 22PDF icon Шевченка 3PDF icon Шевченка 4PDF icon Шевченка 6PDF icon Шевченка 8PDF icon Шевченка 34аPDF icon Шевченка 40PDF icon Шевченка 42PDF icon Шевченка 45PDF icon Шевченка 46/2PDF icon Шевченка 47PDF icon Шевченка 49PDF icon Шевченка 53PDF icon Шевченка 55PDF icon Шевченка 97PDF icon Шевченка 99PDF icon Шевченка 101PDF icon Шевченка 103PDF icon Шевченка 62PDF icon Шевченка 93PDF icon Шевченка 95PDF icon Грушевського 86PDF icon Грушевського 85PDF icon Марії Трембовецької 53/1PDF icon Заводська 32PDF icon Вайсера 74\1

Фактори ризику

Основні фактори ризику, що можуть вплинути на діяльність підприємства:

1. Несвоєчасна сплата населенням за отримані послуги з управління багатоквартирними будинками.

Заходи щодо управління цим ризиком: для отримання своєчасної та в повному обсязі оплати від населення боржникам вручаються попередження особисто, проводиться роз’яснювальна робота по телефону, проводяться рейди з касовим апаратом. Також ведеться претензійно-позовна робота в судах у тісній співпраці з органами ДВС. Для кожного боржника пропонуються взаємовигідні умови погашення заборгованості.

2. Зношеність конструктивних  елементів та внутрішніх систем житлових будівель, що потребують постійних поточних ремонтів.

Заходи щодо управління цим ризиком: підвищення тарифу з 11.06.2018 року, який збільшить фінансові надходження до компанії і забезпечить якісне обслуговування житлового фонду, при умові 100% оплати населенням.

3. Нехватка кваліфікованих кадрів для обслуговування житла.

Заходи щодо управління цим ризиком: залучення молодих спеціалістів, для яких встановлено достойний рівень зарплати.

4. Пасивне ставлення власників квартир до утримання приміщень загального користування та прибудинкових територій.

Заходи щодо управління цим ризиком: постійне інформування та просвітництво громадськості щодо проблем, які вирішує компанія.

 

Керівник
Дудар Вадим Вадимович

Біографічна довідка керівника

Посада та місце роботи

Директор УМК "Проскурівська"

Число, місяць і рік народження

07 червня 1964 року

Місце народження

селі Рябіївка Волочиського району Хмельницької області

Громадянство

громадянин України

Освіта

Середня спеціальна, 1983 року закінчив Кам янець-Подільський будівельний технікум за спеціальністю «Технік-будівельник».

Науковий ступень, вчене звання

не має

Нагороди, почесні звання

Почесні грамоти виконавчого комітету Хмельницької міської ради,2006р. та 2014 року; Почесна грамота Обласного управління ЖКГ,2001р.; переможець VІІІ регіонального конкурсу «Людина року-2008» у номінації «Лідер комунальної галузі»; інші

Політична діяльність

безпартійний

Володіння мовами

українською, російською вільно

Загальний стаж роботи

39 рік

Стаж роботи на даному підприємстві

30 років

Службова адреса

Україна, м. Хмельницький, вул. Володимирська, 1

Сімейний стан

одружений

Трудова діяльність

Місяць і рік прийому звільнення

Назва організації

Займані посади

09.1979 р. – 02.1983 р.

Студент Кам янець-Подільського будівельного технікуму, м.Кам янець-Подільський, Хмельницької області

 

02.1987 р. – 09.1987 р.

ЖЕУ № 7

майстер

09.1987 р.- 06.1989 р.

ЖЕК № 2

майстер

06.1989 р.- 09.1990 р.

ЖЕК № 2

старший майстер

09. 1990 р.- 01.1994 р.

ЖЕК № 2

головний інженер

01.1994 р. – теперішній час

Житлово-експлуатаційна контора №2 м. Хмельницького

- УМК «Проскурівська»

Призначений на посаду начальника ЖЕК №2 м.Хмельницького – директор «УМК «Проскурівська»

На виконання рішення 15-ї сесії Хмельницької міської ради №77 від 31.05.2017р. Житлово-експлуатаційну контору №2 м.Хмельницького перейменовано в Комунальне підприємство «Управляюча муніципальна компанія «Проскурівська» Хмельницької міської ради

 

Професійна характеристика

Основним видом діяльності УМК «Проскурівська» є надання якісних послуг з обслуговування будинків і споруд та прибудинкових територій.

