Новини

«Основна концепція нової мережі – надати пріоритет тролейбусам та великогабаритному транспорту», – Андрій Бондаренко

Відбулося громадське обговорення проектів рішення виконавчого комітету Хмельницької міської ради щодо конкурсного відбору суб’єктів господарювання для впровадження та надання в користування єдиної міської системи управління та супутникового моніторингу пасажирського транспорту, а також обговорили зміни до маршрутів міського громадського транспорту.

До розробки транспортної мережі приступили ще в минулому році. Займалися нею фахівці управління транспорту і зв’язку Хмельницької міської ради, також свої висновки, опісля обстеження, надав Харківський дорожній інститут, крім того було зібрано понад 500 анкет від хмельничан та проводились зустрічі з перевізниками. На основі усієї зібраної інформації було складено схему руху громадського транспорту, яку презентували громадськості.

“Основна концепція нової мережі полягає у тому, що пріоритет надається тролейбусам, великогабаритному транспорту. Планується, що малогабаритний транспорт будуть забезпечувати віддалені мікрорайони міста, – говорить заступник міського голови Андрій Бонадаренко. – Заплановано скоротити кількість громадського транспорту на 46 одиниць, з 390 до 344, у планах значно скоротити малогабаритний транспорт, приблизно на 70-80 одиниць буде виведено з мережі, а замість них – великогабаритні”.

Також Андрій Бондаренко зазначив, що усі маршрути працюватимуть у звичайному режимі, а не так званого маршрутного таксі. Умовами конкурсу на кожному транспортному засобі обов’язково має бути встановлено GPS-трекери для відслідковування в онлайн режимі рух транспортних засобів.
Як повідомив в.о. начальника управління транспорту і зв’язку Сергій Шепурев, в управлінні буде фахівець, який відслідковуватиме дотримання графіків, фіксуватиме з’їзди з маршрутів і тощо. Устаткування для єдиної міської системи управління та супутникового моніторингу пасажирського транспорту має відповідати і ціні. і якості. При чому доступ до інформації щодо пересування транспорту мають мати і перевізники, і влада. Також система має включати можливість інтегрування у систему “розумних зупинок” та можливість створення мобільних додатків для пасажирів.

Нагадаємо, нещодавно відбулися громадські слухання щодо майбутнього конкурсу перевізників.
Схема руху громадського транспорту.
Проекти рішень:
«Про затвердження Порядку проведення конкурсного відбору суб’єктів господарювання для впровадження та надання в користування єдиної міської системи управління та супутникового моніторингу пасажирського транспорту загального користування в м. Хмельницькому, складу конкурсного комітету та встановлення Умов проведення конкурсного відбору».

«Про затвердження переліків маршрутів міського електричного транспорту (в тому числі нічних) та міських автобусних маршрутів загального користування м. Хмельницького з необхідною кількістю транспортних засобів на них».

Дорогі хмельничани! Схилімо голови і вшануймо світлу пам'ять та героїчний подвиг воїнів, що загинули на полі бою. Згадаймо мирних громадян та дітей, життя яких обірвала збройна агресія російської федерації проти України. Загальнонаціональна хвилина мовчання... Слава Україні! Героям Слава!