Проекти рішень виконавчого комітету

Про розгляд скарги ПАТ «Північтранс» на результати конкурсів з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, які відбулися    28 листопада 2017 року

Про розгляд скарги ПАТ «Північтранс» на результати конкурсів з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, які відбулися    28 листопада 2017 року

 

12 грудня 2017 року до виконавчого комітету міської ради надійшла скарга від ПАТ «Північтранс» (м. Одеса) від 07.12.2017 року № 1055 на результати конкурсів з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, які відбулися 28 листопада 2017 року. А саме, оскаржується рішення конкурсного комітету по організації та проведенню конкурсів з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування від 28.11.2017 року щодо недопущення перевізника-претендента – ПАТ «Північтранс» (м. Одеса) до участі в конкурсах № 3 (маршрути № 23 «Катіон – Книжківці» та № 50 «Вул. Волочиська – Вул. Заводська»), № 8 (маршрути № 24 «СТ “Аліса” – Сілістра» та № 24А «СТ “Аліса” – ПАТ “Хмельницькгаз”»), № 16 (маршрути № 43 «Катіон – Лезневе», № 8 «Озерна – Ракове» та № 9 «Вул. Староміська – Лезневе-2»), № 17 (маршрути № 46 «Вул. Північна – Лезневе» та № 46А «Вул. Північна – Лезневе»), № 20 (маршрути № 54 «Керамзитовий завод - Лезневе 2», № 20 «Катіон – Лезневе» та № 47 «Перший Парковий – Катіон») та № 22 (маршрути № 58 «Катіон - Автостанція № 1» та № 7 «Озерна –  Лезневе») (далі по тексту - конкурси № № 3,8,16,17,20 та 22).

У скарзі ПАТ «Північтранс» говориться про те, що підставою недопущення вказаного підприємства до участі у конкурсах, які відбулися 28.11.2017 року, на думку конкурсного комітету, є неможливість підприємства забезпечити виконання контролю технічного стану транспортних засобів перед виїздом на маршрут та забезпечення проведення медичного контролю стану здоров’я водіїв.

Зазначається, що такий висновок є не зрозумілим та незаконним, оскільки в наданих до заяв на участь у конкурсах анкетах ПАТ «Північтранс» зазначило наявність 12 працівників, що працюють на повну ставку та перебувають у штаті підприємства не менш як один рік до дати оголошення конкурсу, які здійснюють щоденний контроль за технічним станом транспортних засобів та 8 працівників, що працюють на повну ставку та перебувають у штаті підприємства не менш як один рік до дати оголошення конкурсу, які проводять щоденний огляд стану здоров’я водіїв. Тому, конкурсним комітетом неправомірно були прийняті рішення про недопущення ПАТ «Північтранс» до участі в конкурсах № № 3,8,16,17,20 та 22.

Як наслідок, ПАТ «Північтранс» просить:

1) надати витяги з протоколів засідання конкурсного комітету по організації та проведенню конкурсів з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування по конкурсах № № 3,8,16,17,20 та 22;

2) не вводити в дію рішення конкурсного комітету по організації та проведенню конкурсів з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування по конкурсах № № № 3,8,16,17,20 та 22 від 28.11.2017 року;

3) скасувати рішення конкурсного комітету по організації та проведенню конкурсів з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування від 28.11.2017 року про недопущення ПАТ «Північтранс» до участі в конкурсах № № № 3,8,16,17,20 та 22;

 

4) допустити ПАТ «Північтранс» до участі в конкурсах з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування № № № 3,8,16,17,20 та 22 та провести нарахування балів з використанням бальної системи оцінки пропозицій перевізників-претендентів.

За результатами розгляду скарги необхідно зазначити наступне.

Відповідно до п. 2.16. Порядку організації та проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування в м. Хмельницькому, затвердженого рішенням виконавчого комітету від 06.09.2017 року № 607 «Про затвердження Порядку організації та проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування в м.Хмельницькому, типової форми Договору про організацію перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування в м.Хмельницькому, встановлення Умов конкурсу з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування та втрату чинності рішень виконавчого комітету» (далі по тексту – Порядок проведення конкурсу), в газеті «Проскурів» № 37 від 22.09.2017 року було опубліковано оголошення про проведення 22 конкурсів з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування в м. Хмельницькому.

В свою чергу, ПАТ «Північтранс» подало документи для участі у конкурсах                    № № 3,8,16,17,20 та 22, які були зареєстровані у журналі обліку конкурсних пропозицій.

Відповідно, 28 листопада 2018 року відбулись конкурси з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування. По результатах засідання конкурсного комітету, останнім були прийняті рішення про недопущення ПАТ «Північтранс» у конкурсах  № № 3,8,16,17,20 та 22, оформлені протоколами № № 4,9,17,18,21 та 23 від 28.11.2017 року.

