Комунальне підприємство по будівництву, ремонту та експлуатації доріг

Комунальне підприємство по будівництву, ремонту та експлуатації доріг
Контактні дані
29009, вул. Ярослава Мудрого, 5
Приймальня - (0382) 64-18-75, 097-407-21-67 факс 64-18-51; Головний інженер - (0382) 64-18-51; Бухгалтерія - (0382) 64-18-74; Диспетчер – 67-18-14.
Графік роботи
ДеньГрафік роботиОбід
Понеділоквід 8:00 до 17:00
Вівтороквід 8:00 до 17:00
Середавід 8:00 до 17:00
Четвервід 8:00 до 17:00
П'ятницявід 8:00 до 17:00
Субота
Неділя
Основні напрямки діяльності

    1.  Метою створення і діяльності комунального підприємства по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради є:

      - господарська діяльність для досягнення економічних і соціальних результатів та з метою отримання прибутку;

      2. Предметом господарської діяльності Підприємства для реалізації зазначеної мети є:

      - будівництво,  реконструкція автомобільних доріг, вулиць, ТЗРДР та споруд водовідведення;

      - капітальний, поточний ремонт та утримання  дорожного покриття автомобільних доріг, вулиць, ТЗРДР та мереж зливової каналізації.

      - здійснення будівельних, будівельно-монтажних і ремонтних робіт  та  виробництво будівельних матеріалів і металоконструкцій;

      - внутрішні та міжнародні перевезення пасажирів та вантажів автомобільним транспортом;

      -торгівельна діяльність у сфері оптової та роздрібної торгівлі, відкриття об’єктів торгівлі.

 

- Хмельницьке державне комунальне управління  по будівництву,  ремонту і експлуатації доріг бере  свій  початок з шляхової дільниці, яка входила  в контору благоустрою Хмельницького міськкомунгоспу.

- 26 червня 1958 року шляхова дільниця виділена в самостійну одиницю - ремонтно-експлуатаційну контору шляхового  господарства  з  підпорядкуванням Хмельницькому  міськкомунгоспу.

- 1 січня 1960 року ремонтно-експлуатаційна контора шляхового господарства реорганізована в Хмельницьке шляхове ремонтно-будівельне управління з підпорядкуванням Хмельницькому обласному  ремонтно-будівельному тресту Хмельницьке  ШРБУ.

- 1 січня 1960 року Хмельницьке  шляхове ремонтно-будівельне управління реорганізоване  в Хмельницьке  обласне шляхове ремонтно-будівельне управління з підпорядкуванням  обласному ремонтно-будівельному тресту Хмельницького обласного  комунального управління Хмельницьке ОШРБУ.

- 1 січня 1967 року Хмельницьке обласне шляхове  ремонтно-будівельне управління  перейменоване в Хмельницьке  обласне  підрядне  спеціалізоване  шляхове  ремонтно-будівельне  управління

з підпорядкуванням Хмельницькому обласному ремонтно-будівельному тресту Хмельницького обласного  житлово-комунального управління  Хмельницьке  ОПС ШРБУ.

-1 січня 1969 року Хмельницьке  обласне підрядне спеціалізоване шляхове ремонтно-будівельне управління  перейменоване в Хмельницьке  підрядне спеціалізоване шляхове ремонтно-будівельне управління з підпорядкуванням Хмельницькому обласному житлово-комунальному управлінню Хмельницьке  ПС ШРБУ.

- 27 липня 1995 року Хмельницьке підрядне спеціалізоване шляхове ремонтно-будівельне управління реорганізоване в Хмельницьке  комунальне управління по будівництву, ремонту і експлуатації доріг з підпорядкуванням Хмельницькому  міському управлінню житлово-комунального господарства Хмельницької  міської  Ради  народних  депутатів.

Сьогодні  комунальне підприємство по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської  ради  здійснює:

-                   будівництво та реконструкція автомобільних доріг, вулиць та споруд водовідведення;

-                  капітальний, поточний ремонт дорожнього покриття автомобільних доріг, вулиць та мереж зливової каналізації, в тому числі заміна решіток, кришок люків, очистка колодязів і колекторів, промивка колекторів зливової каналізації,  ремонт та  фарбування  колесовідбою;

-              здійснення будівельних,будівельно-монтажних і ремонтних робіт та виробництво будівельних матеріалів і металоконструкцій;

-                   утримання вулично-дорожньої мережі;

- утримання,  ремонт  та  обслуговування технічних засобів  регулювання  дорожнього  руху (світлофорних об’єктів, дорожніх знаків, перильної огорожі),  нанесення  дорожньої  розмітки.