За час роботи директором УМК «Проскурівська» Дудар Вадим Вадимович проявив високий професіоналізм та компетентність у вирішенні питань по ремонту житлового фонду, розгляду звернень мешканців. Вадим Вадимович спрямовує роботу колективу на ефективне та якісне виконання поточних ремонтів житлового фонду, своєчасне усунення аварійних ситуацій. Разом з колективом працює над удосконаленням технічної бази підприємства, впровадженням заходів по економії використання електроенергії в місцях загального користування житлових будинків. Керівник підприємства разом з колективом проводить роботу по зменшенню заборгованості по квартирній платі, здійснює роз’яснювальну роботу з мешканцями по видам послуг, які надає підприємство і пропонує взаємовигідні умови погашення заборгованості.

Структура, принципи формування та розмір винагороди керівника

Структура, принципи формування та розмір винагороди керівника: 

Згідно розпорядження міського голови від 29.03.2019 року № 83-р та контракту встановлено посадовий оклад керівнику підприємства 14 000,00 та щоквартальну премію в розмірі до 150% до посадового окладу, при умову виконання затверджених показників преміювання:

- Виконання виробничої програми (заплановано-виконано) - 50%;

- Виконання фінансово плану у частині доходу без урахування бюджетних коштів та фінансового результату - 25%

- Забезпечення оплати населенням за отримані послуги на рівні не менше 100% - 15%;

- Збільшення доходів від виконання додаткових робіт/послуг у порівнянні з відповідним періодом минулого року (за умови отримання позитивного фінансового результату від виконання цих робіт/послуг) - 25%;

- Зменшення дебіторської заборгованості за товари, роботи, послуги у порівнянні із заборгованістю на початок звітного кварталу не менше, ніж на 1% - 10%;

- Зменшення кредиторської заборгованості за товари, роботи, послуги у порівнянні із заборгованістю на початок звітного кварталу не менше, ніж на 1% - 10%;

- Виконання плану по використанню паливно-енергетичних ресурсів (у натуральному вимірі) - 10%

Відсутність заборгованості зі сплати податків, зборів та обов’язкових платежів до бюджетів усіх рівнів - 5%

Річний звіт керівника

2016

В 2016 році, я , як керівник підприємства здійснював поточне управління  підприємством, організовував виробничо-господарську, соціально-побутову та іншу діяльність підприємства.

    Основним пріоритетом  в моїй роботі  було  проведення   робіт по утриманню, поточному та капітальному  ремонту житлових будинків та прибудинкових територій. Роботи проводились за рахунок коштів підприємства та коштів, які виділялись з міського бюджету по поточному та капітальному ремонтах.

       За рахунок коштів виділених з міського бюджету по капітальному ремонту:

- відремонтовано покрівлі трьох житлових будинків на суму 840,1 тис.грн.;

- проведено капітальний ремонт спортивних та дитячих майданчиків біля п’яти будинків на суму 142,4 тис.грн;

- проведено заміну внутрішньобудинкових труб водовідведення в двох будинках на суму 45,5 тис.грн;

- проведено експертну оцінку чотирнадцяти ліфтів на суму 30,8 тис.грн;

- проведено заміну редукторів та лебідок ліфтів в одному будинку на  суму 36,5 тис.грн;

- замінено тягові канати ліфтів в одному будинку на суму 4,5 тис.грн;

- проведено капітальний ремонт асфальтового покриття   прибудинкових територій на суму  2072,0 тис.грн;

      За рахунок коштів виділених з міського бюджету по поточному  ремонту:

- відремонтовано покрівлі трьох житлових будинків на суму 51,8 тис.грн;

- проведено герметизацію стиків стінових панелей в двох будинках на суму 165,6 тис.грн;

- замінено дерев’яні двері входу в чотирьох під’їздах  на металеві з кодовим замком

 на суму 26.5 тис.грн;

- проведено поточний ремонт внутрішньобудинкових мереж водопостачання та водовідведення в двох будинках на суму 34.3 тис.грн;

- проведено поточний ремонт в десяти під’їздах на суму 123.4 тис.грн;

- проведено поточний ремонт фасадів технічних поверхів з утепленням трьох будинків на суму 138.8 тис.грн.;

- проведено поточний ремонт асфальтового покриття  прибудинкових територій на суму 587.0 тис.грн.

