Новини

Кожний десятий хмельничанин цьогоріч вже встиг поспілкуватися з керівництвом міської ради особисто або письмово

За 8 місяців поточного року на адресу керівництва міста, через відділ роботи із зверненнями громадян, надійшло 24947 звернень, що на 4634 звернення, або 22,8% більше, ніж за відповідний період минулого року. Нескладні підрахунки свідчать, що приблизно один із десяти мешканців міста цього року звертався з тих чи інших питань до міської влади.

Зрозуміло, що більшість звернень, майже 92%, письмові. На особистому прийомі у міського голови, секретаря міської ради, заступників міського голови побувало 1856 громадян, що також більше, ніж минулого року.

Для організації ефективного діалогу керівників міста з громадськістю було організовано та проведено 5 прямих телефонних ліній "Міська влада відповідає", під час яких надійшло 38 питань від мешканців міста. Усі звернення уважно розглянуто, заявники отримали конкретні відповіді.

Продовжено практику виїзних прийомів громадян за місцем їх проживання. Так, у звітному періоді, організовано та проведено 5 таких прийомів у різних мікрорайонах міста - Ракове, Гречани, Ружична, центр міста, Південно-Західний мікрорайон. Під час зустрічей було зафіксовано 34 звернення, жодне з яких не залишилося поза увагою.

Значне збільшення кількості звернень громадян, свідчить про те, що багато питань, з якими звертаються мешканці до влади міста, вирішуються позитивно, тому громадяни ще активніше почали порушувати питання, які їх турбують.

Про це говорять і цифри. Із загальної кількості звернень від мешканців міста, позитивно вирішено 16789 питань, що становить 67,3% від загальної їх кількості.

Аналіз усіх звернень за характером питань вказує на таке.

Лідерство за кількістю звернень громадян посідають питання соціального захисту (надання матеріальної допомоги, призначення усіх видів державної соціальної допомоги, безкоштовне встановлення індивідуальних лічильників газу, ремонт квартир та заміна газових приладів, санаторно-курортне лікування, правильності призначення субсидій…). Такі питання становлять майже 78% від загальної їхньої кількості або 19622 звернення.

На другому місці за "популярністю" питання житлово-комунального господарства (обслуговування та утримання будинків і прибудинкових територій, ремонт та асфальтування доріг, знесення та підрізка зелених насаджень, забезпечення тепло-, газо-, водо-, електропостачанням, та гарячою водою, вилов безпритульних тварин…). Таких звернень зареєстровано 2172.

1309 звернень стосуються питань земельних відносин, містобудування й архітектури. В основному, це питання щодо надання та приватизації земельних ділянок для індивідуального будівництва, садівництва, городництва, спорудження капітальних і надання дозволів на встановлення металевих гаражів, узаконення земельних ділянок, які тривалий час обробляються громадянами… Багато звернень про банальну сварку "за межу".

Чимало питань стосуються поліпшення транспортного забезпечення, житлової політики, освіти, медичного забезпечення…

Важливими формами діалогу між громадою і владою є "Електронні звернення" та "Електронні петиції". За 8 місяців надійшло 350 таких звернень і 133 петиції. Розглянуто 330 запитів на отримання публічної інформації.

За цей час з різноманітними питаннями до міської влади звернулися 1175 учасників АТО.

Чи задовольняє вас вартість проїзду?