Керівник
Нестерук Олег Петрович

Біографічна довідка керівника

Автобіографія

Я, Нестерук Олег Петрович народився 03 серпня 1975 року в місті Кам’янець – Подільський, Хмельницької  області. Народився в сім’ї робітників – батько й мати працювали на заводі «Електроприлад».
У 1992 році закінчив середню школу №12 м. Кам’янець - Подільського. За успіхи у навчанні нагороджений срібною медаллю.
У тому ж був зарахований в Кам’янець - Подільський сільськогосподарський інститут на факультет Механізації сільського господарства.
У 1997 році одержав диплом інженера механіка.
З 1997 по 1998рік працював механіком у ТОВ «Світязь».
З 1998 по 1999 рік здобув другу післядипломну освіту бухгалтер-фінансист у Подільській державній аграрно–технічній академії .
З 2000 по 2002 рік працював механіком, бухгалтером у ТОВ «Товтри».
З 2002 по 2004 рік працював контролером – ревізором у Кам’янець – Подільському регіональному контрольно-ревізійному відділі.

З 2004 по 2006 рік працював майстром служби ВБГО, старшим майстром, начальником АДС у Кам’янець - Подільській філії « Хмельницькгаз».

З 2006 по 2013рік працював провідним державним інспектором, головним державним інспектором, заступником начальника, начальником Територіального управління Держгірпромнагляду  у Хмельницькій області, заступником начальника відділу науково-технічного забезпечення державного нагляду Держгірпромнагляду України.

З 2013 року по сьогоднішній день працюю  директором Комунального підприємства по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради .
У вересні 2000 року одружився, виховую двох доньок. Проживаю у м. Хмельницькому.

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             02.09.2015р 

Річний звіт керівника

В 2016 році, я, як керівник підприємства здійснював поточне управління  підприємством, організовував виробничо-господарську, соціально-побутову та іншу діяльність підприємства. Основними напрямками діяльності  підприємства є   будівництво, реконструкція, капітальний  та поточний  ремонт  дорожнього покриття  доріг, очистка  колодязів, колекторів, прибирання вулиць, вивіз сміття, миття та обезпилювання вулиць, розчищення вулиць від снігу, посипання піщано-соляною  сумішшю  в зимовий  період, нанесення   або  поновлення дорожньої розмітки, обслуговування світлофорних об’єктів, заміна та утримання дорожніх знаків, експлуатація і утримання очисних  споруд.

Показники виконання фінансового плану  за   2016  р.

 

 

план

факт

Відхилення

Тис.грн.

%

Доходи

 

Дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)

45728,4

44938,8

-789,6

98,3

податок на додану вартість

7621,4

7489,8

-131,6

98,3

Чистий дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)

38107,0

37449,0

-658,0

98,3

Інші операційні доходи

3122,0

3328,0

206,0

106,6

 

Усього доходів:

 

 

41229,0

 

40777,0

 

-452,0

 

98,9

              Аналіз  виконання фінансового плану підприємства за   2016 рік показує,  що фактичний дохід,  який  був отриманий від господарської  діяльності підприємства  менше   ніж запланований показник на 789,6 тис. грн або на 1,7%. Це пов´язано  з зменшенням  доходів від  надання послуг (реалізація  асфальтобетону) у порівнянні з запланованим показником   в  зв´язку з зменшенням ціни на бітум, а в натуральному виразі  реалізовано асфальтобетону  на 818,9 т. більше ніж  в аналогічному періоді 2015 року.  Отже надання послуг в натуральному виразі виконано  на 120,6% Збільшились інші операційні доходи в порівнянні з запланованими на 206тис.грн. або  на 106,6%.  Зменшилась  собівартість реалізованої продукції, робіт  та послуг на 1026,7 тис.грн. або на -2,8 % .

 

План

Факт

Відхилення

тис.грн.