     За рахунок коштів підприємства:

- відремонтовано 26 під’їздів;

- відремонтовано  покрівель 1719 кв.м.;

- замінено 316 м/п водостічних труб;

- замінено 96 м/п жолобів та звісів;

- проведено ремонт цоколів будинків 564 кв.м;

- проведено відновлення відмостки 212 кв.м ;

- замінено 350 м/п водопровідних труб;

- замінено 173 м/п каналізаційних труб;

     Витрачено матеріалів на виконання робіт на суму 183,8 тис.грн.

     Загальна суму коштів витрачених на утримання поточного та капітального ремонту житлового фонду та прибудинкових територій становить 4484.0 тис.грн.

    В 2016 році висаджено 47 дерев на прибудинкових територіях.

    За кошти міського бюджету в жовтні  2016 року закуплено 1099 енергозберігаючих світильників  на суму 199,4 тис.грн.

     В 2016 році встановлено 540 світильників, роботи по встановленню продовжуються.

    Для прибирання тротуарів та прибудинкових територій за кошти міського бюджету закуплено трактор «Беларус»- 320,4 з навісним обладнанням вартістю 362,3 тис.грн.

2017

   УМК «Проскурівська здійснює виробничу діяльність з метою утримання та ремонту житлового фонду і нежитлових приміщень, що знаходяться на її балансі.

   Статут управлінської муніципальної компанії «Проскурівська» затверджено рішенням міської ради №77 від 31.05.2017року .

   Станом на 1.01.2018року:

на балансі рахується – 226 будинка + 4 будинка на обслуговуванні

загальна площа будинків – 583,5тис.м2

загальна площа на яку нарахована квартирна плата – 401,1тис.м2

житлова площа квартир – 242,1тис.м2

приватизованих квартир – 97%

кількість квартир – 8061

кількість мешканців – 16973чол.

загальна площа будинків з ліфтами – 212,7тис.м2

кількість ліфтів – 98шт

площа не житлових приміщень – 0,8тис.м2

 

     Первісна балансова вартість основних засобів станом на 1.01.2018року становить -  921863,0 тис.грн.

      Доходи від господарської діяльності за 2017рік становлять

 6392,6 тис.грн.

 

 

2016рік

2017рік

Статті доходу

Нарахов.

Отримано

Нарахов.

отримано

Доходи всього:

6392,6

6262,2

8873,9

8286,0

- квартплата

4676,5

4554,1

6969,6

6394,4

в т.ч. оплата населення

3471,1

3387,9

5052,4

4661,7

- пільги

265,3

281,3

386,0

351,6

- субсидії

940,1

884,9

1531,2

1381,1

Експлуатаційні витрати

159,5

151,5

235,3

222,6

Відшкодування за обслуговування внутрішньо будинкових електромереж

83,8

83,8

0,0

0,0

Інші операц.доходи

1472,8

1472,8

1669,0

1669,0

Інші операційні доходи – 1669,0тис.грн.

прибирання контейнерних майданчиків – 14,2тис.грн.

відшкодування податку на землю орендарями – 0,8тис.грн.

пільга по земельному  податку – 83,8тис.грн.

дохід від прибирання доріг – 232,5тис.грн.

інтернет – 52,1

кабельне - 3,5

Електроенергія орендарів – 7,4тис.грн.   

Бюджетні кошти – 1210,1 тис.грн

Резерв сумнівних боргів 24,6 тис.грн

Інші – 40,0 тис.грн

 

Витрати від господарської діяльності за 2017рік становлять 8871,9тис.грн.

Собівартість – 7424,5тис.грн.

Адміністративні витрати – 1136,1тис.грн

Статті витрат

2016рік

2017рік

%

2017 до 2016

Відхилення

2017р.від 2016р.

