Хмельницьке бюро технічної інвентаризації

Хмельницьке бюро технічної інвентаризації
Контактні дані
29000, м.Хмельницький, вул. Проскурівська, 15
Call-центр (диспетчер) - 72-09-54, 79-49-04
Графік роботи
ДеньГрафік роботиОбід
Понеділокз 8.30 год. до 17.00 год.
Вівторокз 8.30 год. до 17.00 год.
Середаз 8.30 год. до 17.00 год.
Четверз 8.30 год. до 17.00 год.
П'ятницяз 8.30.год. до 16.00 год.
Суботавихідний
Неділявихідний
Основні напрямки діяльності

Інформація щодо здійснення боргових зобов’язань суб’єкта господарювання – (кредитні кошти не залучаються)

Хмельницьке бюро технічної інвентаризації було створене рішенням Проскурівського міськвиконкому  від 26 березня 1948 року № 9 (назва при створенні – Інвентаризаційне бюро в м. Проскурові). За час роботи колективом підприємства створено більше, ніж 300 тисяч інвентаризаційних матеріалів по об'єктах нерухомості міста та областіПо суті, в нашому архіві зберігається історія кожної будівлі, причому не лише Хмельницького, а й сіл та містечок  Хмельницького, Старосинявського та  Летичівського  районів.

Основна спеціалізація підприємства:

- інвентаризація об'єктів нерухомого майна з виготовленням технічних паспортів та державна реєстрація права власності на об`єкти нерухомого майна та земельні ділянки .

Інші послуги:
- незалежна експертна оцінка об'єктів нерухомості;

- проведення судової будівельно-технічної експертизи;

- надання висновків про можливий поділ будинковолодіння (квартири);

- підготовка документів на переведення дачних(садових) будинків) в житлові;

- надання консультацій з питань операцій із нерухомістю;

- розрахунок часток об`єктів нерухомого майна; розподіл нерухомого майна в окремі одиниці;

- надання довідок про наявність/відсутність зареєстрованого права власності;

- виготовлення технічних висновків для  узаконення самовільного будівництва;

- підготовка та оформлення пакету документів для приватизації житлового фонду.

Керівник
Шаповал Олександр Іванович

Біографічна довідка керівника

Шаповал Олександр Іванович народився 04.09.1958р. в м.Тростянець Сумської області.

Освіта: вища

1979р. – Омське вище загальновійськове командне училище

1991р. – військова академія ім.М.В.Фрунзе

Цивільна спеціальність- інженер з експлуатації гусеничних та колесних машин

Трудова діяльність:

1975-2004р.рр. – служба в Збройних Силах;

2006-2013р.р. – управління житлово-комунального господарства Хмельницької міської ради, начальник.

грудень 2013 по т.ч. – Хмельницьке бюро технічної інвентаризації, начальник

Безпартійний

Одружений, дружина Шаповал Тетяна Миколаївна

Місце проживання: м. Хмельницький

Судимість відсутня  

Структура, принципи формування та розмір винагороди керівника

Структура, принципи формування та розмір винагороди керівника: 

Відповідно до розпорядження міського голови від 01.02.2017 р. №24-р та контракту керівнику підприємства встановлено:

1. Посадовий оклад в розмірі 5500,00 грн., що відповідає відрядній заробітній платі в розмірі 2,09% від обсягу виконаних підприємством за місяць послуг без ПДВ.

2. Квартальну премію в розмірі, що не перевищує 1,5 розміру місячного посадового окладу (при наявності прибутку).

3. Показники преміювання:

Показники преміювання Розмір щоквартальної премії до посадового окладу, %
1 Розмір премії всього в т.ч. 150
 

Виконання фінансового плану в частині :

- доходу без урахування бюджетних коштів

- фіонансового результату

50
2 Збільшення доходу від реалізації послуг у порівнянні з відповідним періодом минулого року на 1% 50
3 Відсутність заборгованості зі сплати податків, зборів та обов'язкових платежів до бюджетів усіх рівнів 50

 

Річний звіт керівника

В 2016 році, я, як керівник підприємства, здійснював поточне управління  підприємством, організовував виробничо-господарську, соціально-побутову та іншу діяльність підприємства.

Основним пріоритетом  в моїй роботі  було забезпечення надання більш як  30  видів  послуг  населенню  міста  Хмельницького та Хмельницької області.

        В лютому 2016р. підприємство першим в Україні пройшло акредитацію, в результаті чого була запроваджена нова послуга з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень. Внаслідок цього дохід підприємства збільшився на 25%.

             

               Протягом 2016 року мною вжиті заходи щодо забезпечення підприємства кваліфікованими кадрами. Підвищили кваліфікаційний рівень з отриманням кваліфікаційних сертифікатів 3 експерта з оцінки нерухомого майна та 1 експерт з технічної інвентаризації.

 

               Провів оптимізацію адмінперсоналу, внаслідок чого скорочені видатки на            38,9 тис.грн.

             

               За рахунок коштів підприємства закуплені  нові вимірювальні прилади та нова комп’ютерна техніка на загальну суму 117,3 тис.грн.

 

               Виконаний поточний ремонт всіх службових кабінетів бюро.

 

               Протягом року проводилася рекламна компанія бюро по ознайомленню населення з послугами підприємства через засоби  телебачення та радіомовлення. Проводилися виїзди в садівничі товариства з метою ознайомлення  населення з порядком переведення дачних будинків в житлові.

               Внаслідок комплексу дій дохід від реалізації продукції за 2016 рік збільшився порівняно з 2015 роком на 135%. Фінансовий план по реалізації продукції виконано            на 155%.

Документація

Фактори ризику

  1. Зменшення попиту на ринку послуг з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна.
  2. Зміни законодавства щодо предмету діяльності.
  3. Постійне зростання матеріальних витрат, в тому числі на комунальні
Реквізити: 
НазваРеквізит
Код ЄДРПО
Розрахунковий рахунок
МФО
ІПН
Свідоцтво ПДВ

Наразі матеріали класифіковані цим терміном відсутні.