Новини

Секретар міської ради Віталій Діденко у режимі онлайн відповідав на звернення жителів Хмельницької громади

Відбувся традиційний онлайн-прийом громадян. Сьогодні жителі Хмельницької міської громади мали змогу поспілкуватися із секретарем Хмельницької міської ради Віталієм Діденком. Протягом години спілкування дописувачі адресували Віталію Васильовичу понад півсотні питань.

Одне з перших стосувалося обрізки дерев у дендропарку «Поділля».

Віталій Васильович запевнив, що комунальне підприємство по зеленому будівництву та благоустрою міста отримає доручення обстежити дерева та виконати відповідні роботи.

Цікавило хмельничан і питання відновлення прийомів громадян з особистих питань представниками влади у мікрорайонах міста.

«Згідно із розпорядженням міського голови, уже затверджено графік прийомів секретарем міської ради, заступниками міського голови по старостинських округах. По мікрорайонах також уже заплановані прийоми, зокрема в Ружичній та Гречанах. Слідкуйте за оголошеннями на сайті Хмельницької міської ради», - розповів Віталій Васильович.

Було озвучено також чимало питань, які стосуються житлово-комунальної сфери.

Зокрема, звернулася дописувачка, яка мешкає в будинку №125 на вулиці Курчатова. Жінка просила облаштувати дитячий і спортивний майданчики та відремонтувати пішохідну доріжку. Хмельничанка, яка проживає на проспекті Миру, 88, скаржилася, що в будинку протікає дах і через це в квартирі на стелі утворилася пліснява. Ще одна хмельничанка просила звернути увагу на сміттєвий майданчик на вул. П. Мирного, 28. За словами жінки, там не облаштовано майданчик і, відповідно, сміття розлітається у різні сторони.

Секретар міської ради запевнив, що усі звернення буде адресовано фахівцям Департаменту інфраструктури міста, які будуть вивчати можливість вирішення проблемних питань.

Коментуючи питання щодо незадовільної роботи громадського транспорту, зокрема приватних перевізників, які з’їжджають з маршрутів і не дотримуються графіків руху, секретар міської ради порадив хмельничан звертатися зі скаргами до управління транспорту та зв’язку.

«На скарги, які надходять до управління, є реагування згідно з договорами та умовами, на яких перевізники заходили на маршрути. Якщо є декілька звернень на одного перевізника, то можна навіть розірвати контракт, а якщо люди є байдужими і не звертаються, то, відповідно, і реагування відсутнє», - наголосив Віталій Діденко.

На завершення спілкування секретар міської ради подякував усім за небайдужість та залишені запитання, адже така комунікація дозволяє вчасно реагувати та вирішувати проблемні питання.

В ході спілкування частина дописувачів отримала усні роз’яснення. Ті ж, хто залишив електронну чи поштову адресу, отримають письмові відповіді протягом 30 днів.

Питання, які стосувалися інших напрямків, Віталій Васильович пообіцяв переадресувати профільним заступникам та запевнив, що дописувачі отримають відповіді у встановлений законодавством термін.

Дорогі хмельничани! Схилімо голови і вшануймо світлу пам'ять та героїчний подвиг воїнів, що загинули на полі бою. Згадаймо мирних громадян та дітей, життя яких обірвала збройна агресія російської федерації проти України. Загальнонаціональна хвилина мовчання... Слава Україні! Героям Слава!