Витрати всього:

6372,6

8871,9

139

2499,3

Витрати на оплату праці в т.ч.

2556,1

4055,1

159

1499,0

- АУП

446,4

787,5

176

341,1

- обслуговуючого персоналу

1139,9

1770,5

155

630,6

- поточний ремонт

969,8

1497,1

154

527,3

Відрахування на соціальні заходи

534,6

871,3

163

336,7

амортизація

102,8

137,9

134

35,1

Хмельницьктеплокомуненерго

29,6

31,2

105

1,6

Хмельницькліфт

658,8

1030,9

156

372,1

Спецкомунтранс

8,5

12,6

148

4,1

МК АТП ЖКГ

91,5

130,5

143

39,0

Хмельницький енергозбут

863,7

1340,7

155

477,0

% банків, касове обслуговування

100,6

115,8

115

15,2

Матеріали

399,2

425,2

107

26,0

ПММ

127,2

153,8

121

26,6

Послуги зв’язку

8,9

9,1

102

0,2

Податки (земля, транспорт)

2,0

2,4

120

0,4

Інші витрати

468,5

244,1

52

-224,4

Інші операц.витрати

420,6

311,3

74

-109,3

інші витрати – 244,1тис.грн. (інфоцентр, підрядні організації, підзвіт,  навчання, обсл.касового апарата, обсл. комп ютера, авто послуги, практик., автостоянка, транспортні послуги,лікарняні)

Інші операційні витрати – 311,3тис.грн.

пільга по земельному, комунальному  податках – 83,8тис.грн.

дороги, контейнерні майданчики – 145,8тис.грн.

матеріальна допомога з відрахуваннями, знос ОЗ, пільгова пенсія – 78,3тис.грн.

скетч.картки – 3,4 тис.грн

Зростання заробітної плати відбулось за рахунок  підняття мінімальної заробітної плати .

Дебіторська заборгованість станом на 1.01.2018р. становить 1971,0тис.грн., кредиторська – 2189,5тис.грн.

Станом на 1.01.2018 року на підприємстві працювало 90 чол. із них:

Категорія працюючих

2016рік, чол..

2017рік, чол..

АУП

12

13

Майстри

6

6

Робітники поточного ремонту

27

24

Двірники, обслуговуючий персонал

42

47

Разом:

87

90

 

Середньомісячна заробітна плата штатних працівників за 2017р. – 3754,68 грн.; за 2016р.- 2448,37грн

 

Собівартість обслуговування 1м2 загальної площі

 

2016рік

2017рік

Собівартість обслуг. за 1м2 /грн./

1,20

1,72

Сер. Розмір тарифу /без ПДВ/ /грн./

0,97

1,45

Рівень відшкод. тарифу /без ПДВ//грн./

81

84

 

Надання додаткових платних послуг

Надання платних послуг

2016р

2017р

ТОВ «Воля»

8,3

3,5

ТОВ “Х-СІТІ”

6,0

6,0

ТОВ “ Ейбі Україна”

25,0

27,5

Київ стар

18,6

18,6

Разом провайдери:

57,9

55,6

 

  Виконання ремонтних робіт: /тис.грн./без ПДВ

В 2017 році витрачено матеріалів на ремонт житлового фонду госп.способом на суму 347,7 тис.грн. в тому числі на загально будівельні роботи – 217,7тис.грн., сантехнічні роботи – 59,1тис.грн., електрика – 70,9 тис.грн.;підрядним способом 1105,6 тис.грн.в т.ч. ліфт – 1030,9 тис.грн

 

 

За 12 місяців 2016р

За 12 місяців 2017р

        Підрядним способом всього

1007,5

1105,6

в т.ч.: - ліфти

658,8

 

1030,9

- Бусел

25,7

19,7

- ПМП Соло

126,1

 

ФОП Маркітан

4,0

 

ФОП Стецюк

117,0

3,3

ПП Зубок

75,9

 

ТОП «Сітісервіс»

 

9,9

«Поділля монтаж»

 

11,8

ТОВ «Хмельницькфасад»

 

