Проекти рішень міської ради

Про повторний розгляд заяв громадян Олійника В.Я. та Варцаби В.І. щодо  надання дозволу на розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна д

Про повторний розгляд заяв громадян Олійника В.Я. та Варцаби В.І. щодо  надання дозволу на розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка)

 

              До Хмельницької міської ради надійшли заяви громадян Олійника Віктора Ярославовича від 21.08.2018 року № О-26379-18 та Варцаби Валентині Іванівни від 21.08.2018 року № О-26377 щодо надання дозволу на розробку проектів землеустрою щодо відведення у власність земельних ділянок орієнтованою площею 0,10 га для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) на території міста Хмельницького.

Рішенням 27-ої сесії Хмельницької міської ради від 14.12.2018 року № 50 Олійнику В.Я. та Варцабі В.І. відмовлено у наданні дозволу на розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельної ділянки  орієнтовною площею до 1000 м2, яка межує з земельними ділянками з кадастровими номерами: 6810100000:06:002:0037, 6810100000:06:002:0015 та 6810100000:06:002:0041, з метою передачі її у власність для будівництва і обслуговування жилого будинку. господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) – землі житлової та громадської забудови.

Рішеннями Хмельницького окружного адміністративного суду від 16 липня 2019 року (справи № 560/1300/19 та № 560/1177/19) частково задоволено адміністративні позови Олійника В.Я. та Варцаби В.І. до Хмельницької міської ради. Визнано протиправним та скасовано рішення 27-ої сесії Хмельницької міської ради від 14.12.2018 року № 50, в частині відмови Олійнику Віктору Ярославовичу та Варцабі Валентині Іванівні у наданні дозволу на розробку проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок орієнтовною площею 0,10 га для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) з метою передачі їх у власність. Зобов’язано Хмельницьку міську раду повторно розглянути заяви Олійника Віктора Ярославовича та Варцаби Валентини Іванівни від 21.08.2018 року про надання дозволу на розробку проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок на території м. Хмельницького орієнтовною площею 0,10 га для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) з метою передачі їх у власність.

Постановами Сьомого апеляційного адміністративного суду від 16.10.2019 року (справи № 560/1300/19 та № 560/1177/19 ) апеляційні скарги Хмельницької міської ради залишено без задоволення, а рішення Хмельницького окружного адміністративного суду - без змін.

Відповідно до ч. 5 ст. 124, п. 9 ч. 3 ст. 129 Конституції України судові рішення ухвалюються судами іменем України і є обов'язковими до виконання на всій території України.

На виконання рішень Хмельницького окружного адміністративного суду від 16.07.2019 року (справи № 560/1300/19 та № 560/1177/19), розглянувши повторно заяви Олійника В.Я. та Варцаби В.І. від 21.08.2018 року щодо надання дозволу на розробку проектів землеустрою щодо відведення у власність земельних ділянок орієнтованою площею 0,10 га для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка), слід прийти до висновку, що вказаний дозвіл не може бути наданий, виходячи з наступного.

14.05.2018 року листом № ПІ-92/0-112/0/63-18 Головне управління Держгеокадастру у Хмельницькій області на запит Мордвінова С.С. про доступ до публічної інформації повідомило, що: «За інформацією наданою Відділом у Хмельницькому району Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області, відмічена земельна ділянка відноситься до категорії земель житлової та громадської забудови. …».

Згідно з листом Відділу у Хмельницькому районі Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області від 08.07.2019 року № 969/416-19-0.2 спірна земельна ділянка не є сформованою відповідно до ст. 79-1 Земельного кодексу України, а тому вказати її цільове призначення, категорію земель, до якої вона належить, немає можливості. Відповідно до відомостей Державного земельного кадастру вищезазначена земельна ділянка належить до комунальної власності, оскільки знаходиться в межах м. Хмельницького. Відповідно до ст. 122 Земельного кодексу України розпорядником земель комунальної власності територіальних громад для всіх потреб є сільські, селищні, міські ради.

