Новини

Упродовж 8 місяців 2017 року управління з питань реєстрації Хмельницької міської ради надало послуги більше ніж 71-й тисячі громадян

Зробити процедуру проведення державних реєстраційних дій набагато більш комфортною та швидкою для замовників послуг допомогло відкриття у липні минулого року філії ЦНАПу на вул. Грушевського, 86, а також розширення переліку місць, де громадяни можуть отримати комплекс адміністративних послуг, пов’язаних із реєстрацією місця проживання – від 1 вересня 2016 року у приміщеннях всіх житлово-експлуатаційних організацій міста прийом громадян ведуть фахівці відділу реєстрації місця проживання управління з питань реєстрації.

Управління з питань реєстрації Хмельницької міської ради функціонує у складі трьох відділів:

  • відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (вул. Соборна, 16, т.65-85-13);
  • відділ реєстрації місця проживання ( вул. Грушевського, 86, т. 65-72-15);
  • відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (вул. Пилипчука, 3, т.65-30-13).

Станом на 01.09.2017р. відділом державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління з питань реєстрації Хмельницької міської ради надано 12943 адміністративних послуги, а саме :

- державна реєстрація юридичних осіб (послуга безкоштовна) – 418

- державна реєстрація фізичних осіб-підприємців (послуга безкоштовна) – 3 671

- внесення змін до відомостей ЄДР про юридичну особу (зміна складу учасників юридичної особи, статутного капіталу, місця знаходження юридичної особи, повноважень органів управління, зміна назви юридичної особи, видів діяльності та ін.) (послуга платна – 480 грн., для органів державної влади послуга безкоштовна) – 1443

- внесення змін до відомостей про фізичну особу-підприємця (послуга безкоштовна, плата в сумі 160 грн. стягується в разі зміни адреси, прізвища, імені, по-батькові) – 1727

- державна реєстрація припинення юридичної особи (послуга безкоштовна) - 74

- державна реєстрація припинення фізичної особи-підприємця (послуга безкоштовна) – 2411

- включення відомостей про юридичну особу або фізичну особу-підприємця до ЄДР (послуга безкоштовна) – 16

- надання документів, які зберігаються в реєстраційній справі в паперовому вигляді (послуга платна – 110 грн. за документ) – 17

- надання інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців в вигляді витягу ( послуга платна –80 грн.) – 1376

- внесення запису про припинення юридичної особи (послуга безкоштовна.) – 61

- включення до ЄДР відомостей про закриття (відкриття) відокремленого підрозділу – 23

- виправлення технічної помилки ( послуга платна – для юридичних осіб-140 грн., фізичних осіб-підприємців-50 грн., якщо вона допущена з вини заявника) – 7

- надання вищеперерахованих послуг за принципом екстериторіальності – 1699.

За надання платних адміністративних послуг за 7 місяців 2017 р. до бюджету надійшло 776 800 грн., в тому числі до місцевого бюджету – 677840 грн.

 

Відділом реєстрації місця проживання надано 53785 адміністративних послуг:

  • реєстрація місця проживання фізичних осіб – 6508
  • зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб – 8685
  • реєстрація місця проживання неповнолітніх дітей – 3678
  • надання довідок про склад сім’ї та зареєстрованих осіб – 28161
  • надання довідок про реєстрацію місця проживання особи та довідок про зняття з реєстрації місця проживання – 6753

За надання платних адміністративних послуг до бюджету надійшло 322052,7 грн.

 

Відділом державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень прийнято 4844 рішення про державну реєстрацію, 99 замовникам послуг відмовлено у державній реєстрації.

За надання платних адміністративних послуг до місцевого бюджету надійшло 528 320 грн.