30,0

Власними силами всього

1561,40

2188,5

матеріали

370,6

347,7

Основна і додаткова з/плата

985,1

1513,8

Нарахування на з/плату

205,7

327,0

Разом:

2568,9

3294,1

 

 

В 2017р. за кошти бюджета УМК «Проскурівська» проведено

поточний ремонт підрядними організаціями  на суму 30,0 тис.грн в т.ч.ПДВ

Підрядчик

Адреса

Вид робіт

сума

ТОВ «Хмельницькфасад»

 

поточний ремонт стиків панелей

 

30,0

 

На закупівлю матеріалів для проведення поточного ремонта з міського бюджета виділено 70,0 тис.грн

За кошти бюджета проведено поточний ремонт власними силами.

Адреса

Вид робіт

сума

Шевченка,45

Ремонт покрівлі

5453,58

Шевченка,53

 

5296,82

Подільська,78

 

11711,17,17

Шевченка,103

 

3857,29

Шевченка,55

 

4391,13

Прибузька,18б

 

3388,20

Проскурівська,21/31

 

2662,63

М.Трембовецької,51/1

 

2087,50

Шевченка,6

Ремонт під їзда

7228,7

Франко,8

 

3271,95

Проскурівська,73

 

4633,8

Використано матеріалів на суму 70,0  тис.грн

На закупівлю світильників виділено 156,0 тис.грн. встановлено енергозберігаючих ламп на суму 55,9 тис.грн

 На закупівлю смітників виділено 35,0 тис.грн встановлено смітників на суму 24,6 тис.грн

На закупівлю лічильників виділено 44,6 тис.грн

На дотацію по заробітній платі виділено 380,0 тис.грн

На позику 200,0 тис.грн

За період 2017р. придбали основних засобів за бюджетні кошти на суму 176,5 тис. грн, а саме комп ютерної техніки на суму 21,6 тис.грн та розподілювача протиожиледних матеріалів на суму 154,9 тис.грн

-  Індексація житлового фонду не проводилась

-  Кредитні кошти за  2017 р. не залучались.

-   Штрафних санкцій, пені за звітний та аналогічний період минулого року немає.

-  Статутний капітал станом на 01.01.2018р.складає 935,3 тис.грн.

 

 

   В 2017 році за рахунок коштів виділених з міського бюджету виконані роботи по :

Капітальному ремонту будинків на суму 1391,0тис.грн. в тому числі:

капітальний ремонт покрівель – 412,6тис.грн.

укріплення стін натяжними металевими зв язками в житлових будинках 313,0 тис.грн

капітальний ремонт систем диспетчеризації ліфтів – 285,1 тис.грн

експертна оцінка ліфтів – 40,4тис.грн.

відновлення зовнішньої штукатурки з подальшим фарбуванням фасадів будинків – 246,6 тис.грн

виготовлення проектно-кошторисної документації та проведення будівельної експертизи по роботах з реставрації житлового будинку –66,4 тис.грн

заміна канатно-тягових шківів ліфта в житловому будинку – 11,4

заміна тягових канатів ліфтів в житловому будинку – 15,5 тис.грн

 

Капітальний ремонт прибудинкових територій -11,4 тис.грн

Документація

Фінансовий звіт

Фінансовий звіт за : 
2016
Фінансовий звіт 2016 рік
Фінансовий звіт за : 
2017
Фінансовий звіт за 2017 рік ( І квартал )
Фінансовий звіт за : 
2017
Фінансовий звіт 2017 рік (за ІІ квартал)
Фінансовий звіт за : 
2017
Фінансовий звіт 2017 рік (за ІІІ квартал)
Фінансовий звіт за : 
2018
Фінансовий звіт за 2018 рік ( ІІ квартал )
Фінансовий звіт за : 
2018
Фінансовий звіт за 2018 рік ( ІІІ квартал )
Фінансовий звіт за : 
2019
Фінансовий звіт за 2019 рік (1 квартал)
Реквізити: 
електронна адреса jek2km@i.ua
НазваРеквізит
Код ЄДРПО 03356298
Розрахунковий рахунок26005000037321
МФО322313
ІПН033562922254
Витяг з реєстру платників ПДВ1722254500193

There is currently no content classified with this term.