Таким чином, оскільки між зазначеною вище інформацією існують суттєві розбіжності, а саме відповіді, які виключають одна одну, тому підстави для її врахування (в частині зазначення категорії земель спірної земельної ділянки як «землі житлової та громадської забудови») відсутні.

Крім того, відсутні підстави для врахування такої інформації і з тієї причини, що листи Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області не є нормативно-правовими актами, а мають лише інформативний характер, не встановлюють правових норм і дійсні до моменту набрання чинності нормативно-правовими актами, що змінюють відповідні правовідносини, а також з урахуванням того, що інформація зазначена без посилання на документ, на підставі якого її надано.

Крім того, висновок щодо віднесення зазначеної позивачем земельної ділянки до категорії земель житлової та громадської забудови зроблено на підставі сформованих земельних ділянок, з занесеними державними кадастровими реєстраторами на підставі розроблених документацій із землеустрою відомостями до Державного земельного кадастру. Землі (земельні ділянки), які не сформовані, відомості про які не занесені до Державного земельного кадастру, на Публічній кадастровій карті не оприлюднюються. Цільове призначення земель на території для розміщення зелених насаджень загального користування на Публічній кадастровій карті не зазначається, інформація вищезазначеного управління зроблена на підставі цільового призначення земельних ділянок, що надавалися у власність громадянам до затвердження Генерального плану міста Хмельницького. 

Головним управлінням Держгеокадастру у Хмельницькій області листом № ПІ-92/0-112/0/63-18 також повідомлено, що вказана земельна ділянка знаходиться в межах міста Хмельницького, відповідно розпорядником є Хмельницька міська рада. Відповідно до ст. 20 Земельного кодексу України віднесення земель до тієї чи іншої категорії здійснюється на підставі рішень органів державної влади та органів місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень.  Виходячи із вищенаведених положень Земельного кодексу України, категорію земель буде визначено при формуванні земельної ділянки на підставі рішення Хмельницької міської ради.

Поняття цільове призначення земельної ділянки визначено у ст. 1 Закону України «Про землеустрій» як використання земельної ділянки за призначенням, визначеним на підставі документації із землеустрою у встановленому законодавством порядку. Таким чином, категорія земель та цільове призначення визначається при її формуванні відповідно до розробленої документації із землеустрою.

Відповідно до Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 року № 1051, документація із землеустрою та оцінки земель, яка є підставою для внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру, подається Державному кадастровому реєстраторові, що здійснює внесення таких відомостей у паперовій або електронній формі відповідно до вимог Закону України «Про землеустрій» та у формі електронного документа відповідно до вимог Закону України «Про Державний земельний кадастр». До Державного земельного кадастру державними кадастровими реєстраторами вносяться відомості (зміни до них), зазначені у пунктах 21-25 цього Порядку, про об’єкти Державного земельного кадастру. До Державного земельного кадастру вносяться такі відомості про землі у межах державного кордону, як відомості про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць (Автономної Республіки Крим, областей, мм. Києва та Севастополя, районів, міст, селищ, сіл, районів у містах) та за їх межами (у частині, що характеризують такі землі з урахуванням їх місцезнаходження), в т.ч. відомості про категорії земель у межах адміністративно-територіальної одиниці: назва, код (номер) категорії земель (в цілому і за окремими контурами) згідно з додатками 2 і 3 та пунктом 28 цього Порядку; межі земель кожної категорії за окремими контурами з координатами їх поворотних точок та довжиною; площа земель кожної категорії (в цілому і за окремими контурами); інформація про документи, на підставі яких встановлено категорію земель (назва, дата та номер рішення про затвердження документації із землеустрою, за якою здійснено віднесення земель до відповідної категорії, найменування органу, що його прийняв), електронні копії таких документів.

Оскільки відомості про земельну ділянку, яку заявники бажають отримати у власність, не внесені до Державного земельного кадастру, в тому числі і про її цільове призначення (категорія земель, вид використання земельної ділянки в межах певної категорії земель), тому Головне управління Держгеокадастру в Хмельницькій області не мало повноважень зазначати, визначати чи встановлювати  категорію земель, до якої належить земельна ділянка, яку громадяни Олійник В.Я. та Варцаба В.І. бажають отримати у власність, або відносити певну земельну ділянку до тієї чи іншої категорії, оскільки відповідно до ч. 1 ст. 20 Земельного кодексу України такі повноваження на території м. Хмельницького має лише Хмельницька міська рада.