%

Витрати

       

Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт та послуг) (розшифрування)

36372,7

35346,0

-1026,7

97,2

Адміністративні витрати                                                                                         

2610

2346

-264

89,9

Інші операційні витрати

2235,4

2742,0

506,6

122,7

Податок на прибуток від звичайної діяльності

1,9

62

60,1

31раз

Усього витрати

41220,0

40496,0

-724,0

98,2

Фінансові результати діяльності:

 

Валовий прибуток (збиток)

1734,3

2103,0

368,7

121,3

Фінансовий результат від звичайної діяльності до оподаткування

10,9

343,0

332,1

31раз

Чистий прибуток (збиток)

9,0

281,0

272,0

26 раз

 

Використання енергоресурсів

 

Інформація про використання  енергоресурсів   за   2015-2016 рік  наведена в додатку.

Використання  енергоресурсів   грошовому та в натуральному  виразі  збільшились по паливно-мастильних  матеріалах  на  608,9 тис.грн.   або на 23,7%  в  зв''язку з збільшенням цін.

Показники фінансово-господарської діяльності підприємства.

 

Показники фінансово-господарської діяльності підприємства за  2016 рік відносно  показників за 2015 рік  характеризуються зменшенням. Так, дохідна частина підприємства порівняно з  відповідним  періодом минулого року  зменшилась на суму 1489,2тис.грн. або на 3,2%, що вплинуло  на  зменшення   собівартості. Загальна сума чистого доходу від  реалізації робіт , послуг, товарів за звітний період становить 37449,0тис.грн.,  що менше результату аналогічного періоду 2015 року на 1241,0 тис.грн. або на 3,2 %.

Показники

од.вим.

2015р.

2016р.

Дохід( виручка ) від реалізації робіт, послуг,товарів

тис.грн.

46428,0

44938,8

Чистий дохід( виручка ) від реалізації робіт, послуг,товарів

тис.грн.

38690,0

37449,0

Інші операційні доходи

тис.грн.

2486,0

3328,0

Всього доходів

тис.грн.

41176,0

40777,0

Інші операційні доходи  за 2015 та 2016 рік  наведено у таблиці:

Інші операційні доходи

2015р.

тис.грн.

2016р.

тис.грн.

Земля під дім

0

49,6

Податок на землю

358,4

623,7

Відпуск теплоенергії орендарям та електроенергії субабонентам

13,9

0

Гуртожиток

60,6

88,4

Амортизація  на безоплатно передані                                        (  дороги, світлофори, очисні  споруди )

2007,8

2548,6

Виконавчий лист

0

11,7

Повернення коштів АТО

0

45,3

Сплочено пеню

0

6,0

     Разом:

2486,0

3328,0

               Збільшились інші операційні доходи  в порівнянні  з відповідним періодом минулого року на 842,00 тис.грн.  або  на  33,9%.

Зменшення собівартості реалізованої продукції (товарів, робіт, та послуг) за                        2016рік в порівнянні з  відповідним  періодом 2015 р. на 687 тис.грн.  або на 1,9%. Зменшились матеріальні витрати  на 1195,1 тис.грн.   або  на 5,1 %, в порівнянні з минулим  роком, це пов"язано з   зменшенням  обсягів робіт. Збільшились витрати на оплату праці  основних  робітників  на суму 1032,9  тис.грн.   або на 12,1%, що пов´язано  з збільшенням мінімальної заробітної плати .

Витрати на оплату праці  АУП   збільшились  на 221,1 тис.грн.  або на 20%. 

Адміністративні витрати   за   2016 р. збільшились з відповідним періодом минулого року  на 82,0 тис.грн.   або на 3,6  %.

            В адміністративних  витратах збільшились витрати на  освітлення, водопостачання, опалення  адміністративних приміщень  на 153,7 тис.грн.  або на 69,2 %. Ріст відбувся   за рахунок збільшення цін  на газ,  теплоенергію, електроенергію,  ремонт та обслуговування комп’ютерної техніки.              

          Інші операційні витрати  збільшились  на 558 тис.грн.     або  на  25,5%. В основному   збільшення  відбулося за рахунок  амортизації  на безоплатно передані дороги, світлофорні об"єкти ,   дорожні знаки,   очисні споруди на  540,8 тис.грн.  або  на  26,9%.