Згідно із п. 1.8. Порядку проведення конкурсу, конкурсний комітет - постійно діючий орган, утворений організатором для розгляду конкурсних пропозицій та прийняття рішення про визначення переможця конкурсу.

Пунктом 2.15. Порядку проведення конкурсу передбачено, що конкурсний комітет приймає рішення про недопущення до участі у конкурсі автомобільного перевізника, який:

- подав до участі у конкурсі неналежним чином оформлені документи чи не у повному обсязі, а також такі, що містять недостовірну інформацію;

- визнаний банкрутом або щодо якого порушено провадження у справі про банкрутство (за винятком того, стосовно якого проводиться процедура санації), або який перебуває у стадії ліквідації;

- не відповідає вимогам статті 34 Закону України «Про автомобільний транспорт»;

- має несплачені штрафні санкції, накладені Укртрансбезпекою, або водії якого мають несплачені штрафи, накладені відповідно до Кодексу України про адміністративні правопорушення в частині Правил дорожнього руху, не оскаржені у судовому порядку (що були накладені не пізніше ніж за 20 днів до дати проведення конкурсу);

- подав конкурсну пропозицію, що не відповідає обов’язковим та додатковим умовам конкурсу;

- немає достатньої кількості офіційно оформлених працівників, необхідних для забезпечення обслуговування на об’єкті (об’єктах) конкурсу;

- немає власної або орендованої матеріальної бази для обслуговування маршрутів (транспортних засобів);

- в разі запровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду – не забезпечує (-чив) її належне функціонування.

З метою визначення реальних можливостей усіх перевізників-претендентів, які подали свої документи для участі у конкурсах, представниками робочої групи спільно з членами конкурсного комітету 24.11.2017 року проведено комісійне обстеження територій матеріально-технічних баз перевізників.

У своїх документах, поданих на участь у конкурсах, ПАТ «Північтранс» надало Сертифікат відповідності послуги щодо міського та приміського перевезення пасажирів дорожнім транспортом за розкладом (УкрСЕПРО № UA9.040.00995-17, серія ВГ № 664049, термін дії - з 03.10.2017 року до 02.10.2019 року та Сертифікат відповідності послуги щодо міжміського перевезення пасажирів дорожнім транспортом за розкладом (УкрСЕПРО               № UA9.040.00996-17, серія ВГ № 664050, термін дії - з 03.10.2017 року до 02.10.2019 року. У перерахованих документах зазначено наступну адресу надання послуг: Україна,                         м. Хмельницький, вул. Заводська, 155.

 

При виїзді на вказане місце членам робочої групи та конкурсного комітету не вдалось встановити наявність умов підтримання належного технічного та санітарного стану рухомого складу, контролю технічного стану транспортних засобів перед виїздом, виконання регламентних робіт з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів і контролю за станом здоров’я водіїв. Крім цього, під час обстеження не був присутній жоден представник ПАТ «Північтранс», який би міг підтвердити або спростувати інформацію з наданням відповідних документів про використання ПАТ «Північтранс» саме цієї території для розміщення матеріально-технічної бази.

Під час засідання конкурсного комітету по організації та проведенню конкурсів з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування по конкурсах          № № 3,8,16,17,20 та 22 зазначена інформація обговорювалась членами конкурсного комітету.

Відповідно до п. 40 Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 року № 1081 (далі по тексту – Порядок проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування), під час проведення конкурсу конкурсний комітет розглядає пропозиції перевізників-претендентів виключно за такими показниками:

наявність достатньої кількості автобусів, які відповідають умовам конкурсу за класом та пасажиромісткістю (категорія, пасажиромісткість, наявність багажних відділень, додаткового обладнання);

наявність, характеристика та кількість резерву автобусів для заміни рухомого складу в разі виходу техніки з ладу;

наявність транспортних засобів, пристосованих для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями;

наявність свідоцтва відповідності автобуса параметрам комфортності (для міжміського перевезення);

строк експлуатації автобусів (рік виготовлення, строк фактичної експлуатації);

наявність сертифіката відповідності послуг з перевезення пасажирів автобусами ліцензійним умовам;

наявність та характеристика виробничої бази;

умови підтримання належного технічного та санітарного стану рухомого складу;

умови контролю технічного стану транспортних засобів перед виїздом;

умови виконання регламентних робіт з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів;

досвід роботи перевізника-претендента;

наявність та тяжкість порушень безпеки дорожнього руху, транспортного законодавства, ліцензійних умов;

якість роботи автомобільного перевізника на даному маршруті (у разі обслуговування на умовах договору (дозволу), укладеного (наданого) на підставі попереднього конкурсу;

інвестиційний розвиток суб'єкта господарювання та соціальний ефект від його діяльності;

умови контролю за станом здоров'я водіїв.