Статтями 38 та 39 Земельного кодексу України земельні ділянки в межах населених пунктів, які використовуються для розміщення житлової забудови, громадських будівель і споруд, інших об’єктів загального користування віднесено до земель житлової та громадської забудови та визначено, що їх використання здійснюється відповідно до генерального плану населеного пункту, іншої містобудівної документації, плану земельно-господарського устрою з дотриманням будівельних норм, державних стандартів і норм.

Відповідно до ст. 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» № 3038-VI (далі - Закон № 3038) містобудівна документація – це затверджені текстові та графічні матеріали з питань регулювання планування, забудови та іншого використання територій.

Згідно з ч. 1 ст. 16 Закону № 3038-VI планування територій на місцевому рівні здійснюється шляхом розроблення та затвердження генеральних планів населених пунктів, планів зонування територій і детальних планів території, їх оновлення та внесення змін до них.

Відповідно до ч. 1 ст. 17 Закону № 3038-VI генеральний план населеного пункту є основним видом містобудівної документації на місцевому рівні, призначеної для обґрунтування довгострокової стратегії планування та забудови території населеного пункту.

Генеральний план є найважливішим документом у сфері містобудування і за своїм змістом визначає допустимі види забудови територій, забезпечення охорони навколишнього природного середовища, збереження культурної спадщини, виділення територій для розміщення житла тощо. Всі наміри забудови земельних ділянок повинні узгоджуватись з Генеральним планом населеного пункту, який є основним видом містобудівної документації на місцевому рівні.

У складі генерального плану населеного пункту може розроблятися план зонування території цього населеного пункту. План зонування території може розроблятись і як окрема містобудівна документація після затвердження генерального плану.

Згідно з ч. ч. 1-2. ст. 18 Закону № 3038-VI план зонування території розробляється на основі генерального плану населеного пункту (у його складі або як окремий документ) з метою визначення умов та обмежень використання території для містобудівних потреб у межах визначених зон.

План зонування території розробляється з метою створення сприятливих умов для життєдіяльності людини, забезпечення захисту територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, запобігання надмірній концентрації населення і об’єктів виробництва, зниження рівня забруднення навколишнього природного середовища, охорони та використання територій з особливим статусом, у тому числі ландшафтів, об’єктів історико-культурної спадщини, а також земель сільськогосподарського призначення і лісів.

План зонування території встановлює функціональне призначення, вимоги до забудови окремих територій (функціональних зон) населеного пункту, їх ландшафтної організації.

Згідно з ч. 4 ст. 83 Земельного кодексу України до земель комунальної власності, які не можуть передаватись у приватну власність, належать, зокрема, землі загального користування населених пунктів (майдани, вулиці, проїзди, шляхи, набережні, пляжі, парки, сквери, бульвари, кладовища, місця знешкодження та утилізації відходів тощо).

Землі комунальної власності, які є землями загального користування, не можуть бути передані у власність інших осіб.

Статтею 1 Закону № 3038-VI   передбачено, що План зонування території (далі зонінг) – це містобудівна документація, що визначає умови та обмеження використання території для містобудівних потреб у межах визначених зон.

Зонінг населеного пункту створюється з метою:

- регулювання планування та забудови територій з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів;

- раціонального використання території населеного пункту;

- забезпечення умов для реалізації планів і програм сталого розвитку населених пунктів, збереження природного середовища та охорони історикокультурної спадщини;

- встановлення правових гарантій з використання і будівельної зміни нерухомості для власників і осіб, що мають намір придбати права володіння, користування і розпорядження земельними ділянками, іншими об'єктами нерухомості;

- створення сприятливих умов для залучення інвестицій у будівництво шляхом забезпечення можливості вибору інвестором найбільш ефективного виду використання земельної ділянки для містобудівних потреб у відповідності до містобудівних регламентів;

- забезпечення вільного доступу громадян до інформації стосовно розвитку населеного пункту, взаємоузгодження державних інтересів, громади та інвесторів;

- забезпечення сумісності забудови окремих земельних ділянок з оточуючою забудовою та землекористуванням;

- сприяння реалізації завдань довгострокового розвитку міста, іншого населеного пункту, з урахуванням його містобудівних особливостей, наявності об’єктів історикокультурної спадщини та екологічного стану.