Оплата праці

Середньооблікова чисельність штатних працівників 221 особи, в тому числі адміністративного персоналу - 19 осіб. В аналологічному періоді  минулого року  чисельність штатних працівників склала 223 особи,  в  тому числі адміністративного персоналу 17 осіб.

  Чисельність працюючих та їх середньомісячний дохід наведено у таблиці

Показники

Од.вим.

2015р

2016

Середньооблікова чисельність штатних працівників

чол.

223

221

в тому числі: виробничого персоналу

чол.

206

202

                         адміністративного персоналу

чол.

17

19

Середньомісячна заробітна плата

грн.

3544,7

4486,0

в тому числі: виробничого персоналу

грн.

3486,0

4441,0

                         адміністративного персоналу

грн.

4756,7

5698,0

Дохід від основної діяльності на 1 -го працюючого

тис.грн.

208,2

203,3

 З даних таблиці видно, що в звітному періоді  середньооблікова чисельність штатних працівників  зменшилась на 2 чол. Середньомісячний дохід основних  працівників збільшився на 955 грн.  або  27,4%,   по  АУП  збільшився   на  941,3 грн.   або 19,8 %.

ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ

За 2016 рік  комунальним  підприємством  по  будівництву,  ремонту  та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради було проведено 9процедур державних закупівель з них:

-         2переговорні процедури закупівлі;

-         7 процедур відкритих торгів.

Отже, успішно було проведено 9 процедур закупівель, а саме(ціни з ПДВ):

- код 06.20.1 - газ природний, скраплений або в газоподібному стані (Газ природний) -499705м3 Укладено договір на суму-4500000,00грн (з ПДВ);

- код 35.11.1 - енергія електрична (Електрична енергія) - 328760 кВт. год. Укладено договір на суму 599877,00 грн.(з ПДВ);

- код 20.30.1 - фарби та лаки на основі полімерів (Фарба для дорожньої розмітки) - фарба для дорожньої розмітки – біла 19000 кг. фарба для дорожньої розмітки – червона 900 кг. Укладено договір на суму 716400,00 грн.(з ПДВ);

-  код 08.93.1 - сіль і чистий хлорид натрію; вода морська та сольові розчини (Сіль для промислового перероблення ДСТУ 4246:2003 кам’яна, сорт вищий, крупність 3, без пакування ) - 490 т. Укладено договір на суму 333077,50 грн.(з ПДВ);

-                     код ДК 016:2010 - 29.10.5 - автомобілі спеціальної призначеності (ДК 021-2015 - 234143000-1 - Транспортні засоби для утримання доріг узимку)Піскорозкидачі МАЗ - 2 од.). Укладено договір на суму 3399600,00 грн.(з ПДВ);

-                     код 30.99.1 - засоби та устатковання транспортні, інші, н.в.і.у (Піскорозкидальне обладнання або еквівалент) - 2 шт. Укладено договір на суму 432400,00 грн.(з ПДВ);

-                     код 28.22.1 (34134000-5) - устатковання підіймальне та вантажне та частини до нього (Евакуатор або еквівалент) - 1 од., Договір укладено на суму 1983000,00 грн. .(з ПДВ);

-                     код 28.30.2 (16700000-2) - трактори сільськогосподарські, інші (Машини прибиральні з обладнанням або еквівалент ) - 2 од. Договір укладено на суму 591000,00.(з ПДВ).

-                     код 28.92.2 - машини інші для переміщування, планування, профілювання, розробляння, вирівнювання, трамбування, ущільнювання та виймання ґрунту, корисних копалин або руд (зокрема бульдозери, механічні лопати та дорожні котки) (коток вібраційний гладковальцевий або еквівалент ) - 1 од.Договір укладено на суму 2 548 800,00 грн.(з ПДВ).

Загальна сума укладених договорів в результаті проведення закупівель за державні кошти у 2016 році становить 5099877,00 грн.

Зміни до Статуту   підприємства вносились та зареєстровані .

            За результатами господарської  діяльності  за    2016 р. підприємство є прибутковим,  сума  прибутків  складає  - 281,0  тис.грн.

Документація
Реквізити: 
НазваРеквізит
Код ЄДРПО
Розрахунковий рахунок
МФО
ІПН
Свідоцтво ПДВ

Наразі матеріали класифіковані цим терміном відсутні.