КП "Технагляд"

КП "Технагляд"
Контактні дані
29013, м.Хмельницький, вул. Проскурівська, 1
(0382)65-13-03, 65-23-65
Графік роботи
ДеньГрафік роботиОбід
Понеділок8.00 год. - 17.15 год.12.00год. -13.00 год.
Вівторок8.00 год. - 17.15 год.12.00год. -13.00 год.
Середа8.00 год. - 17.15 год.12.00год. -13.00 год.
Четвер8.00 год. - 17.15 год.12.00год. -13.00 год.
П'ятниця8.00.год. - 16.00 год.12.00год. -13.00 год.
Суботавихідний
Неділявихідний
Основні напрямки діяльності

Предметом господарської діяльності КП "Технагляд" для реалізації зазначеної мети є:

- здійснення технічного нагляду і контролю по благоустрою, поточному і капітальному ремонту, реконструкції, реставрації та будівництву об’єктів архітектури та господарюючих суб’єктів незалежно від форми власності на договірних умовах; 

- контроль за дотримання виконавцями технологічних процесів під час будівельної діяльності, достовірністю примінених виконавцями розцінок і ненормованих витрат;

- контроль за ефективним використанням капітальних вкладень;

- забезпечення разом з іншими учасниками інвестиційного процесу виконання завдань по проектуванню, будівництву нових, реконструкції, капітальному та поточному ремонту існуючих об’єктів територіальної громади міста Хмельницького.

Комунальне підприємство „Технагляд” є комунальним унітарним комерційним підприємством, створеним відповідно до рішення сімнадцятої сесії Хмельницької міської ради № 15 від 02.04.2008 року на базі відокремленої частини комунальної власності територіальної громади м. Хмельницького з метою досягнення економічних і соціальних результатів та отримання прибутку.

Власником Підприємства є територіальна громада міста Хмельницького, в особі Хмельницької міської ради.

Предметом господарської діяльності КП "Технагляд" для реалізації зазначеної мети є здійснення технічного нагляду і контролю по благоустрою, поточному і капітальному ремонту, реконструкції, реставрації та будівництву об’єктів архітектури та господарюючих суб’єктів незалежно від форми власності на договірних умовах , контроль за дотримання виконавцями технологічних процесів під час будівельної діяльності, достовірністю примінених виконавцями розцінок і ненормованих витрат, а також контролю за ефективним використанням капітальних вкладень. Забезпечує разом з іншими учасниками інвестиційного процесу виконання завдань по проектуванню, будівництву нових, реконструкції, капітальному та поточному ремонту існуючих об’єктів територіальної громади міста Хмельницького. Приймає активну участь у розробці програм соціально-економічного розвитку міста, метою яких є підвищення рівня забезпеченості населення міста, соціальної та виробничої сфери всіма видами послуг, підвищення їх якості, забезпечення охорони навколишнього середовища, енергозбереження, а також участь у розробленні містобудівної документації незалежно від форм власності.

Директором КП "Технагляд", відповідно до розпорядження міського голови №99-к від "10" березня 2011 року призначено Петрука Андрія Андрійовича.

Керівник
Петрук Андрій Андрійович

Біографічна довідка керівника

Петрук Андрій Андрійович, народився 27.11.1950 року в с. Софіївка, Хмільникського району, Вінницької області.

У 1976 році закінчив “Кам'янець-Подільський будівельний технікум” та здобув професійно-технічну освіту за спеціальністю "Промислове та цивільне будівництво".

З 1974 року по теперішній час проживає в м. Хмельницькому.

Дружина : Петрук Людмила Володимирівна.

Безпартійний.

Не судимий.

Професійна діяльність.

 

В період часу з 1976 року по 1998 рік працював на посаді майстра та виконроба "Домобудівельний комбінат" та БМУ "Житлобуд".

З 1998 року по 2009 рік працював в КП "Хмельницькбудзамовник" на посадах виконроба, заступника директора з будівництва та в подальшому директором підприємства.

З травня 2009 року по березень 2011 року працював на посаді головного інженера КП "Технагляд" і 10.03.2011 року призначений директором підприємства.

Стаж роботи в будівельній сфері понад 40 років.

 

Структура, принципи формування та розмір винагороди керівника

Структура, принципи формування та розмір винагороди керівника: 

Згідно розпорядження міського голови від 01.02.2017 року № 24-р та контракту встановлено посадовий оклад керівнику підприємства в розмірі 6500 грн. та щоквартальну премію в розмірі 150% при умові виконання затверджених показників преміювання:

  1. виконання фінансового плану у частині:

-  доходу без урахування бюджетних коштів

-  фінансового результату – 35 %;

     2) збільшення доходу від реалізації послуг у порівнянні з відповідним періодом минулого року – 35 %;

    3)відсутність заборгованості зі сплати податків, зборів та обов’язкових платежів  до бюджетів усіх рівнів, виплати заробітної плати – 80 %.

Річний звіт керівника

Протягом 2016 року було укладено 1059 договорів на суму близько 4,5 млн. грн., виконано протягом року 991 договір на суму 2,6 млн. грн.

№ з/п

Показник

2016 р.

(тис. грн.)

2015 р.

(тис. грн.)

Відхилення

1

Дохід (виручка) від реалізації послуг

3134,7

2152,6

+ 982,1

2

ПДВ

522,5

358,8

+ 163,7

3

Чистий дохід

2612,2

1793,8

+ 818,4

4

Інші операційні доходи

48,1

12,5

+ 35,6

 

Всього доходів

2660,3

1806,3

+ 854,0

За результатами 2016 року сплачено 230,4 тис. грн. податку на прибуток, чистий прибуток становить 1049,3 тис. грн.

Одночасно підприємством нараховано 30 відсотків від чистого прибутку, що підлягають зарахуванню до загального фонду місцевого бюджету у розмірі 314,7 тис. грн.   

Штрафні санкції, пеня до бюджету за звітний період, як і за відповідний період минулого року, не застосовувались.

У 2016 році було проведено навчання з підвищення кваліфікації інженерів технагляду для отримання категорії відповідно до законодавства.

Змін до статуту у поточному році не вносилось.

Кредитні кошти підприємством не залучались. Витрати на аудит відсутні.

Зобов'язання зі сплати податків підприємство виконує в повному обсязі. Заборгованості по оплаті праці немає.

Документація
Реквізити: 
НазваРеквізит
Код ЄДРПО35883420
Розрахунковий рахунок26000000006506 у АТ “Укрексімбанк”
МФО322313
ІПН358834222253
Свідоцтво ПДВ

Наразі матеріали класифіковані цим терміном відсутні.