Основною задачею зонінгу є визначення меж зон (підзон) однорідних видів та умов використання на території населеного пункту і встановлення, диференційовано по зонах (підзонах), містобудівних регламентів. Зміст зонінгу повинен конкретизуватись з урахуванням місцевих особливостей та нормативно-правових актів місцевого самоврядування у сфері містобудування, будівництва, благоустрою території.

Зонінг є документом постійної дії.

Відображена на долучених до звернення викопіюваннях з Публічної кадастрової карти України земельна ділянка відповідно до Плану зонування території м. Хмельницького, затвердженого рішенням 5-ої сесії Хмельницької міської ради від 30.03.2011 року № 25, знаходиться в зоні зелених насаджень загального призначення (Р-2).

Переважними видами забудови та іншого використання земельних ділянок у вказаній зоні є: розміщення зелених насаджень загального користування (лісопарки, парки, сади, сквери, бульвари), рекреаційні установи (готелі, мотелі, кемпінги, будинку відпочинку, пансіонати, інші об’єкти обслуговування відвідувачів), місця короткочасного відпочинку з відповідним обладнанням, пляжі з відповідним обладнанням, малі архітектурні форми благоустрою, спортивні майданчики, стадіони, спортивні заклади.

Дозволеними видами забудови, що супутні переважним видам у вказаній зоні є: окремі адміністративно-господарські будівлі, громадські вбиральні, місця паркування легкових автомобілів, заклади громадського харчування, малі архітектурні форми для здійснення підприємницької діяльності – відповідно до окремого порядку, затвердженого міською радою, заклади прокату необхідного інвентарю.

Допустимими видами забудови, які потребують спеціальних зональних погоджень у вказаній зоні є: культові споруди (відповідно до містобудівної документації), виставочні павільйони та виставочні зали, меморіальні комплекси, кінотеатри, концертні майданчики, розважальні комплекси (ігротеки, танцмайданчики, дискотеки), станції прокату човнів та рятувальні станції, оранжереї, великі автостоянки, АЗС (лише за спеціальним дозволом), пристані.

Згідно з п. 6 Плану зонування території міста Хмельницького види використання земельних ділянок або нерухомості, які відсутні у списках переважних, дозволених або допустимих видів забудови земельних ділянок в межах зон, є недозволеними для відповідної функціонально-правової зони та не можуть бути дозволені.

З наведеного вбачається, що будівництво жилих будинків не належить до переважних, дозволених або допустимих видів забудови та іншого використання земельних ділянок у зоні зелених насаджень загального призначення, а тому не можуть бути дозволеними.

Частиною 7 ст. 118 ЗК України визначено, що підставою відмови у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки може бути лише невідповідність місця розташування об’єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

З огляду на наведене вище, місце розташування бажаних земельних ділянок, дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення їх у власність для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель та споруд (присадибна ділянка) не відповідає вимогам Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Плану зонування території міста Хмельницького, Генеральному плану міста Хмельницького.

Крім того, рішенням 27-ої сесії Хмельницької міської ради від 14.12.2018 року № 50 земельна ділянка площею 20000 м2 в районі прв. 2-й Трудовий з кадастровим номером 6810100000:26:001:0185 надана в постійне користування комунальному підприємству по зеленому будівництву і благоустрою міста виконавчого комітету Хмельницької міської ради під парк (землі загального користування (землі будь-якої категорії, які використовуються як майдани, вулиці, проїзди, шляхи, громадські пасовища, сіножаті, набережні, пляжі, парки, зелені зони, сквери, бульвари, водні об’єкти загального користування, а також інші землі, якщо рішенням відповідного органу державної влади чи місцевого самоврядування їх віднесено до земель загального користування)).