Серед іншого, членами конкурсного комітету зазначалось, що ПАТ «Північтранс» не відповідає вимогам статті 34 Закону України «Про автомобільний транспорт», де вказано, що автомобільний перевізник повинен:

виконувати вимоги цього Закону та інших законодавчих і нормативно-правових актів України у сфері перевезення пасажирів та/чи вантажів;

утримувати транспортні засоби в належному технічному і санітарному стані та забезпечувати їх зберігання відповідно до вимог статті 21 цього Закону;

забезпечувати контроль технічного і санітарного стану транспортних засобів перед виїздом на маршрут;

забезпечувати проведення медичного контролю стану здоров'я водіїв;

організувати проведення періодичного навчання водіїв методам надання домедичної допомоги потерпілим від дорожньо-транспортних пригод

забезпечувати умови праці та відпочинку водіїв згідно з вимогами законодавства;

забезпечувати проведення стажування та інструктажу водіїв у порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері транспорту;

забезпечувати безпеку дорожнього руху;

забезпечувати водіїв відповідною документацією на перевезення пасажирів.

Саме тому, під час засідання конкурсного комітету по конкурсу № 3 та розгляду першої пропозиції ПАТ «Північтранс» було прийнято рішення про його недопущення до участі в даному конкурсі. Під час розгляду наступних конкурсних пропозицій ПАТ «Північтранс» по конкурсах № № 8,16,17,20 та 22 конкурсний комітет приймав аналогічні рішення про недопущення вказаного перевізника-претендента до участі в конкурсах на підставі його невідповідності ст. 34 Закону України «Про автомобільний транспорт».

Враховуючи вищевикладене, розглянувши скаргу ПАТ «Північтранс» від          07.12.2017 року № 1055, яка надійшла 12.12.2017 року на рішення конкурсного комітету щодо визначення переможця конкурсу з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування від 28.11.2017 року, перевіривши обґрунтованість прийнятих рішень конкурсним комітетом в частинні недопущення ПАТ «Північтранс» у межах об’єкта конкурсу № 3 (маршрути № 23 «Катіон – Книжківці» та № 50 «Вул. Волочиська – Вул. Заводська»), об’єкта конкурсу № 8 (маршрути № 24 «СТ “Аліса” – Сілістра» та № 24А «СТ “Аліса” – ПАТ “Хмельницькгаз”»), об’єкта конкурсу № 16 (маршрути № 43 «Катіон – Лезневе», № 8 «Озерна – Ракове» та № 9 «Вул. Староміська – Лезневе-2»), об’єкта конкурсу № 17 (маршрути   № 46 «Вул. Північна – Лезневе» та № 46А «Вул. Північна – Лезневе»), об’єкта конкурсу № 20 (маршрути № 54 «Керамзитовий завод - Лезневе 2», № 20 «Катіон – Лезневе» та № 47 «Перший Парковий – Катіон») та об’єкта конкурсу № 22 (маршрути № 58 «Катіон - Автостанція № 1» та № 7 «Озерна –  Лезневе»)№29 «вулиця Руставі – вулиця Героїв Дніпра», керуючись Законами України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про автомобільний транспорт”, Порядком проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.12.208 №1081 та Порядком організації та проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування в м. Хмельницькому, затвердженого рішенням виконавчого комітету від 06.09.2017 року № 607, виконавчий комітет міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

1. Cкаргу ПАТ «Північтранс» на рішення конкурсного комітету по організації та проведенню конкурсів з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування від 28.11.2017 року в частині скасування рішення конкурсного комітету по організації та проведенню конкурсів з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування від 28.11.2017 року щодо недопущення перевізника-претендента – ПАТ «Північтранс» до участі в конкурсах № 3 (маршрути № 23 «Катіон – Книжківці» та          № 50 «Вул. Волочиська – Вул. Заводська»), № 8 (маршрути № 24 «СТ “Аліса” – Сілістра» та   № 24А «СТ “Аліса” – ПАТ “Хмельницькгаз”»), № 16 (маршрути № 43 «Катіон – Лезневе»,       № 8 «Озерна – Ракове» та № 9 «Вул. Староміська – Лезневе-2»), № 17 (маршрути                       № 46 «Вул. Північна – Лезневе» та № 46А «Вул. Північна – Лезневе»), № 20 (маршрути            № 54 «Керамзитовий завод - Лезневе 2», № 20 «Катіон – Лезневе» та № 47 «Перший Парковий – Катіон») та № 22 (маршрути № 58 «Катіон - Автостанція № 1» та № 7 «Озерна –  Лезневе») - залишити без задоволення.

2. Управлінню транспорту та зв’язку повідомити ПАТ «Північтранс» про прийняте виконавчим комітетом рішення.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на управління транспорту та зв’язку та заступника міського голови А.Бондаренка.

 

 

Міський голова                                                                                           О. Симчишин