Вказана у заявах Олійника В.Я. та Варцаби В.І. земельна ділянка та земельна ділянка з кадастровим номером 6810100000:26:001:0185 накладаються одна на одну.

Частиною 5 ст. 116 Земельного кодексу України передбачено, що земельні ділянки, які перебувають у власності чи користуванні громадян або юридичних осіб, передаються у власність чи користування за рішенням органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування лише після припинення права власності чи користування ними в порядку, визначеному законом.

До Хмельницької міської ради звернення постійного землекористувача комунального підприємства по зеленому будівництву і благоустрою міста виконавчого комітету Хмельницької міської ради Рішення Хмельницької міської ради про припинення права постійного користування земельною ділянкою з кадастровим номером 6810100000:26:001:0185 не приймалось.

Крім того, пунктом 1.1 Положення про порядок надання земельних ділянок громадянам для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) на території м. Хмельницького, затвердженого рішенням 3-ої сесії Хмельницької міської ради від 27.09.2006 року № 16 (із внесеними змінами і доповненнями) (надалі-Положення) передбачено, що надання громадянам, які мають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) (далі – земельна ділянка) на території міста Хмельницького здійснюється виключно у порядку черговості шляхом постановки на облік в управлінні земельних ресурсів та земельної реформи департаменту архітектури, містобудування та земельних ресурсів (далі – управління земельних ресурсів та земельної реформи) після досягнення громадянином 18-ти річного віку.

Згідно з п. 1.5 вказаного Положення постановка громадян на чергу для отримання земельних ділянок здійснюється посадовою особою управління земельних ресурсів та земельної реформи за датою подання заяви, наступного дня, після завершення перевірки, яку має провести відділ інформації та кадастрів департаменту у відповідності до вимог п. 1.4 цього Положення, шляхом внесення інформації до спеціальної комп’ютерної реєстраційної програми.

Відповідно до пункту 1.6 зазначеного Положення щорічно формуються списки громадян, що внесені до спеціальної комп’ютерної реєстраційної програми, які перебувають у черзі з надання земельних ділянок (додаток 1), списки осіб, які користуються правом першочергового або позачергового отримання земельних ділянок (додаток 2) та списки осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення та мають статус учасника бойових дій (додаток 3) (далі - списки учасників АТО), які підшиваються в окремі Книги, які мають бути пронумеровані, прошнуровані, підписані начальником управління земельних ресурсів та земельної реформи та скріплені печаткою цього управління.

Пунктом 3.1 згаданого Положення передбачено, що право на першочергове одержання земельних ділянок мають: - ветерани праці; - діти війни; - учасники війни; - учасники бойових дій; - особи, що постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи; - один з членів багатодітної сім’ї (батько або мати); - інваліди війни; - один з членів сім’ї загиблого військовослужбовця; - матері-героїні; - реабілітовані жертви політичних репресій; - інваліди 1 та 2 груп загального захворювання; - інші громадяни, які мають пільги на отримання земельних ділянок, передбачені законодавством України.

Згідно з пунктом 3.2 даного Положення до списку осіб, учасників АТО включаються особи (зареєстровані на території міста Хмельницького) та за пропозицією профільної постійної депутатської комісії, військовослужбовці, які до реєстрації у інших містах України, були зареєстровані та проживали у місті Хмельницькому, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення та мають статус учасника бойових дій.

Відповідно до пункту 3.3 зазначеного вище Положення позачергово, за відповідною пропозицією профільної постійної депутатської комісії міська рада може надати не більше 5 % від загальної кількості земельних ділянок наступним категоріям громадян, які обліковуються окремо управлінням земельних ресурсів та земельної реформи: а) один із батьків, у сім'ї яких виховується 5 та більше дітей віком до 18 років; б) громадяни, на яких поширюється дія Закону України „Про пенсії за особливі заслуги перед Україною”; в) почесні громадяни міста Хмельницького; г) спортсмени-майстри спорту України міжнародного класу, зареєстровані на території м. Хмельницького, які стали призерами або переможцями на Чемпіонатах світу або Європи, або на Параолімпійських іграх або на Олімпійських іграх, а також Заслужені тренери України, які проживають та зареєстровані на території м. Хмельницького, які підготували спортсмена призера або переможця Чемпіонату світу чи Європи, або призера чи переможця Параолімпійських або Олімпійських ігор, за поданням Управління молоді та спорту; ґ) один із батьків, на утриманні яких знаходиться дитина-інвалід; д) один з членів сім’ї загиблого учасника антитерористичної операції – хмельничанина; е) хмельничани, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, у яких 1-а група інвалідності внаслідок поранення, що підтверджується відповідними документами. Особам, визначеним даним пунктом пропонуються земельні ділянки виключно згідно списку, за датою звернення, за винятком осіб, визначених підпунктами д) та е), яким можуть бути запропоновані земельні ділянки на звернення громадян за відповідною пропозицією профільної постійної депутатської комісії.

Відповідно до інформації, наявної в управлінні земельних ресурсів та земельної реформи департаменту архітектури, містобудування та земельних ресурсів:

громадянин Олійник Віктор Ярославович на підставі звернення від 25.06.2018 року включений у чергу з надання земельних ділянок для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) і станом на 01.11.2019 року його номер у загальному списку черговості 15419;

громадянка Варцаба Валентина Іванівна на підставі звернення від 21.03.2013 року включена у чергу з надання земельних ділянок для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) і станом на 01.11.2019 року її номер у загальному списку черговості 9974.

Враховуючи вищевикладене, На виконання рішень Хмельницького окружного адміністративного суду від 16.07.2019 року (справи № 560/1300/19 та № 560/1177/19), розглянувши пропозиції постійної комісії з питань містобудування, земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища, керуючись Земельним кодексом України, Законом України «Про Державний земельний кадастр», Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності», Генеральним планом міста Хмельницького, затвердженим рішенням 19-ої сесії Хмельницької міської ради від 06.08.2008 року № 4, Планом зонування території міста Хмельницького, затвердженим рішенням 5-ої сесії Хмельницької міської ради від 30.03.2011 № 25, Положенням про порядок надання земельних ділянок громадянам для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) на території м. Хмельницького, затвердженим рішенням 3-ої сесії Хмельницької міської ради від 27.09.2006 року №16 (із змінами і доповненнями), міська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Відмовити громадянину Олійнику Віктору Ярославовичу у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 0,10 га, яка межує із земельними ділянками з кадастровими номерами: 6810100000:06:002:0037, 6810100000:06:002:0015 та 6810100000:06:002:0041, для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) на території м. Хмельницького.

2. Відмовити громадянці Варцабі Валентині Іванівні у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 0,10 га, яка межує із земельними ділянками з кадастровими номерами: 6810100000:06:002:0037, 6810100000:06:002:0015 та 6810100000:06:002:0041, для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) на території м. Хмельницького.

3. Відповідальність за виконання рішення покласти на заступника міського голови      А. Бондаренка і управління земельних ресурсів та земельної реформи.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань містобудування, земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища.

 

 

 

 

 

 

Міський голова   О. Симчишин

 

ПОГОДЖЕНО:

 

Секретар міської ради  М. Кривак

 

Заступник міського голови            А. Бондаренко

 

Голова постійної комісії з питань

містобудування, земельних відносин та

охорони навколишнього природного середовища А.  Кветко

 

Директор департаменту архітектури,

містобудування та земельних ресурсівО. Чорнієвич

 

В.о. начальника управління земельних

ресурсів та земельної реформи Л. Матвеєва

 

В.о. начальника управління архітектури

та містобудування    М. Дружинін

 

Завідувач юридичного відділу Л. Демчук

Дорогі хмельничани! Схилімо голови і вшануймо світлу пам'ять та героїчний подвиг воїнів, що загинули на полі бою. Згадаймо мирних громадян та дітей, життя яких обірвала збройна агресія російської федерації проти України. Загальнонаціональна хвилина мовчання... Слава Україні! Героям Слава!